سلام
در مورد لباسها هم همونطور که ماندانا توضیح داده عمل کنید، اما روش درست برقراری ارتباط میان Zbrush و Max or Maya به اینصورته که ابتدا مدل سبک با توپولوژی و ساختار درست در Max or Maya بسازید و بعد از طریق GOZ اون رو وارد Zbrush کنی و اعمال مربوط به Sculpting و فرم دهی رو روش انجام بدی و نهایتا این تغییرات رو از طریق Normal Map & Displace Map وارد max or Maya بکنی و روی مدل سبک قبلی قرار بدی تا این تغییرات تنها در زمان رندر اعمال بشند و باعث کندی کار شما در Max or Maya نشوند و ضمنا برای تولید پارچه به هنگام تولید انیمیشن بهتره از ابزار مربوط به Cloth در Max or Maya استفاده کنی.
موفق باشی