سوال در مورد چگونگي ساخته شدن بازيهاي PC و PS2 و XBOX با 3Dsmax6

m.f

Member
شركتي در تهران وجود دارد كه تا چند سال آينده يك بازي درست خواهد كرد
اسم اين شركت magfa است و سايت آن www.magfa.com است
من دوست دارم بدونم اگر ده نفر دور هم جمع بشند و هر كدوم هم يه هرفه اي بلد باشند
يكي گرافيك كار؛ يكي طراح وب؛ يكي برنامه نويس حرفه اي و خلاصه
ميشه توي كامپيوتر پيشرفته و كامل بازي maxpayne2 رو طراحي كرد
و چه برنامه هايي لازم است؟
ممكنه 3Dsmax6 اين كارو انجام بده همراه با visual ++c 6
و يا برنامه هاي ديگري هم لازمه؟
و كساني كه اين بازي ها رو ميسازند و در جهان منتشر ميكنند چند نفرند و با چه
برنامه هايي ميسازند؟
ممنون :mrgreen:
 

Ealireza

Member
عرض شود كه براي ساختن يك بازي
1- مگه بچه بازي كه magfa بره بازي بسازه
2- magfa نميتونه ساپورت ماليش رو تامين كنه
3- از روي بازي magfa هزاران نفر كپي ميزنن
خوب در مورد سوالاتت
1- آقا واسه ساختن يك بازي حد اقل 100 نفر از 5-7 تا شركت جمع ميشن و هركي يه قسمتش رو ديزاين ميكنه فكر كنم اسم Interactiveو Eagame و.. شنيده باشي كه توي حد اقل 89% بازيها اسمشون هست
2- در مورد زبان برنامه نويسي بگم كه تا جايي كه اطلاعات ناقض من جا ميده ميان با ++C يك برنامه ميسازن كه بيار اطلاعاتي رو از يك سري فايل Compact بخونه مثلا يك Object مثل آدم كه اين آدم يك سري متريال و .... داره
مثل بازيهاي IGI كه مراحل / تنگ ها و.. روي فايل هستند و در موقع لود بار گزاري ميشن
3- طراحي بازي ربطي به 3dSmax نداره
چون كاركتر طراحي شده رو به يك فرمت مخصوص ذخيره ميكنن تا فقط خود برنامه اي كه نوشتن بتونه بازش كنه و دخل تصرفي توش ايجاد نشه
در مورد طراحي هاي سه بعدش امكان داره اما بيشتر با مايا اين كار انجام ميشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا