saalek110
Well-Known Member
چند روز با unity کار کردم.
دسترسی سریع و کامل:
فکر می کنم هر شکلی رسم می کنیم مثل unity بعدا باید سریع قابل دسترس باشه و قابل جابجایی و چرخش و حذف و دوبله شدن و غیره باشد.
هیچ چیزی نباید از کنترل خارج باشد.
قابل جدا شدن و ذخیره به عنوان یک پروژه:
و هر پروژه هم قابل save در پوشه مخصوص خودش باشد.
و بشود تمام اشیای یک پروژه را از بازی ساز جدا کرد و در پروژه و پوشه خاص خودش ذخیره کرد.
یعنی محدوده ((بازی ساز)) و ((بازی)) کاملا از هم جدا باشد.
استقلال هر شی:
و هر شکل هم کاملا قابل جدا کردن از شکل های دیگر باشد و مستقل باشد.
دسته بندی:
ولی تعدادی از اشیا باید در یک دسته هم قرار بگیرند. مثلا اجزای یک کلبه باید همه در یک دسته قرار بگیرند که بشود کل کلبه را جابجا کرد یا کپی از کلبه گرفت و غیره.
تکمیل تا انتها:
همچنین فکر می کنم تا بازی ساز کامل نشده نباید مشغول ساخت بازی شد. چون سختی ها باعث خوابیدن کار می شود.
دسترسی سریع و کامل:
فکر می کنم هر شکلی رسم می کنیم مثل unity بعدا باید سریع قابل دسترس باشه و قابل جابجایی و چرخش و حذف و دوبله شدن و غیره باشد.
هیچ چیزی نباید از کنترل خارج باشد.
قابل جدا شدن و ذخیره به عنوان یک پروژه:
و هر پروژه هم قابل save در پوشه مخصوص خودش باشد.
و بشود تمام اشیای یک پروژه را از بازی ساز جدا کرد و در پروژه و پوشه خاص خودش ذخیره کرد.
یعنی محدوده ((بازی ساز)) و ((بازی)) کاملا از هم جدا باشد.
استقلال هر شی:
و هر شکل هم کاملا قابل جدا کردن از شکل های دیگر باشد و مستقل باشد.
دسته بندی:
ولی تعدادی از اشیا باید در یک دسته هم قرار بگیرند. مثلا اجزای یک کلبه باید همه در یک دسته قرار بگیرند که بشود کل کلبه را جابجا کرد یا کپی از کلبه گرفت و غیره.
تکمیل تا انتها:
همچنین فکر می کنم تا بازی ساز کامل نشده نباید مشغول ساخت بازی شد. چون سختی ها باعث خوابیدن کار می شود.
آخرین ویرایش: