خبر مهم : انتشار نسخه نهايي FarsiCommerce براى عموم

zfarhad2003

Member
به نام خداوند ايران زمين

بالاخره بعد از حدود گذشت 6 ماه از انتشار نسخه آزمايشي نسخه اصلي و تقريبا بدون اشكال برنامه FarsiCommerce‌ به انتشار عمومى رسيد. در اين مدت طولانى ما سعى كرديم كليه حفره‌هايى را كه توسط شما شناسايي شده بود رفع كنيم و تقريبا نسخه‌اى پايدار از برنامه را براى انتشار عمومى آماده كنيم.
در اين نسخه ما قسمت جديدى به نام Document به پروژه اضافه كرده‌ايم كه كليه اسناد و توضيحات در رابطه با پروژه در اين پوشه قرار خواهد گرفت و شما مى‌توانيد با مطالعه اين بخش با نحوه فعاليت پروژه آشنا شويد.
سايت پشتيبانى پروژه نيز به آدرس www.PersianOC.com راه اندازى شده است كه حاوى اطلاعات بسيار مفيدى در رابطه با پروژه و نحوه فعاليت آن دارد. شما مى‌توانيد با مراجعه به اين سايت از آخرين تحولات پروژه با خبر شده و در خبرنامه آن عضو شويد. همچنين در اين سايت امكانات ديگرى براى پشتيبانى كامل از پروژه در نظر گرفته شده است.
براى كسانى كه تاحالا اسم اين برنامه را نشنيده‌اند و تمايل دارند كه با FarsiCommerce بيشتر آشنا بشوند پيشنهاد مى‌كنم كه به سايت پشتيبانى پروژه رجوع كنند تا اطلاعات كاملى در رابطه با FarsiCommerce در آنجا پيدا كنند.

اگرچه من سعى‌ كرده‌ام در اين مدتى كه برنامه در حالت آزمايشي ارائه شده بود كليه مشكلات آن را رفع كنم ولي ممكن است باز حفره‌اى در برنامه شناسايي شود. اگر شما موفق شده‌ايد كه حفره‌اى را در برنامه پيدا كنيد لطفا با آدرس ايميل [email protected] با ما تماس بگيريد.
حال شما مى‌توانيد براى دريافت اين نسخه از برنامه به طور كاملا رايگان به آدرس زير مراجعه كنيد:
www.PersianOC.com

با تشكر از شركت Persian Services به خاطر پشتيبانى همه جانبه از پروژه
 

kamiar

Member
تبريك عرض ميكنم به نظر سيستم جالبي مياد در حال دانلود هستم.
 

Mamali

Member
آقا دستتون درد نكنه! واقعا كار بسيار جالبي بود‌! خصوصا اينكه يه سيستم مديريت محتواي اوپن سورس رايگان توي ايران نداشتيم، اگه كمك خاصي از من بر مياد (غير مالي!) با جون و دل انجام مي دم!
 

ara

Member
لینک دانلود این برنامه را میشه بدید ؟؟؟
من توی سایتتون چیزی پیدا نکردم
 

mehran64

Member
اما يه مشكل اينجا وجود دارد و اون اينه:
شما روي نام پرتال oscommerce را به farsicommerce تغيير داديد و روي آن كپي رايت خودتان را قرار داديد.ولي طبق مجوز GNU شما حق چنين كاري را نداريد.
پيشنهاد ميكنم قبل از مخالفت سايت oscommerce مجوز GNU را يكبار مطالعه فرماييد.
 

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام

تبریک میگم ان شالله که موفق باشید

مجید
 
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
خسته نباشيد كاره جالبي كردين

موفق باشيد

علي
 

D-emon

Member
سلام

ببخشيد اولا به فارسي ساز اين برنامه ميخوام كه به من يك پي ام بد توي ياهو : Id= Q+dog
دوما اينكه اگر ما بخواييم طراحيشو عوض كنيم چي كار بايد كرد ...

ممنون !
 

Ghamnevis

Well-Known Member
خسته نباشيد دوست عزيز...
خيلي خوب و عالي...

موفق باشيد
سايان
 

D-emon

Member
هيچ كدوم از شماهايي كه تعريف ميكنيد تاحالا اينو نصب كرديد ؟
من نصب كردم حالا ادمينش كار نميكنه 2باره ... !
 

haniye_

Member
با سلام و ضمن تشکر از این برنامتون
من این برنامه ای که شما زحمتش رو کشیدید نصب کردم اما روي لوكال این ارور ميده

Warning: session_start(): open(/tmp\sess_e83ac9e9bec15619ee39d81c4381ef85, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in c:\program files\apache group\apache\htdocs\shop_2\includes\functions\sess ions.php on line 68

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at c:\program files\apache group\apache\htdocs\shop_2\includes\functions\sess ions.php:68) in c:\program files\apache group\apache\htdocs\shop_2\includes\functions\sess ions.php on line 68

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at c:\program files\apache group\apache\htdocs\shop_2\includes\functions\sess ions.php:68) in c:\program files\apache group\apache\htdocs\shop_2\includes\functions\sess ions.php on line 68
هشدار: پوشه مربوط به فايلهاي session در مسير مقابل وجود ندارد: /tmp. فايلهاي Session تا وقتيكه اين پوشه ايجاد نشود كار نخواهند كرد.

متشکر میشم اگه راهنمایی کنید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا