ششمين سال تاسيس سايت مجيد آنلاين

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام

امروز تولد سايت مجيد آنلاين هستش...
شش سال پيش در چنين روزي سايت مجيد آنلاين با هدف كمك و آموزش تاسيس شد و امروز كه 19 اكتبر 2008 هستش ، شش سال از اون روز مي گذرد.
شش سال است كه در كنار شما و با شما هستيم ، هم من و هم تمامي مديران و همكارانم به در كنار شما بودن عادت كرديم و از همه مهمتر در اين مدت چيزهايي ياد گرفتيم و چيزهايي ياد داديم.

ياد تمامي دوستاني كه آمدند و رفتند به خير ، خيلي از دوستان اومدن ، فعاليت كردند و ب خلوص نيت به سايرين كمك كردن و بعضي هاشون رفتند. بعضي ها از سايت رفتند و بعضي ها به ديار باقي شتافتند. خدا رو شكر تونستيم 6 سال با تمامي مشكلات و سختي هايي كه بود دوام بياريم و به اينجا برسيم. خيلي ها از سايت در اين مدت استفاده كردند و به ما هم كمك كردند و بعضي ها هم از دست ما ناراضي بودند و با فحش و بد و بيراه گذاشتند رفتند . در هر صورت اميدوارم كه اين سايت بتونه به هدف خودش ادامه بده و به دوستان كمك كنه...

مدتي هستش كه من خودم در سايت فعاليتي ندارم و فقط عملا سايت اسمم رو به يدك ميكشه ، در حالي كه تمامي زحماتي رو مديران و افرادي ميكشن كه پشت پرده دارن كار ميكنند و واقعا زحمت ميكشن و شايد خيلي وقتها ازشون اسمي برده نميشه و متاسفانه شايد بعضي ها (كه تعدادشون هم خيلي كم هستش) قدردان زحمات آنها كه مسلما بدون منت و انتظار قدرداني ، كمك ميكنند ، نيستند. در هر صورت اينجا و در آستانه ورود به ششمين سال تاسيس سايت مجيد آنلاين جا داره از تمامي مديران ، همكاران و تمامي افرادي كه نامي از آنها برده نميشه اما هميشه در حال فعاليت هستند كه سايت بتونه به كار خودش ادامه بده تشكر ميكنم و من خودم هميشه قدر دان زحمات اونها هستم.
از تمامي كاربران خوب هم كه با نظرات و كمك هاي خودشون هميشه در كنار ما بودن و به ما كمك كردن متشكريم و اميدواريم كه باز هم در كنار ما بمونن و به ما كمك كنند.



تولد شش سالگي مجيد آنلاين رو به تمامي هواداران سايت مجيد آنلاين تبريك ميگم.


مجيد
19 اكتبر 2008
28 مهر 1387
 

جدیدترین ارسال ها

بالا