خرید از سایت برند گس ترکیه Guess

گس، یک برند مد ایده‌آل است که از ترکیب زرق و برق‌های افسانه‌ای هالیوودی همراه با سمبل‌هایی از نماد فرانسوی ترکیب شده است. برادران مارسیانو افرادی بودند که بیش از ۴۰ سال پیش این برند را تاسیس کردند. این برند ابتدا یک پیشگام در تولید لباس‌های جین بود. اما بعدها به یک سبک جهانی تبدیل شد. این برند توسط تبلیغات جذاب با روحیه‌ای که تبدیل به یک نماد شده است تا حد زیادی پشتیبانی می‌شود. امروزه برند گس بیش از ۱۵۰۰ خرده فروشی در سراسر جهان دارد. این برند به تولید و عرضه پوشاک زنانه، مردانه، کودکانه یا بسیاری از لوازم‌های جانبی مانند عطر، اکسسوری‌های جذاب، عینک، ساعت، کفش و کیف می‌پردازد. اغلب محصولات تولید شده توسط این برند طرفداران بسیاری دارند. بسیاری از سلبریتی‌ها محصولات این برند را خریداری می‌کنند. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین گس ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت گس ترکیه با ایپک پورت!

داستان برند گس - guess


سال ۱۹۸۱ شروعی بود برای آغاز برند گس. چهار برادر مارسیانو در جنوب فرانسه پس از یک تعطیلات خانوادگی در لس‌آنجلس تصمیم گرفتند خانه مد گس را احداث کنند. داستان انتخاب نام این برند نیز بسیار جالب است. آنها شعار تبلیغاتی را که هر روز هنگام رانندگی مشاهده می‌کردند، برای انتخاب نام برند در نظر گرفتند. در واقع نوعی الهام از این شعار تبلیغاتی گرفته بودند. چندی نگذشت که این شعار در ساختمان مقر آنها در بلوار المپیک در پایین ساختمان به عنوان نام برند قرار داده شد.


این برادران که عاشق آمریکا بودند، تصمیم گرفتند یک نماد آمریکایی را برای موفق‌ترین محصول خود انتخاب کنند. این محصول یک شلوار جین باریک سنگ ساخته و سه زیپ بود. این شلوار را مرلین جین می‌نامیدند. از آنجایی که برادران مارسیانو می‌دانستند که سنگ شویی در بازار ایالات متحده نادر است و این شک احتمالی وجود دارد که چگونه برادران فرانسوی ممکن است شلوارهای سنگ‌شور امریکایی را تولید کنند، پس آنها تصمیم گرفتند که شلوار جین را به همراه یک دست نوشته به فروشگاه‌های بزرگ ارسال کنند. فروشگاه بلومینگ دیل شلوار جین را دوست داشت و ۲۴ جفت از آن سفارش داد. دیری نگذشت که بسیاری از این شلوارهای خاص و منحصر به فرد روانه فروشگاه‌های بزرگ شدند و چیزی از آنها باقی نماند.

معرفی کامل محصولات برند گس


محصولات گس به مجموعه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند؛ اما شاخه‌های اصلی آن عبارت‌اند از:


  1. مجموعه لباس‌های جین
  2. لباس‌های مردانه و زنانه کژوال و رسمی
  3. انواع کیف با مدل‌های منحصربه‌فرد
  4. انواع کفش با طراحی چشمگیر
  5. جواهرات و اکسسوری‌‌های زیبا
  6. عطرهای جذاب با رایحه‌های عالی

نکات کلیدی درباره خرید از سایت گس ترکیه:


  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.
  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.
  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت گس ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت


اگر قصد خرید محصولات اورجینال گس guess را دارید، کافیست وارد وب سایت گس ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی گس درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از گس ترکیه با ایپک پورت!


سفارش خرید از سایت گس ترکیه guess



آنلاین از وب سایت گس ترکیه خرید کنید! خرید اینترنتی محصولات برند guess و تحویل فوری در ایران (جمع بندی)


گس ترکیه یکی از برندهای پرطرفدار و محبوب در صنعت مد جهان است که بیش از ۳۰ سال است که فعالیت خود را در این زمینه ادامه می‌دهد. این برند از اولین شرکت‌هایی بود که با بکارگیری تصاویر بزرگان هالیوود، به صورت قابل توجهی در بازار جهانی پوشاک موفق شد. هم‌اکنون Guess به عنوان یکی از برندهای مطرح و مشهور در زمینه مد جهان شناخته می‌شود.


این برند با طرح‌های زیبا، جذاب و منحصر به فرد، توانسته است بازار پوشاک را به خود اختصاص دهد و همواره با نوآوری در طراحی محصولات خود به روز باشد. همچنین Guess با تمرکز بر روی کیفیت بالا، محصولاتی با قیمت مناسبی به مشتریان ارائه می‌دهد.


از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند گس هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا