سلام دارم به همه بچه های گل انجمن
دوستان من یک مقدار کم (در حد ساختن یک ساعت عقربه ای) با نرم افزار swishmax آشنایی دارم
کار اصلی خودم برنامه نویسی تحت ویندوز هست
یک سوال از محضر اساتید محترم انجمن دارم
من میخوام یک پروژه بسازم که توی Scene_1 یک تابع ساده به نام AMS داشته باشم (تابع مذکور یک پارامتر از نوع String هم بگیره) و هنگام فراخونی تابع ذکر شده، متنی رو در صفحه نمایش بده
مثلا بنویسه Function Called
خوب تا این جاش رو خودم هم بلدم
نکته اینجاست که من میخوام این تابع رو توسط یک نرم افزار خارجی یا به اصطلاح شما فلش کار ها توسط یک External API صدا بزنم.
سوال اینه که چجور باید یک تابع نوشت که توانایی صدا زده شدن از یک External API رو داشته باشه؟؟؟
نکته: (با خودم فکر کردم شاید گفتن این نکته خالی از لطف نباشه، و شما بتونید بهتر کمکم کنید)
توسط زبان برنامه نویسی ای که من بلدم برای صدا زدن یک تابع در یک فایل فلش به صورت زیر عمل می شود:
;(Flash.CallFunction("Flash1", FunctionName
(پارامتر اول نام فایل فلشی هست که توی پروژه لود شده و پارامتر دوم نام تابع درون فایل فلش هست)
اسکریپت نویسی توی فایل فلش دست شما عزیزان رو می بوسه
یک دنیا ممنون از لطف همه
دوستان من یک مقدار کم (در حد ساختن یک ساعت عقربه ای) با نرم افزار swishmax آشنایی دارم
کار اصلی خودم برنامه نویسی تحت ویندوز هست
یک سوال از محضر اساتید محترم انجمن دارم
من میخوام یک پروژه بسازم که توی Scene_1 یک تابع ساده به نام AMS داشته باشم (تابع مذکور یک پارامتر از نوع String هم بگیره) و هنگام فراخونی تابع ذکر شده، متنی رو در صفحه نمایش بده
مثلا بنویسه Function Called
خوب تا این جاش رو خودم هم بلدم
نکته اینجاست که من میخوام این تابع رو توسط یک نرم افزار خارجی یا به اصطلاح شما فلش کار ها توسط یک External API صدا بزنم.
سوال اینه که چجور باید یک تابع نوشت که توانایی صدا زده شدن از یک External API رو داشته باشه؟؟؟
نکته: (با خودم فکر کردم شاید گفتن این نکته خالی از لطف نباشه، و شما بتونید بهتر کمکم کنید)
توسط زبان برنامه نویسی ای که من بلدم برای صدا زدن یک تابع در یک فایل فلش به صورت زیر عمل می شود:
;(Flash.CallFunction("Flash1", FunctionName
اسکریپت نویسی توی فایل فلش دست شما عزیزان رو می بوسه
یک دنیا ممنون از لطف همه
آخرین ویرایش: