خرید از سایت برند اکو ترکیه Ecco

اکو ECCO، یک شرکت تولید کفش در دانمارک است که در سال ۱۹۶۳ تاسیس شد. روند طراحی برند اکو ECCO با چرم آغاز می‌شود. برند اکو ECCO یکی از شرکت‌های چندملیتی است که به تولید نوآوری در چرم می‌پردازد. اکو Ecco با برخی از مشهورترین مارک‌های کالاهای لوکس در جهان کار می‌کند. تخصص عظیم شرکت اکو در زمینه طراحی چرم است. از آنجایی که این برند هیچگونه فروشگاه و نمایندگی در ایران ندارد, بر آن شدیم که امکان خرید مستقیم اینترنتی از فروشگاه آنلاین اکو ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان را توسط پلتفرم ایپک پورت فراهم نماییم. خرید از سایت اکو ترکیه با ایپک پورت!


معرفی برند اکو (ecco)


برند ECCO در سال ۱۹۶۳ در دانمارک شروع به کار کرد. آنها توسط کارل توسبری بر اساس فلسفه “کنترل فرآیند، کنترل کیفیت” تأسیس شدند. با انجام این کار، برند اکو تضمین می کند که هر جفت استاندارد حداکثر راحتی، تناسب و عملکرد خود را برآورده می کند. این زمانی مهم است که محصول شما در ۹۳ بازار در سراسر جهان در دسترس باشد و سالانه ۲۰۰۰۰۰ جفت کفش بفروشد.


وقتی می گویند کل فرآیند در داخل کنترل می شود، واقعاً اینطور است. برند ECCO با انجام تحقیق و توسعه روی چرم خود شروع می کند. سپس چرم خام را در یکی از چهار دباغی خود در سراسر جهان دباغی می کنند. این به آنها اجازه می دهد تا کیفیت چرمی را که وارد هر جفت کفش می شود کاملاً کنترل کنند.


اینجاست که با یکی از فناوری ‌های امضاکننده ECCO آشنا می‌شویم که Hydromax نام دارد. در طول فرآیند دباغی، چرم با فناوری Hydromax پردازش می شود تا در برابر آب بسیار مقاوم باشد و در عین حال دوام و تنفس داشته باشد. در هنگام خیس و خشک شدن چرم، از سفت شدن آن جلوگیری می کند تا عمر چرم را نیز افزایش دهد.

بهترین ویژگی‌های کفش اکو


تنوع کفش‌های تولیدی اکو فراوان است. این برند با تولید انواع بوت، صندل، کفش کتانی، کفش راحتی و کالج تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. کفش‌های اکو به دلیل استفاده از متریال باکیفیت، انعطاف‌پذیر و سالم هستند؛ بنابراین شما می‌توانید برای فعالیت‌های روزانه خود به آن اعتماد کنید. در ادامه بهترین ویژگی‌ کفش‌های برند اکو را معرفی می‌کنیم.


آن‌ها راحت هستند


خریداران کفش‌های برند اکو معتقدند این برند راحت‌ترین کفش‌ها را تولید می‌کند. برای موقعیت‌هایی که مجبور به ایستادن و راه‌رفتن زیاد هستید و یا در هنگام مسافرت‌ها کفش‌های اکو انتخاب مناسبی هستند. کفش اکو برای همه نوع پا؛ مانند پای پهن یا باریک مدل‌های متنوعی ارائه می‌دهد. به‌طورکلی کفش‌های تولیدی برند اکو به دلیل طراحی استاندارد و کیفیت بالا انتخاب مناسبی برای استفاده‌ طولانی‌مدت هستند.


کیفیت بالایی دارند


کفش‌های اکو از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از پای شما حمایت می‌کنند. کفش اکو برای زمان‌های طولانی دوام و ماندگاری بالایی بری شما دارد. در کفش و صندل‌های اکو مواد فیک وجود ندارد و متریال و چرم‌های اصل در آن به‌کاررفته است. این کفش‌ها می‌توانند به دلیل کفی طبی و طراحی استاندارد، انتخاب خوبی برای افرادی که به دنبال کفش راحت، زیبا و کارآمد هستند باشد.


آن‌ها استاندارد هستند


هنگام خرید کفش اکو مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، حفظ سلامتی پاهای شماست. کفش‌های اکو از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد تولید شده‌اند. قالب کفش‌ها و صندل‌های اکو طبی است و از انواع سایز پا حمایت می‌کنند. اگر قصد خرید کفش اکو را دارید، مطمئن باشید که هنگام پیاده‌روی‌های طولانی از پای شما حمایت می‌کند.


صندل اکو


اکو انواع صندل‌های مختلفی مانند صندل پاشنه تخت، صندل لژ دار، صندل چرم و بنددار تولید می‌کند. صندل‌ بهترین آیتم برای فصل تابستان است. صندل‌های اکو هنگام پیاده‌روی‌های طولانی از پاهای شما حمایت می‌کنند. این صندل‌ها برای انواع پاها با سایزهای مختلف به‌خوبی طراحی می‌شوند. صندل اکو با شکل و ظاهر متنوع از جنس‌های مختلف مانند چرم و پلاستیک به زیبایی طراحی شده‌اند. صندل اکو وزن سبکی دارد، راحت است و می‌توانید در تمام روز با اطمینان از آن استفاده کنید.


کفش کتانی اکو


برند اکو انواع کفش ورزشی مانند کفش کتانی، کفش پیاده‌روی و دویدن تولید می‌کند. کفش‌های کتانی اکو دارای ظاهر جذاب و کیفیت بالایی هستند. کتانی اکو به دلیل ظاهر جذاب با انواع لباس‌های اسپورت ست می‌شود. این کفش ها راحتی، استحکام و دوام زیادی را ارائه می‌دهند. آن‌ها یک کفش محبوب پیاده‌روی، گشت‌وگذار و سفر هستند. کفی استاندارد و بالشتک‌های انعطاف‌پذیر، از ایجاد زانودرد جلوگیری می‌کنند.


بوت اکو


بوت و نیم بوت جزو آیتم‌های اصلی مد زمستانی هستند. برند اکو تولیدکننده انواع بوت و نیم بوت مردانه و زنانه بچه‌گانه می‌باشد. بوت‌های اکو بیشترین مقاومت را در برابر بارندگی دارند و اکثر آن‌ها کمترین میزان رطوبت را به درون کفش راه می‌دهند. بوت‌های اکو در اندازه‌ و مدل‌های مختلف، سنگین و سبک، از چرم و جیر تولید می‌شوند. شما می‌توانید انواع بوت اسپرت و مجلسی مناسب آب و هوای سرد را از برند اکو تهیه کنید.


کفش رسمی اکو


هنگام خرید مدل‌های متنوع از کفش‌های برند اکو، کفش رسمی یک مدل ضروری است که باید به آن توجه داشته باشید. کفش رسمی اکو انواع مختلفی دارد و از جنس‌های جیر، ورنی، چرم طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود. برای خرید کفش مجلسی بهترین گزینه مدل‌های چرمی هستند؛ زیرا آن‌ها کیفیت و دوام بالایی دارند و برای موقعیت‌های رسمی شیک هستند. شما می‌توانید انواع کفش‌های رسمی مانند کفش آکسفورد، کفش دربی، سگک دار و مجلسی را از برند اکو تهیه کنید.


کفش کالج اکو


کالج کفشی کلاسیک، بدون بند با پاشنه کوتاه است که برای همه موقعیت‌های اسپورت و نیمه رسمی کاربرد دارد. کفش کالج اکو با کیفیت بالا از جنس‌های جیر، نبوک و پارچه، فوم و چرم تولید می‌شود. بهتر است در فصل‌های سرد از جنس‌های ضخیم‌تر مانند چرم استفاده کنید. کالج‌های ورنی یا کتان برای فصل بهار و تابستان مناسب هستند. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های کالج را با کیفیت و ماندگاری بالا از برند اکو خریداری کنید.


کفش راحتی اکو


کفش‌های راحتی مدل غیررسمی هستند که برای استفاده روزمره کاربرد دارند. کفش راحتی اکو معمولا بادوام، ضدآب و سبک است. کفش‌های راحتی به دلیل اینکه در طول روز و معمولا برای زمان طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مهم است تا پاها در آن احساس راحتی داشته باشند. قالب‌های کفش راحتی اکو مناسب برای انواع پاها کاملا استاندارد و با کیفیت طراحی می‌شوند. همچنین آن‌ها مقاوم، انعطاف پذیر، قابل تنفس و عایق گرما هستند. شما می‌توانید کفش راحتی روزمره خود را از برند اکو تهیه کنید.


کیف‌های برند اکو


کیف‌های اکو تنوع بی‌شماری دارد و برای خانم‌ها و آقایان کاربردی است. به طور کلی اکثر کیف‌های این برند به شکل کژوال طراحی شده‌اند. کیف اکو از چرم، پلی‌استر، پارچه پنبه‌ای یا ترکیبی از چند پارچه تولید می‌شود. کیف‌های چرمی آن همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، از چرم‌های باکیفیت تولیدی خود کمپانی اکو تهیه می‌شوند و بسیار شیک و محبوب هستند. شما می‌توانید انواع جدیدترین مدل‌های کیف رودوشی، کراس بادی، کیف دستی و کوله پشتی با کیفیت را از برند اکو تهیه کنید.


