ریگ مدل های طراحی شده ی زیبراش در مکس

JEYDI7

Active Member
سلام دوستان یک سوال داشتم

اگر مدلی رو تی زیبراش طراحی کنیم اونوقت تو مکس یا مایا برای ریگش مشکلی وجود خواهد داشت یا نه ؟
 

JEYDI7

Active Member
تشکر ماندانا باز یک سوال دیگه لباس هایی که تو زیبراش طراحی میشن اونا چی ؟ برای متحرک کردن اونا هم مشکل وجود نداره ؟
 

Hidden Dragon

کاربر فعال
سلام
در مورد لباسها هم همونطور که ماندانا توضیح داده عمل کنید، اما روش درست برقراری ارتباط میان Zbrush و Max or Maya به اینصورته که ابتدا مدل سبک با توپولوژی و ساختار درست در Max or Maya بسازید و بعد از طریق GOZ اون رو وارد Zbrush کنی و اعمال مربوط به Sculpting و فرم دهی رو روش انجام بدی و نهایتا این تغییرات رو از طریق Normal Map & Displace Map وارد max or Maya بکنی و روی مدل سبک قبلی قرار بدی تا این تغییرات تنها در زمان رندر اعمال بشند و باعث کندی کار شما در Max or Maya نشوند و ضمنا برای تولید پارچه به هنگام تولید انیمیشن بهتره از ابزار مربوط به Cloth در Max or Maya استفاده کنی.
موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا