خسته نباشید

درست میگم یا نه ؟


  • مجموع رای دهندگان
    5
امشب خستگی تو تنم بدجوری موند . میدونید چرا ؟

:mad:
من برای باز شدن هر بار از یکی از صفحات این وب سایت با وجود داشتن adsl باید تا حدود 2 دقیقه صبر کنم . کلی از وقت گرانبهام بزارم و تایپ کنم تا بتونم مشکل کسی رو رفع کنم که گویند تو نیکی میکنو در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز اونوقت یکی از کاربران به خیالش ما رو هکر تصور کرده و ترسیده که حتی اسم لینکش رو بده تا سایتش رو نگاه کنم ؟!!!!!!

:idea:
عجیبه ! من نمیدونم میخواد واسه خودش تماشا کنه یعنی سایت رو ؟!!! حالا خوبه من خودم طراح هستم و 4 تا سایت دارم که رنک بالا دارند تو گوگل . :lol:

در هر صورت با این وضعیت اسفناک دیگه به این فروم بر نمیگردم چون فوقالعاده سنگین هست - کاربرانه متوقع داره - چیزی هم که به درد من بخوره هیچوقت نداشته متاسفانه . چون یا فایلش قدیمی هستند یا بدون کرک یا ریجستر . عوض اینکه چهار تا چیز یاد بگیرم باید کلی هم یاد بدم که فرصت این مسخره بازیها رو برای کسانی که ارزش کار رو درک نمیکنند ندارم .

ترجیح میدم مثل گذشته تو سایتهای خارجی که سرشار از اطلاعات و لینکهای سالم هست و سرعت و دقت بیشتری هم داره مشغول گفتگو بشم و کسانی هم که میترسند مبادا با دادن اسم سایتشون یا دادن فایلهای نصفه نیمشون برای کمک رسوندن به خودشون کپی رایتشون افشا بشه آسوده خاطر باشن . ( کافر همه را به کیش خود پندارد)

حالا خوبه تمام این کارا رو 4 تا خارجیه بدبخت نشستن نوشتن اینا فقط میخوان با گند کاریشون مدعی بشن .


شب وروز خوبی برای همه آرزو میکنم . خوش باشید کاربران گرامی:cool:
 
  • Like
Reactions: MDP

MDP

Well-Known Member
1.جای این بحث اینجا نیست
2.سرعت پایین به دلیل قالب سایت هست که در حال تغییره
3.شما هرچی رنک داشته باشید مجیدآنلاین جزو سایت های برتر ایران هست و اصلا با یه سایت عادی قابل مقایسه نیست
4.کاربر تو همه جای دنیا همینه!میاد یه ذره یاد می گیره و بعد برای کسی که بهش یاد داده شاخ و شونه می کشه!
5.خوش حال شدم 42 تا پست ما رو مهمون کردید!

:rose:
 

Mandana

Active Member
سلام و خسته نباشید
از اینکه انتقادات سازنده تون رو با لحن مهربانانه گفتین ازتون ممنونم!
در مورد بارگذاری سایت برای هر صفحه به مدت دو دقیقه! مطمئنید همین مقدار هستش دیگه؟ درسته نسبت به خیلی سایت ها حجم صفحه تا حدی بالاتر هستش ولی عزیز جان می هم اینترنتم از فضا نیومده دارم از همون اینترنتی استفاده می کنم که شما!:-?

در مورد مساله ی شخصی شما با اون کاربر متاسفانه می اطلاع دقیقی از قضیه ندارم.اون شخص هم دلیلی داره حتمن و دلش نمی خواد لینکشو بذاره.فکر نمی کنم اجباری در این قضیه باشه دوست جان.و دقیق متوجه نشدم چه ربطی به قالب داشت این قضیه و لطف کنین مسائل شخصی تون رو در پیغام خصوصی حل کنید.
در مورد قالب هم قالب جدید سایت تقریبن تموم شده.تعدادی از آیکونها باقی مونده و مقداری از دکمه ها که اونها هم طراحی بشن قالب تموم شده محسوب میشه

در مورد اطلاعات هم شرمنده دیگه ما اطلاعاتمون در همین حده و در همین حد می تونیم به دوستان کمک کنیم.بهر حال از اینکه این مدت اجازه دادین از اطلاعات شما دوست عزیز استفاده کنیم ازتون ممنونم و براتون آرزوی موفقیت می کنم.
البته یک مثال هست که میگن درخت هر چه پربار تر، سر به زیر تر
با اجازه تاپیک رو منتقل کردم به بخش مربوطه

موفق باشید
 

[SOBHAN]

Active Member
ماني خانم قالب جديدي رو خودتون زديد ؟ يا كس ديگه در حال زدنشه ؟!

حالا كي آپ ميشه اين قالب جديد ؟!

موفق باشيد
محمد حسين
 

Mandana

Active Member
ماني خانم قالب جديدي رو خودتون زديد ؟ يا كس ديگه در حال زدنشه ؟!

حالا كي آپ ميشه اين قالب جديد ؟!

موفق باشيد
محمد حسين

آره سبحانی می دارم اوکی اش می کنم.العان دیگه عملن چیزه زیادی ازش نمونده :چشمک:


چه سریع جبهه گرفتید :cool: درخت پربار . من اصلا به شما کاری نداشتم که سریع اومدید اسلحه سردو گرم در اوردید واسم . من گفتم قالب سنگینه حال نمیکنم باحاش حالا شما از فضا کانکت میشید یا از جای دیگه هم به مشکل من ربطی نداشته چون من که نگفتم شما با چه سرعتی کانکت میشید که با چه سرعتی لود بشه و در ضمن من نیومدم که کسی به جای من بخواد بره با کسی بحثو جدل کنه که اطلاع از مشکل شخصی داشته باشید یا نه این یک پیام بود که دوست داشتم غیر مستقیم یه چیزایی گفته باشم و. مستر bmw من راجب رنک مجیدآنلاین صحبت کردم؟ که شما سریع اومدی میگه نه ماست ما ترش نیست . من مشکلم با کاربر بود دلم نخواست تو روش بگم طرف صحبتم با اون بود نه مجید. اصلا هم دلم نمیخواد بیاد تو این قسمت و ببینه تا خدایی نکرده ناراحت بشه . شما رو هم نمیخواستم ناراحت کنم . در ضمن بنده پیشنهاد نداشتم مشکل داشتم و بخش رو هم درست انتخاب کرده بودم . زمانی من پیشنهاد دارم که بگم به جای این از اون استفاده کنید ولی وقتی همچین خبری نبوده پس به عنوان مشکل بیان میشه . بعد از همه اینها هم باید بعضی مشکلات رو گفت دیگه تا 4 تا دیگه قبل از حادثه پیشگیری کنن . بالاخره ما ایرانیها طوری هستیم که همیشه باید همه چیزو بزارن جلو چشممون تا ببینمو بگیم ای بابا اینم وجود داشته و ما خبر نداشیتم . من اصولا آدم خشنی هستم و بخاطر یک سری مسائل شخصی و اصلا دوست ندارم که به دروغ بگم که من اول همه دنیا هستم و از همه بهترم . نه اتفاقا من از همه بدترم اما دوست دارم آدمای خوبو پیدا کنم تا 4 تا چیز ازشون یاد بگیرم . تازه یه موقع هایی هم میشه گفت ادب از که آموختی گفت از بی ادبان .. منم بی ادبم :mad:


آخیش راحت شدم :cool:

:)
چی بگم والاه...
اما فکر می کنین تاپیک شما در جای مناسب زده شده بود؟ بخش فروشگاه، تبادل نظر ئه مشتریان؟؟؟ اون بخش برای کسانی هستش که از فروشگاه خرید می کنن، بعد مشکلی با محصول داشته باشن اونجا اعلام می کنن.
و در ضمن شما اگر واقعن قصدتون این بود که اون شخص نبینه، به نظرم جای اشتباهی رو انتخاب کردین
مثل اینه که یک خبر بد بخوان به کسی بدن، بگن به خوش نگیم ناراحت میشه، بعد برن توی تلویزیون و روزنامه بنبیسن
:دی
بهر حال.امیدبارم هر جا هستید موفق باشید دوست عزیز
 
ماني من تو پروفايل مجيد يك سري پلاگين بهش معرفي كردم ولي اون نگفت خرت به چند هست شما يك نگاه كنيد
(خارج از گود){پروفايل من يادت نره}اين يادت باشه:paint:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا