راهنمايي در مورد شبيه سازي برخورد اجسام با يك ديگر

JEYDI7

Active Member
سلام دوستان دو تا سوال داشتم ، اگه وقت كرديد حتما جواب بديد .

1- چطوري مي تونيم برخورد دو تا شي رو با همديگه شبيه سازي كنيم ، مثلا يك نفر رو در نظر بگيريد كه تو يك محيط چمنزار حركت ميكنه
چطوري مي تونيم اون حالت له شدن چمن ها رو به وجود بياريم ؟

2- يك نفر ميخواد يك شي رو از زمين بلند كنه و تو دستاش بگيره ! ابزار خاصي براي اين كار وجود داره يا نه بايد كي فريم گذاري كنيم ؟ تشكر
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام دوستان دو تا سوال داشتم ، اگه وقت كرديد حتما جواب بديد .

1- چطوري مي تونيم برخورد دو تا شي رو با همديگه شبيه سازي كنيم ، مثلا يك نفر رو در نظر بگيريد كه تو يك محيط چمنزار حركت ميكنه
چطوري مي تونيم اون حالت له شدن چمن ها رو به وجود بياريم ؟

2- يك نفر ميخواد يك شي رو از زمين بلند كنه و تو دستاش بگيره ! ابزار خاصي براي اين كار وجود داره يا نه بايد كي فريم گذاري كنيم ؟ تشكر

سلام میشه اسم کوچیکت هم بگی ؟ اینطوری راحت تره
خوب اگه با مکس میخوای کار کنی عزیز راح میشه با Hair and Fur ساخت اون پا رو چم رو کافیه کفش هارو Collision Object کنی یا روش حرفه ای تر از Deflector ها دوتا زیر کفش استفاده کنی
2 - کافیه کف دستای طف دو یا 3 تا Deflector مسطح بزاری و بعد توگپ رو Dinamic کنی و یا با استفاده از MassFX میتونی دو لایه LP از دست بگیری و اونو Keyframe collision و توپ رو Dynamic body بدی
موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا