++Hadi++
Active Member
سلام
وقتتون بخیر
من موفق شدم مدلهای 3d max رو به فرمت 3ds ذخیره و در برنامه blender باز کنم . بعد اونا رو export کنم و نسخه collada 1.4 رو انتخاب کردم و در هنگام export دکمه triangle و back matrices و use relative paths و use UV Image Paths رو. زدم . این روش رو از سایتای خارجی پیدا کردم و سپس مدلمو به فرمت کولادا اکسپورت کردم .
ولی هنوزم که هنوزه وقتی مدلو وارد papervision می کنم (با کلاس DAE واقع در papervision ) ، face هاش خراب و شکسته می شه و و این شکستگی باعث می شه که حتی یه سری object های پشتی از لای شکستگی دیده شن . اینم یه تصویر از خروجی شکسته و خراب در فلش و در هنگام چرخش :
وقتتون بخیر
من موفق شدم مدلهای 3d max رو به فرمت 3ds ذخیره و در برنامه blender باز کنم . بعد اونا رو export کنم و نسخه collada 1.4 رو انتخاب کردم و در هنگام export دکمه triangle و back matrices و use relative paths و use UV Image Paths رو. زدم . این روش رو از سایتای خارجی پیدا کردم و سپس مدلمو به فرمت کولادا اکسپورت کردم .
ولی هنوزم که هنوزه وقتی مدلو وارد papervision می کنم (با کلاس DAE واقع در papervision ) ، face هاش خراب و شکسته می شه و و این شکستگی باعث می شه که حتی یه سری object های پشتی از لای شکستگی دیده شن . اینم یه تصویر از خروجی شکسته و خراب در فلش و در هنگام چرخش :
من چکار باید بکنم ؟
آیا Away3D یا Alternative راه حل بهتری بر این مشکلات هست ؟
اگه از parser خود 3ds استفاده کنم جواب می گیرم ؟
اگه بله ، چطور می تونم از parser خود 3ds استفاده کنم ؟ چون فک کنم باید در استفاده از parser خود 3ds باید یه متریال لیست هم داشته باشم؟؟؟
شما رو به خدا کمکم کنید ...
بای...
آیا Away3D یا Alternative راه حل بهتری بر این مشکلات هست ؟
اگه از parser خود 3ds استفاده کنم جواب می گیرم ؟
اگه بله ، چطور می تونم از parser خود 3ds استفاده کنم ؟ چون فک کنم باید در استفاده از parser خود 3ds باید یه متریال لیست هم داشته باشم؟؟؟
شما رو به خدا کمکم کنید ...
بای...
آخرین ویرایش: