فروش انواع تجهیزات آزمایشگاهی به صورت اقساطی

amir9398

Member
تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟
تجهیزات آزمایشگاهی با کمک به انسان در انجام آزمایش‌های علمی و تسریع پیشرفت علمی، محافظت از محققان و دانشمندان و عملی‌تر کردن آزمایش‌ها بیشترین تأثیر را بر پیشرفت انسان داشته است.

امروزه تجهیزات آزمایشگاهی از تنوع زیادی برخوردار است و محققان و دانشمندان باید دانش و درک بیشتری در مورد این تجهیزات آزمایشگاهی و عملکرد آنها داشته باشند.

شرکت حکیم آزما طیف گسترده ای از این لوازم آزمایشگاهی تهران را با کیفیت خوب و قیمت مناسب ارائه می دهد.

انواع لوازم فلزی: مانند قفسه لوله استیل، قفسه و نگهدارنده، پیپت، بشقاب (ظروف پتری)، چاک استیل، پشت گاز، توری نسوز و فر انبر.

انواع لوازم سرامیکی: قیف بوشنر، بوته و ملات و غیره.

شرکت حکیم آزما بزرگترین واردکننده لواز آزمایشگاهی و مواد شیمیایی | تجهیزات آزمایشگاه نفت و گاز | صنایع غذایی | آب و | رنگ و رزین | روغن و گریس | داروسازی | تجهیزات کشاورزی | گیاه شناسی | پلیمر و پلاستیک | ژنتیک و آسیب شناسی در ایران می باشد . جدیدترین تکنولوژی و فن آوری توسط شرکت حکیم آزما ارائه می شود .

استعلام قیمت کوره آزمایشگاهی از طریق وبسایت و یا تماس یا واتساپ با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

چرا حکیم آزما را ا نتخاب کنیم ؟ شرکت حکیم آزما با ارائه بهترین برند ها – گارانتی طلایی ارائه می کند – نصب و راه اندازی رایگان – آموزش رایگان دستگاه های ارائه شده و نمونه ها به صورت رایگان، در صدر برترین ها در ایران قرار گرفته است .

بیش از 10 سال تجربه تولید تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی در ضمینه های مختلف با ا مهندسی معکوس از برندهای مطرح دنیا است که در نوع خود بی نظیر بوده و محصولات تولیدی این شرکت طراحی های خاص و منحصر به فردی دارد.

اصطلاح ظروف شیشه ای آزمایشگاهی یا تجهیزات آزمایشگاهی برای توصیف طیف وسیعی از تجهیزات علمی استفاده می شود. ظروف شیشه ای آزمایشگاهی معمولاً از شیشه بوروسیلیکات ساخته می شوند که در برابر اکثر انواع اسیدها مقاوم است.

شیشه آلات آزمایشگاهی
در واقع شیشه به طور کلی در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم است و می تواند دمای 50 تا 70 درجه سانتی گراد را تحمل کند. اما در برابر مواد قلیایی با pH 9.0 یا بالاتر آسیب پذیر است.
قلیایی ها به سطح شیشه حمله می کنند و پیوندهای بین سیلیس و اکسیژن را می شکنند. سطح شیشه حل می شود و ساختار کلی تجهیزات به خطر می افتد. با این حال، شیشه به دلیل خواص منحصر به فرد و توانایی دمنده های شیشه برای تولید اقلام سفارشی برای آزمایش های خاص، هنوز جای خود را در آزمایشگاه دارد. در میان این ابزارهای شیشه ای، می بینیم:
الکلومتر، ابزاراندازه گیری، میکروسکوپ، فیلر پیپت، میکروتوم، رفرکتومتر، فلاسک، ویسکومتر، اجاق آزمایشگاهی، اتوکلاو، انکوباتور، همزن، اجاق آزمایشگاهی، تجهیزات ایمنی، هود آزمایشگاهی، سانتریفیوژ، صفحه داغ، همزن حرارتی، روتامیکس، آزمایشگاهی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا