blizzard
Member
درست میگی قطعا Raw 44 زمین تا آسمون با H.264 8bit 40 فرق داره ولی دلیل اصلی که تو پروژه های سینمایی از 5D استفاده شده سنسورش بوده چون عمق میدان و میدان دید ی که 5D میده که این اجازه رو میده تا از لنز های سینمایی سریع و واید استفاده کرد رو
با یه دوربین با سنسور کوچیک نمیده و گر نه بود دوربین هایی که Raw می گیرن و اندارشون هم کوچیک تر از 5D بوده در ضمن 5D سنسور 14bit داره که به 8bit تبدیل میشه و همون طور که میدونی تو کار حرفه ای صدا جدا گرفته میشه پش زیاد فرقی نمی کنه ،شما
Act Of Valor رو ببین که 70% اش DSLR هست متوجه میشی که اون صحنه هارو bolex ام اگه اون زمان وجود داشت نمی تونست بگره لیست چنتا از فیلم هایی که با DSLR گرفتن اینجا هست:
http://www.tahastudio.ir/تحول-در-سینما/
با وجود Black Magic Cinema Camera تو چرا از Bolex خوشت میاد؟
قطعا فیلم ساختن با 5D خیلی سخت تره
راستی 5D تو حالت عادی 9stop Dynamic range داره و با تجربه و استفاده از Picture Style مناسب تا 12.5 Stop میشه گرفت. نمونش همون act of Valor تو tahastudio.ir پایین تو منو ها مقایسه دوربین ها رو بزن پایه Dynamic Range ها دستت میاد.
حالا باز بیا جواب بده
D:
با یه دوربین با سنسور کوچیک نمیده و گر نه بود دوربین هایی که Raw می گیرن و اندارشون هم کوچیک تر از 5D بوده در ضمن 5D سنسور 14bit داره که به 8bit تبدیل میشه و همون طور که میدونی تو کار حرفه ای صدا جدا گرفته میشه پش زیاد فرقی نمی کنه ،شما
Act Of Valor رو ببین که 70% اش DSLR هست متوجه میشی که اون صحنه هارو bolex ام اگه اون زمان وجود داشت نمی تونست بگره لیست چنتا از فیلم هایی که با DSLR گرفتن اینجا هست:
http://www.tahastudio.ir/تحول-در-سینما/
با وجود Black Magic Cinema Camera تو چرا از Bolex خوشت میاد؟
قطعا فیلم ساختن با 5D خیلی سخت تره
راستی 5D تو حالت عادی 9stop Dynamic range داره و با تجربه و استفاده از Picture Style مناسب تا 12.5 Stop میشه گرفت. نمونش همون act of Valor تو tahastudio.ir پایین تو منو ها مقایسه دوربین ها رو بزن پایه Dynamic Range ها دستت میاد.
حالا باز بیا جواب بده
D:
آخرین ویرایش: