صرافی ایرانی bitpin

saalek110

Well-Known Member
احراز هویت سریع.

دو مرحله داره احراز هویت اون.
ارسال مدارک در مرحله دو است.
گویا با همان مرحله ۱ اکثر کارها قابل انجام است. خودتان چک کنید.

کارمزدها را هم خودتان چک کنید.
 

saalek110

Well-Known Member
صرافی بیت پین (Bitpin) در سال 1399 به عنوان یکی از صرافی های ارز دیجیتال در ایران راه اندازی شده است. این صرافی با هدف فراهم کردن بستر معاملاتی قابل اعتماد و ایمن برای کاربران ایرانی ایجاد شده است. شرکت سنا ایمن مبادله، به عنوان یکی از شرکت های پیشرفته و برجسته در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت مالی و حقوقی و سرمایه گذاری، صرافی بیت پین را راه اندازی کرده است. دفتر اصلی صرافی بیت پین در شهر تهران قرار دارد و امیر حسین مردانی، علی جهانی، اسمعیل ثنایی، عرفان لاجوردی و حسین بندبنی موسسان آن هستند. صرافی بیت پین در منطقه آزاد تجاری و اقتصادی انزلی به عنوان برترین شرکت دانش بنیان انتخاب شده است.


سالک: من فقط نقل کردم. از صحت اطلاعات فوق خبر ندارم.
 

saalek110

Well-Known Member
معایب صرافی بیت پین
- یکی از ضعف های صرافی بیت پین مربوط به کیف پول آن می باشد. طبق نظر کاربران، این کیف پول عملکرد ضعیفی دارد و گاهی پول های واریزی را ثبت نمی کند و به حساب بر می گرداند.

- در این صرافی نرخ ارزهای دیجیتال بالا می باشد.

- نقدینگی بیت پین به دلیل کم بودن تعداد کاربران آن نسبت به صرافی های جهانی، کم می باشد.

 

saalek110

Well-Known Member
معایب خرید آسان صرافی بیت پین:
با معامله در این بخش در کنار مزایایی که برای شما دارد، مجبور به خرید در قیمت‌های بالا و گران، از طرفی فروش در قیمت‌های پایین و ارز خواهید بود. برای مثال تتر را باید در قیمت 63000 بخرید و در قیمت 60000 تومان بفروشید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا زمانی که مجبور نشده‌اید اصلاً از بخش خرید آسان استفاده نکنید یا حداقل مقایسه‌ای از لحاظ قیمت خرید و قیمت فروش در بخش خرید آسان و بخش معامله حرفه‌ای داشته باشید.


سالک: من از قضیه فوق اطلاعی ندارم ، فقط نقل کردم ، خودتان بررسی کنید.
 

saalek110

Well-Known Member
دریافت وام کریپتویی با بیت لون در بیت پین
در دنیای پرشتاب تحولات مالی، استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان ابزارهای نوین اقتصادی رواج روزافزونی یافته است. در این میان، صرافی بیت پین با ارائه سرویس “بیت لون” دریچه‌ای نو به سوی وام‌دهی و تامین مالی مبتنی بر رمز ارزها گشوده است.

بیت لون چیست؟ بیت لون، محصولی منحصر به فرد از صرافی بیت پین است که به کاربران امکان می‌دهد با وثیقه‌گذاری ارزهای دیجیتال خود، وام ریالی دریافت کنند. این وام‌ها به صورت آنی و کاملا آنلاین و بدون نیاز به طی مراحل پیچیده بانکی قابل دریافت هستند.

شرایط دریافت بیت لون: برای دریافت بیت لون، متقاضیان باید در صرافی بیت پین ثبت نام کرده و احراز هویت خود را تا سطح دو (پیشرفته) انجام دهند. همچنین، دارایی کافی از ارزهای دیجیتال مورد پذیرش بیت پین، مانند بیت کوین، اتریوم، تتر و USDC و … در حساب کاربری صرافی بیت پین خود داشته باشند.

سالک: این را هم من نمی دونم چیه. خودتان بررسی کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا