ساختمان الماس ،سه بعدی سازی تجاری، کاری از پریادیس (Pariadis )

TARA CG

Banned
خیلی عالی شده مخصوصا عکس اولی واقعا دستتون درد نکنه
اندازشون همین قدر هست یا بزگتره
 

MayaMana

Banned
خیلی عالی شده مخصوصا عکس اولی واقعا دستتون درد نکنه
اندازشون همین قدر هست یا بزگتره

ممنونم تارا خانم از نظرتون .. :rose:

خدمت شما عرض کنم خیر اندازشون در حدوده .. 6000*3000 کمی بیشتر و یا کمتر هست.. اینها همشون کمتر از یک چهارم اندازی واقعی هستش..


oldooz واقعا حرف ندارن!

:rose:
از شما بسیار ممنون .. لطف کردید که نظر دادید..
 

TARA CG

Banned
میبخشید یه سوال داشتم
چرا من نمیتونم رزولوشینی در اون حد رندر بگیرم آیا از رم من هستش یا چیز دیگه؟
 

Pooria-AZ

New Member
مشخصه روی کار زحمت کشیدید ولی خوب چند نکته ای که بنظرم می رسه اینه که متریال ها اصلا خوب نیستن و به هیچ وجه مشخص کننده یک نمای معماری نیستن و رندر و نورپردازی هم به نظرم زیاد ایده ال از آب در نیومدن . بنظرم برای نمای روز بهتر بود از sun light منتال ری استفاده می کردید تا سایه ها هم با کیفیت بهتری در بیان .

در هر صورت با یک رندر بهتر می تونستید یک کار فوق العاده رو ارائه بدید . هرچند که این کار هم ارزش های خودش رو داره .
 

MayaMana

Banned
میبخشید یه سوال داشتم
چرا من نمیتونم رزولوشینی در اون حد رندر بگیرم آیا از رم من هستش یا چیز دیگه؟

خوب رم خیلی خیلی مهم هست.. دستگاه من 8 گیگا بایت رم داره و با این تو بعضی صحنه ها تا نزدیک 100 درصد پر میشه..
استفاده از روش هایی مثل file referencing در مایا خیلی کمک میکنه.. ولی با این حال نمیشه از این قضیه در رفت..

در ضمن روشی وجود داره که در اون میتونید از Error مربوط به Renderer Mental Ray کلا" پرهیز کنید..
این روش به command Line Rendering مربوط میشه و بعضی از Flag ها که باید درست تنظیم بشند..
و البته درست کردن یک فایل .dat
بازم ممنون :rose:


مشخصه روی کار زحمت کشیدید ولی خوب چند نکته ای که بنظرم می رسه اینه که متریال ها اصلا خوب نیستن و به هیچ وجه مشخص کننده یک نمای معماری نیستن و رندر و نورپردازی هم به نظرم زیاد ایده ال از آب در نیومدن . بنظرم برای نمای روز بهتر بود از sun light منتال ری استفاده می کردید تا سایه ها هم با کیفیت بهتری در بیان .

در هر صورت با یک رندر بهتر می تونستید یک کار فوق العاده رو ارائه بدید . هرچند که این کار هم ارزش های خودش رو داره .


خوب سعی ما بر این بوده که کاره خوبی باشه.. با این حال این خواست سفارش دهنده بوده و ما میخواستیم که رضایت سفارش دهنده فراهم بشه و نه چیزه دیگه...
در مورد متریال ها میشه بسیار پیچیده تر کار کرد.. و در پست های قبلی بخشی از این پروژه ها رو آوردم و در آینده هم به مرور پروژه های دیگه ای رو که در اون تکسچر ها متفاوت و جذاب تر هستند رو نشون خواهیم داد..

و اینکه استفاده از sun light چندان نباید پیچیده تر باشه ..و ما هیچ مزیتی در استفاده ازش ندیدیم ...

اصولا" توی کار، 3D artist و یا سفارش دهنده به جاهایی میرسند که نهایتا" ممنکنه در نظر بعضی از منتقدین بسیار خوب و در نظر گرهی از منتقدین دیگه بد باشه..
( البته خوب حرف زدن همیشه و همیشه راحتتر از عمل کردنه .. چه بسا اگه معادل همون کار رو به منتقد برای انجام واگذار کنند نتایج کار خیلی ضعیفتر هم بشه )
در عین حال خوب میشه گفت مقتضیات اون پروژه به این ترتیب بوده و یا .. خیلی مسائل دیگه..
بنابر این فرق میکنه اینکه شما پروژه رو تو خونه نشستید برای دل خودتون انجام دادید یا برای کسی انجام داید که سلیقشو باید در نظر داشته باشید..

موفق باشید. :rose:
 

Farrokh

Active Member
راستش من زیاد خوشم نیومد

نه معماریش نه تریدیش


البته زحمت زیاد کشیدید روش
کاملا معلومه
منتها ای کاش کمی ضریف تر بود

یا مثلا افق معنا دار تری داشت


رندر شب به نظرم بهتره
 

MayaMana

Banned
راستش من زیاد خوشم نیومد

نه معماریش نه تریدیش


البته زحمت زیاد کشیدید روش
کاملا معلومه
منتها ای کاش کمی ضریف تر بود

یا مثلا افق معنا دار تری داشت


رندر شب به نظرم بهتره


همه جا اینقدر قشنگ، صادقانه و مثبت افکار خودتون را بیان میکنید یا این شانس بزرگ تنها نصیب ما شده :green:

برای نوع معماریش ،ظاهرا جواب من تو پست های قبلی رو مطالعه نفرمودید..
:rose:
 

Farrokh

Active Member
عزیز جان نظرمه خوب

خوشم نیومد ازش

چند نمونه دلیل هم گفتم

این چیزی از ارزش کار شما کم نمی کنه
فقط نظر منه :rose:
 

MayaMana

Banned
عزیز جان نظرمه خوب
خوشم نیومد ازش


:rose:

بسیار از این چیزی که گفتید خوشم اومد..

در حقیقت نوع نظرها در اینجا یا هر جای دیگه نشان دهنده اهمیت داشتن یا نداشتن یک کار هنریه..

راستش جزئی از مطالعات و تحقیقات شخصی من بود که ببینم چه چیزهایی نظرها رو جلب میکنه .. و چه عناصری در کار و در کجا و در چه جامعه ی هنری بیشتر به چشم میاد...

اگر به نظرهای بقیه دوستان توی این پست توجه کنید، تفاوت فاحشی وجود داره بین خوبی این کار و یا ضعیف بودن اون

و این قضیه بسیار مهمه از این جهت که فاصله طیف نظرهای انتقاد کننده ها ( چه با غرض چه بی غرض ) با طیف کسانی که این کار هنری رو با سلایق خودشون همخوان دیدند بسیار زیاده و این دقیقا" چیزی هست که ما دنبالش هستیم..

و این فرضیه که این فاصله ( بین نظرهای تائید کننده و یا بر عکس ) نمایانگر زیبایی و تاثیر گذاری کار هست

چه بسا که کارهایی اینجا به نمایش گذاشته میشوند که بنده خودم رقبتی برای حتی انتقاد هم در خودم نمی بینم و اینکه شما میای و به این شدت و حدت نظر خودتون رو بیان میکنید برای شخص بنده خبر خیلی خوبی هست .. یعنی ما به اونچه که میخواستیم رسیدیم..


و بازم ممنون از شما
:)
 
سلام .
کلا یه پیشنهاد دارم .
یه زمانی بود ما چند تا کار رندر ماشین گذاشتیم دوستان ناراحت شدند گفتند که می خواین اسم گالری رو عوض کنیم بذاریم گالری ماشین جای گالری کارهای سه بعدی .
حالا چند وقته من سر میزنم کلا کارها معماری هست ! (حالا می خواین اسم گالری رو بذاریم گالری معماری ؟ :green: )
البته من قبول دارم که بیشتر بازار کار شاید توی کشور ما برای هنرمندان سه بعدی همین معماری و طراحی داخلی هست . ولی خوب حالا که اینجوریه و این بخش این همه طرفدار داره نظر شما راجع به جدا کردن گالری این بخش چیه ؟
اینجوری هم هر کسی کارهایی رو که دوست داره و به تخصصش نزدیک تره میبینه و مثلا منی که جلوه های ویژه یا کار های انیمیشن دوست دارم جای اینکه بین کار های معماری بگردم دنبالشون راحت می رم سروقتشون . البته همین قضیه برای اساتید معماری هم صادق هست .
 

MayaMana

Banned
سلام .
کلا یه پیشنهاد دارم .
یه زمانی بود ما چند تا کار رندر ماشین گذاشتیم دوستان ناراحت شدند گفتند که می خواین اسم گالری رو عوض کنیم بذاریم گالری ماشین جای گالری کارهای سه بعدی .
حالا چند وقته من سر میزنم کلا کارها معماری هست ! (حالا می خواین اسم گالری رو بذاریم گالری معماری ؟ :green: )
البته من قبول دارم که بیشتر بازار کار شاید توی کشور ما برای هنرمندان سه بعدی همین معماری و طراحی داخلی هست . ولی خوب حالا که اینجوریه و این بخش این همه طرفدار داره نظر شما راجع به جدا کردن گالری این بخش چیه ؟
اینجوری هم هر کسی کارهایی رو که دوست داره و به تخصصش نزدیک تره میبینه و مثلا منی که جلوه های ویژه یا کار های انیمیشن دوست دارم جای اینکه بین کار های معماری بگردم دنبالشون راحت می رم سروقتشون . البته همین قضیه برای اساتید معماری هم صادق هست .

من با پیشنهاد شما موافقم.
البته باید اینو خدمت شما عرض کنم که این اولین کار ساختمانی هست که ما اینجا گذاشتیم و چی باعث شده بعضی ها حساس بشند به این چیزها و تازه به یاد بیارند بیشتر کارهایی که اینجا گذاشته میشه چند تا عکس از فایلهای نه چندان سنگین هست و نه بیشتر ، من نمیدونم...

بهر شکل من حتی پیشنهادی دارم مبنی بر اینکه کسانی که به نوعی تونستند در زمینه ای اطلاعات کسب بکنند در مورد کیفیت پست ها نظر بدند که در اون مفهومی وجود داشته باشه.. نه اینکه صرفا" بعضی ها به هر دلیلی فقط به گفتن مثلا" من دوست ندارم، خوشم نیومد ، که نه مفهومی داره و نه به هیچ عنوان سازنده هست ، بسنده کنند.

فکر میکنم ما انتقاد کردن رو هم به درستی معنی نمیکنیم و اینکه اصلا" گاهی فراموش میکنیم انتقاد روشنگر و سازنده کردن با بیان بعضی چیزهای دیگه فرق میکنه.
 
MayaMana جان سلام .
روی صحبت من با شما نبود و از اینکه من این پست رو اینجا و توی تاپیک شما زدم اول از همه از خود شما عذر میخوام . (آخه گشتم جایی برای پیشنهاد و انتقادات پیدا نکردم البته احتمالا هست ولی من ندیدم )
بعدش دیدم کار شما خوبه پس گفتم توی تاپیک شما بزنم چون تاپیک شما قویه موضوع تاپیک خیلی منحرف نشه .
من هم با پیشنهاد شما موافقم و امیدوارم مدیران با ترکیب این دو تا و ایده هایی که حتما توی ذهنشون هست به نتایج جالبی برسند :)
 

MayaMana

Banned
سلام :)

چند تا عکس دیگه از الماس داشتم..
گفتم شاید یکی دیگش رو بد نباشه بزارم اینجا...

خیلی نباید سخت گرفت مگه نه ؟ :wink:

برای اینکه نشون داده بشه که عکسهای اصلی چقدر High Res بودند من یکی از عکسها رو Zoom کردم و براتون گذاشتم که مقایسه بفرمائید.
 

پیوست ها

  • Almas.jpg
    Almas.jpg
    377.5 کیلوبایت · بازدیدها: 15
  • Almas 02.jpg
    Almas 02.jpg
    252.1 کیلوبایت · بازدیدها: 11
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا