خلق هویت بصری

mobina74

Member
آیا تابحال عبارت خلق هویت بصری یا خلق هویت و شخصیت گرافیکی را شنیده اید؟ آیا در دوره های آموزش گرافیک که شرکت می کنید ، تابحال حرفی از هویت بصری به گوشتان خورده است؟ درباره هویت بصری چه می دانید؟
2b44f5d42e45c586349dccce741acd29.jpg
به طورکلی هر برند نیاز به یک شخصیت گرافیکی و هویت بصری منحصر بفرد دارد. در دنیای امروز که مسئله مارکتینگ و برندینگ ، به خصوص در حوزه دیجیتال ، اهمیت ویژه ای پیدا کرده ، فقدان یک هویت بصری جذاب و منحصر بفرد می تواند ارزش و اصالت برند را زیر سوال ببرد. هویت بصری به برند اعتبار می دهد و در جذب مخاطبین تاثیر بسیار زیادی دارد.
هر تیم برندینگ ، احتیاج به یک کارشناس گرافیک باتجربه دارد ، تا هنگام انجام امور برندینگ یک برند ، به مسائل حوزه گرافیک و هویت بصری برند ، بصورت ویژه پرداخته شود.
هویت بصری هر برند به طورکلی می تواند شمال لگوی برند ، رنگ خاص و هارمونی رنگ مختص به برند ، آیکون ها و فونت های مختص به برند ، بنرهای تبلیغاتی خاص و ... باشد که می بایست توسط یک تیم گرافیکی حاذق و زیرنظر یک کارشناس گرافیک به آن ها پرداخته شود.

header2.jpg
خلق هویت بصری از جمله اموری است که می بایست هم در دوره های آموزش گرافیک و هم در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ، مفصلا مورد بررسی قرار گیرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا