سه تا آرم می خوام

nima_dsnr

کاربر متخصص
اگه کسی آرم سایپا و سمند و ایران خودرو داره بفرسته
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
خواهش میکنم قابلی نداشت. کدوم رو نداشت بگو شاید کسی داشته باشه واست آپ کنه.
 

nima_dsnr

کاربر متخصص
sara_is_nice_girl گفت:
خواهش میکنم قابلی نداشت. کدوم رو نداشت بگو شاید کسی داشته باشه واست آپ کنه.

سمند و سایپا رو نداشت اونایی که من گیر آوردم کیفیت خوبی نداشت
اگه کسی با کیفیتشو داره آپ کنه ...
 
بالا