بهترین کفش گلف Ecco


برند اکو مدت ‌هاست که کفش ‌های گلف عالی می ‌سازد و سال‌ ها در خط مقدم نوآوری کفش‌ های گلف بوده و برخی از راحت ‌ترین محصولات را در بازاری بسیار شلوغ تولید می‌کند. بدون شک بهترین کفش گلف برند Ecco تقریباً با هر مدلی در بازار رقابت می کند.


Ecco اکنون به دلیل راحتی، پشتیبانی و سبک خود مشهور است. بسیاری از بهترین کفش های گلف Ecco از فناوری Gore-Tex برای ایجاد محافظت عالی ضد آب و قابلیت تنفس در یک واحد استفاده می کنند. Gore-Tex ماده ای است که به عرق و گرما اجازه می دهد از کفش خارج شود در حالی که هرگز آب را به داخل کفش نمی دهد.


استفاده از کفش برند Ecco از مواد روی کفش هایش باعث می شود آنها از بهترین کفش های گلف ضد آب و تنفس پذیرترین کفش های گلف موجود در بازار باشند. در واقع، این برند به دلیل بسیاری از طرح‌ های بدون میخ خود مشهور است و در عین حال طیف وسیعی از مدل ‌های میخ‌ دار عالی را نیز تولید می ‌کند.

نکات کلیدی درباره خرید از سایت اکو ترکیه:


  • کالاهایی را انتخاب فرمایید که تخفیف بالا و قیمت مناسبی دارند.
  • در هنگام ثبت سفارش حتما رنگ و سایز دقیق خود را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب کالا سریعا اقدام به ثبت سفارش در سایت ایپک پورت نمایید چرا که هر لحظه امکان به اتمام رسیدن کالای موردنظرتان در سایت حراجی وجود دارد و امکان شارژ مجدد وجود ندارد.
  • هنگام خرید حتما به نظرات سایر کاربران و امتیاز فروشگاه تامین کننده توجه بفرمایید. امتیاز بالا تر نشان دهنده ی کیفیت سرویس دهی بهتر و محصولات با کیفیت تر نسبت به سایر فروشگاه ها می باشد.

ثبت سفارش خرید از سایت اکو ترکیه و تحویل درب منزل در ایران با ایپک پورت


اگر قصد خرید محصولات اورجینال اکو ecco را دارید، کافیست وارد وب سایت اکو ترکیه شده و بعد از یافتن محصولات مورد نظر خود لینک آن ها را کپی کرده و در فرم ثبت سفارش خرید از ترکیه در صفحه اول سایت ایپک پورت ثبت نموده و پس از تکمیل اطلاعات طبق آموزش مقاله ی " خرید از ترکیه و تحویل در ایران "، کالای خود را معمولا بین 7 تا 10 روز پس از تحویل محصولات شما به دفتر ترکیه ما از طرف فروشگاه اینترنتی اکو درب منزل در ایران تحویل بگیرید. خرید از اکو ترکیه با ایپک پورت!


سفارش خرید از سایت اکو ترکیه ecco



خرید از سایت اکو ترکیه! خرید اینترنتی محصولات برند ecco و تحویل فوری در ایران (جمع بندی)


اکو ترکیه با تأکید بر کیفیت، دوام، و راحتی، توانسته است اعتماد و محبوبیت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. استفاده از فناوری‌های پیشرفته در تولید، توجه به جزئیات و طراحی‌های زیبا، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و محافظت از محیط زیست، و حضور فعال در بازارهای جهانی از جمله عواملی هستند که اکو را از رقبای خود متمایز می‌کند.بنابراین، با توجه به موارد بیان شده، می‌توان نتیجه گرفت که برند اکو با برتری در کیفیت محصولات، توجه به مسائل اجتماعی و محیط زیست، و استفاده از فناوری‌های نوین، به عنوان یکی از برندهای پیشتاز و مورد اعتماد در صنعت کیف و کفش شناخته می‌شود.


از آنجایی که این برند در ایران هیچگونه نمایندگی و شعبه ای ندارد, اگر شما هم شیفته محصولات برند اکو هستید و قصد خرید از این برند را دارید کافیست، به سادگی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این برند در کشور ترکیه و انتخاب محصولات مورد نظر خود و ثبت سفارش خرید و تحویل در ایران از طریق ایپک پورت این محصولات را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ایپک پورت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا