خرید از سایت ان 11 ترکیه و تحویل در ایران N11

وب سایت n11 یک فروشگاه اینترنتی است که هزاران برند و فروشگاه را برای میلیون‌ها مشتری در دسترس قرار می‌دهد. n11 که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد، به دلیل ارائه انواع لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی به شهرت رسیده است. n11 یک جایگزین عالی برای Trednyol و Hepsiburada است و همچنین تخفیف‌ها و حراجی‌های خوبی را ارائه می‌دهد. از آنجایی که خرید از فروشگاه اینترنتی ان 11 ترکیه به دلیل محدودیت های بانکی و تحویل سفارشات برای کاربران ایرانی ممکن نمیباشد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم آنلاین از فروشگاه اینترنتی ان 11 ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت ان 11 ترکیه با ایپک پورت!

معرفی فروشگاه اینترنتی اِن 11 ترکیه - n11.com چیست؟


n11 یک شرکت ترکیه ای است که با گرد هم آوردن میلیون ها محصول و بیش از ۳۳۰ هزار شریک تجاری ثبت شده با مشتریان خود، با مشارکت ابتکار فناوری ترکیه Getir، که به سرعت در حال رشد در داخل و خارج از کشور است، یک تجربه خرید عالی را ارائه می دهد. خرید از فروشگاه N11 ترکیه می تواند امکان خرید از یک بازار اروپایی را برای شما فراهم کند.


این گروه، یکی از بزرگترین گروه ها در ترکیه است. این پلت فرم خرید مفهومی بازار آزاد پیشرو است. N11 با سرمایه گذاری های پایدار و تکنولوژیکی خود، رویکردی را دنبال می کند که بر اعتماد و راحتی برای مشتریان و همکاری و توسعه تجارت الکترونیک برای فروشگاه ها متمرکز است.


n11.com، با مشارکت ابتکار فناوری ترکیهکه به سرعت در حال رشد در داخل و خارج از کشور است، با جمع آوری میلیون ها محصول و بیش از از آن ۳۰۰ هزار شریک تجاری ثبت شده با مشتریان خود، پلت فرم خرید مفهومی بازار آزاد ترکیه است. مدل درآمدی پلتفرم که در آن فروشگاه رایگان افتتاح می شود، مانند سایر پلتفرم ها به ازای فروش است.

تنوع دسته بندی محصولات فروشگاه اینترنتی ان11


  1. لباس و پوشاک: شامل لباس‌های مردانه، زنانه و بچگانه، کفش، کیف و کوله‌پشتی.
  2. لوازم الکترونیکی: از جمله تلویزیون‌ها، تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال و لوازم جانبی الکترونیکی.
  3. لوازم خانگی: شامل لوازم آشپزخانه، لوازم روشنایی، مبلمان، تزئینات داخلی و لوازم بهداشتی.
  4. محصولات بهداشتی و زیبایی: از جمله عطر و ادوکلن، لوازم بهداشتی، محصولات مراقبت از پوست و مو.
  5. کالاهای خوراکی: شامل مواد غذایی خشک، تازه و منجمد، نوشیدنی‌ها و محصولات آماده مصرف.
  6. وسایل ورزشی: از جمله تجهیزات و لوازم ورزشی برای فعالیت‌های داخلی و خارجی.
  7. اسباب بازی و کودک: شامل اسباب بازی‌ها، بازی‌های آموزشی، لوازم تحرکی و لباس‌های کودکان.

این فهرست تنها چند نمونه از محصولاتی است که در فروشگاه اینترنتی ان 11 ترکیه موجود است و محصولات دیگری نیز در این وب‌سایت در دسترس هستند.

نکات کلیدی درباره خرید از سایت ان 11 ترکیه:

  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.
  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.
  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت ان 11 ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت

اگر قصد سفارش خرید از فروشگاه اینترنتی ان 11 را دارید، کافیست وارد وب سایت ان 11 ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی ان 11 درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از ان 11 ترکیه با ایپک پورت!
سفارش خرید از سایت ان 11 ترکیه n11.com

آنلاین از وب سایت n11 ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی از فروشگاه ان 11 ترکیه و تحویل فوری در ایران (جمع بندی)

ان 11 ترکیه یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین وب‌سایت‌های خرده فروشی آنلاین در ترکیه است که محصولات متنوعی از لباس و پوشاک تا لوازم الکترونیکی و خوراکی را به مشتریان ارائه می‌دهد. با ارائه قیمت‌های رقابتی، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، و سهولت خرید آنلاین، n11 جایگاه برجسته‌ای در بازار ترکیه دارد. با این حال، این وب‌سایت با رقبای قوی مانند Hepsiburada، Trendyol، و Amazon Turkey نیز روبروست که در گسترش فعالیت‌های خود و جذب مشتریان رقابت می‌کنند.
از آنجایی که این فروشگاه اینترنتی در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما قصد خرید از این خرده فروشی آنلاین را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ان 11 در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا