راهروی متروکه........!

nightlord

Well-Known Member
درسته . نظریه گشتالت کل به جزء میشه ، یعنی اول کل دیده میشه بعد جزییات خودشونو نشون میدن ، و این همون چیزیه که میگفتم مخاطب میاد و تو نگاه اول مشکل طرحو میبینه ولی خود آدم نمیدونه مشکل کجاست .

فکر کنم بهترین کار اینه که من دو تا نور پردازیه مختلف رو یکی با اکسپوز بالا که کنتراست و نقاط تاریک زیاد داشته باشیم و یکی همین طریق که هست درست کنم . و نتیجرو بزارم و بعد که فهمیدیدم با نظر بچه های خوب فروم که کدوم بهتره اونوقت رندر نهایی رو بگیرم و با فوتوشاپ مرحله دود و مونتاژ رو انجام بدم .
 

*farshid*

کاربر VIP
یه بار با متریال وایرفریم رندر بگیر
بعد سایه هایی که ایجاد شدن رو با سایه های رندر اصلیت مقایسه کن

اینجوری متوجه میشی که :
تکسچر پرکار سایه های رو از بین میبره (عملا سایه ای دیده نمیشه مخصوصا سایه هایی که با نور غیر مستقیم ایجاد شدن)
به نظر من تکسچر هایی که ساختی رو با یه تکسچر ساده تر blend کن

در مورد آبجکت های صحنه:
آبجکت های ریزدانه! زیاد داری
ولی ابجکت اصلی تو صجنت دیده نمیشه
شاید یه ترانزیستور
یا یه چیلر
یا یه چیزی که اشلش بزرگتر از سایر آبجکتهای باشه
اینجوری صحنه متعادلتر میشه
 
سلام

نظر استاد فرشید درسته!
بعضی وقتها رو به بالا و بعضی وقتها رو به پایین. تعادل یعنی الاکلنگ!

ایده چند جور نورپردازی عالیه. میشه امپرسیونیستی دیگه!
حتی اگه حال کردی با چند جور چیدمان و چند جور متریال هم میشه کار کرد.
تو شب رو روز. تو دود و آتش یا تو سیل و صاعقه هم جالبه.
حمله کردن از چند جهت ممکنه به شرط فرصت، چندین پیروزی نصیبت کنه! ممکنه به جای شب بتونی آقای روز هم باشی!:)

یا علی
 

nightlord

Well-Known Member
یه بار با متریال وایرفریم رندر بگیر
بعد سایه هایی که ایجاد شدن رو با سایه های رندر اصلیت مقایسه کن

اینجوری متوجه میشی که :
تکسچر پرکار سایه های رو از بین میبره (عملا سایه ای دیده نمیشه مخصوصا سایه هایی که با نور غیر مستقیم ایجاد شدن)
به نظر من تکسچر هایی که ساختی رو با یه تکسچر ساده تر blend کن

در مورد آبجکت های صحنه:
آبجکت های ریزدانه! زیاد داری
ولی ابجکت اصلی تو صجنت دیده نمیشه
شاید یه ترانزیستور
یا یه چیلر
یا یه چیزی که اشلش بزرگتر از سایر آبجکتهای باشه
اینجوری صحنه متعادلتر میشه
سلام
فرشید جان فکر کنم نظر شما اونجور که من متوجه شدم اینه که تکسچر های دیوار رو ساده کنم و این لایه هایی که ایجاد کردمو ببرم زیر یه تکسچر ساده تر که فضا آرومتر بشه وسایه ها مجال پیدا کنن خودشونو نشون بدن . باشه سعی میکنم تا به این نتیجه برسم.

مرسی از اینکه توجه میکنید
سلام

نظر استاد فرشید درسته!
بعضی وقتها رو به بالا و بعضی وقتها رو به پایین. تعادل یعنی الاکلنگ!

ایده چند جور نورپردازی عالیه. میشه امپرسیونیستی دیگه!
حتی اگه حال کردی با چند جور چیدمان و چند جور متریال هم میشه کار کرد.
تو شب رو روز. تو دود و آتش یا تو سیل و صاعقه هم جالبه.
حمله کردن از چند جهت ممکنه به شرط فرصت، چندین پیروزی نصیبت کنه! ممکنه به جای شب بتونی آقای روز هم باشی!:)

یا علی

سلام
امپرسیونیسم هم شدیم دیگه محمد :paint:
اتفاقا خشم میاد از اینکه از یه صحنه چند مدل طراحی داشته باشم ولی وقت میخواد .

منم بیکار نشستم دارم کارو جلو میبرم ولی میخوام به یه نتیجه مطلوب برسم بعد بزارم که انقدر کار تاثیرش کم نباشه ، بعد بچه ها بیان بزنن داغونش کنن :)
 

nightlord

Well-Known Member
باز یه روز تعطیل و باز وقته آزاد :cool:

آقا فرشید ببین راضی میشی:green: اینم یه آبجکت بزرگ که وزنه تعادل باشه ، هر چی فکر کردم که چی بزارم که قدیمی و طراحی قدیمی داشته چیزی به ذهنم نرسید که گفتم بزار دیمی یه چیزی بسازم و یه مقدار دیتیل بهش اضافه کنم که خدایی بد نشد . خودم که باهاش هال کردم :cool:.

اینم از آپدیت آخر کار من:lol:
تکسچرا 90 درصد داده شده به غیر از اون من در آوردیه
l9tdy8gpgaj2wfc0kc19.jpg
 

پیوست ها

  • szliabqwrzbfdq8ob1k.jpg
    szliabqwrzbfdq8ob1k.jpg
    345.7 کیلوبایت · بازدیدها: 5

*farshid*

کاربر VIP
از خوردن هر گونه ترشیجات اجتناب کن! :rose:
به این میگن یه آبجکت درشت دانه ی خوب!
:)
فکر کنم مناسب صحنه باشههه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا