حركت ماشين در گاراژ (Demo)

.:. soroosh .:.

Active Member
سلام .
خب بالاخره تونستم از همون لینکی که Amin4D عزیز قراردادن دانلود کنم .
خیلی جالب بود و زیبا کار شده بود .
تمام کامنت های بچه ها را کامل نخوندم اما تا حدودی میشه گفت خوندم .
همونطور که دوستان گفتن اگه کمی بیشتر برای رندر و نورپردازی داخلی کار وقت میزاشتی خب خیلی بهتر میشد .
حالا که چنین کاری زدی ارزش داشت مثلا اگه 24 ساعت رندر گرفتی کیفیت رندر را بالاتر میبردی و مثلا زمان رندر میشد 48 ساعت . اما ارزش این کار را داشت .
بعد اینکه چرا چراغ های جلو ماشین چشمک میزنه ؟ فکر میکنم مشکل از تنظیمات رندر یا همون پایین بودن کیفیت رندر باشه که این مشکل به وجود اومده .
بعد اینکه نور چراغ های عقب باید ملایم باشه و رو زمین که میافته هیچ مرزی نداشته باشه .
اما از نظر شبیه سازی حرکت ماشین خیلی خوب انجام شده به خصوص اون قسمت آخر که ماشین نزدیک ستون توقف میکنه اون حرکتی که رو کمک فنر ماشین تاثیر میزاره خیلی خوب شده .
تبریک میگم در کل .
موفق باشید . :rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.می بینم که هادی جون ترکوندی! ایول عالی شد.عالی میشه اگه تاپ گالری
 

mkf.cgi

Member
سلام.
آقا شرمنده نتونستم زودتر خدمت برسم ...
كارت خيلي خوب شده پسر...
پيشنهاد براي تاپ گالري.:rose:

نقديجات::paint:
دايناميك كار خيلي خوب از آب دراومده اما بحث رندرينگ و متريال و نور مي تونست خيلي بهتر باشه.
مثلا متريال كف خيلي بزرگه يا متريال ماشين وچراغ عقب در رو ديوار ها.. تازه چون تكسچر كف و بشكه هاي رو بزرگ گرفتي مقياس اندازه ماشين نسبت به محيطش يه نموره ناهماهنگ شده... در مورد چشمك زدن چراغ جلو من تا قبل از خوندن پست هاي بچه ها فك ميكردم مدل چراغ ها اينجوريه( كه ايده بدي هم نيست).
در مورد زمان رندر هم من تعجب مي كنم از بچه ها!!
داداش من شما ميتوني نيم ساعت نيم ساعت رندر بگيري اين كه اينقدر گير نداره كه كليد كردي روش.. بعدا خروجي ها رو با after يا premier بچسبون تنگ هم ديگه....
---------
موفق و پيروز و سربلند باشي..
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
راستی reactor_master جان، یه سوال !

الان این گاراژی که درست کردی، چجوری به Madcar ربطش دادی. خودش تو پارامتراش یه قسمتی داره که Pick میکنی اما باید جسمت یه پارچه باشه، الان شما تیکه های مختلف گاراژتو باهم Attach کردی ؟

امیدوارم منظورمو فهمیده باشی.

سلام

والا من کاری با گاراژ نداشتم

فقط زمینش مد نظر بوده ...

ینی یه گزینه تو قسمت های تنظیمات ÷لاگین وجود داره که در حقیقت سطحی که قرار ماشین روش حرکت کنه رو ارزیابی میکنه و ...

و عیب این پلاگین اینه که شما فقط میتونی یک جسم رو به عنوان surface در نظر بگیری و اگه بخوای چند تا از اجسام رو به عنوان زمین بشناسونی باید Attach یا یونیون کنی

امید وارم تونسته باشم منظورت رو درست فهمیده باشم و جوابی که میخواستی رو بهت داده باشم

موفق باشی

سلام .
خب بالاخره تونستم از همون لینکی که Amin4D عزیز قراردادن دانلود کنم .
خیلی جالب بود و زیبا کار شده بود .
تمام کامنت های بچه ها را کامل نخوندم اما تا حدودی میشه گفت خوندم .
همونطور که دوستان گفتن اگه کمی بیشتر برای رندر و نورپردازی داخلی کار وقت میزاشتی خب خیلی بهتر میشد .
حالا که چنین کاری زدی ارزش داشت مثلا اگه 24 ساعت رندر گرفتی کیفیت رندر را بالاتر میبردی و مثلا زمان رندر میشد 48 ساعت . اما ارزش این کار را داشت .
بعد اینکه چرا چراغ های جلو ماشین چشمک میزنه ؟ فکر میکنم مشکل از تنظیمات رندر یا همون پایین بودن کیفیت رندر باشه که این مشکل به وجود اومده .
بعد اینکه نور چراغ های عقب باید ملایم باشه و رو زمین که میافته هیچ مرزی نداشته باشه .
اما از نظر شبیه سازی حرکت ماشین خیلی خوب انجام شده به خصوص اون قسمت آخر که ماشین نزدیک ستون توقف میکنه اون حرکتی که رو کمک فنر ماشین تاثیر میزاره خیلی خوب شده .
تبریک میگم در کل .
موفق باشید . :rose:

سلام سروش جان

در باره زمان و اندازه رندر عرض کردم که این کار رو من از عمد نویزی کردم تا سرعت رندر کمی بالاتر بره

من در واقع واسه هر مرحله از کارم مثل دیدن سرعت ذره های گرد و خاک باید کلا کار رو رندر میکردم

از بس که اینجا برق میره اعصابم ریخته بود به هم...

چند بار برق رفت وسط رندر

میخوام با رزوله بالاتر هم رندر بگیرم...


در مورد چراغ ها فکر نکنم بشه گفت عیب کار هست
اینجوری که با آهنگ بیشتر مچ میشه... یه جورایی کار رو سنگین میکنه...

ممنون

سلام.می بینم که هادی جون ترکوندی! ایول عالی شد.عالی میشه اگه تاپ گالری

به داداش

ممنونم

سلام.
آقا شرمنده نتونستم زودتر خدمت برسم ...
كارت خيلي خوب شده پسر...
پيشنهاد براي تاپ گالري.:rose:

نقديجات::paint:
دايناميك كار خيلي خوب از آب دراومده اما بحث رندرينگ و متريال و نور مي تونست خيلي بهتر باشه.
مثلا متريال كف خيلي بزرگه يا متريال ماشين وچراغ عقب در رو ديوار ها.. تازه چون تكسچر كف و بشكه هاي رو بزرگ گرفتي مقياس اندازه ماشين نسبت به محيطش يه نموره ناهماهنگ شده... در مورد چشمك زدن چراغ جلو من تا قبل از خوندن پست هاي بچه ها فك ميكردم مدل چراغ ها اينجوريه( كه ايده بدي هم نيست).
در مورد زمان رندر هم من تعجب مي كنم از بچه ها!!
داداش من شما ميتوني نيم ساعت نيم ساعت رندر بگيري اين كه اينقدر گير نداره كه كليد كردي روش.. بعدا خروجي ها رو با after يا premier بچسبون تنگ هم ديگه....
---------
موفق و پيروز و سربلند باشي..

ممنون عزیزم

والا خدایش کیفیت رندر باعث شده که فکر کنی نور و متریال کمی بی کیفیت بشه...

در مورد چشمک چراغها هم عرض کردم

در مورد زمان رندر هم همین کار رو میکنم...

ینی راه دیگه نیس:-?

ممنون و مرسی

عالی شده.
فقط بنظرم یک خورده وزن بشکه ها کمه.

سلام عزیزم...

ممنون
خوب من عرض کردم این پلاگینی که مد باهاش ماشین رو حرکت دادم با راکتور مکس رابطه خوبی نداره

من واسه شبیه سازی دینامیک این صحنه 20 تا 25 بار این صحنه رو انیمیت و شبیه سازی کردم

همش هم تقصیر سازنده این پلاگینه

آخه بحثش زیاده...

ولی در کل ممنون
 

mkf.cgi

Member
خوب من عرض کردم این پلاگینی که مد باهاش ماشین رو حرکت دادم با راکتور مکس رابطه خوبی نداره

آقا يه سوال؟ راكتور ربطي به پلاگين داره؟ يا پلاگين با راكتور فعال ميشه؟ مگه حركت و برخورد ماشين كليد نخورده؟ يا همينطوري رو هواست؟
مشكل از كجاست؟:-?
 

.:. soroosh .:.

Active Member
آهان من بدون صدا گوش دادم .
خب خوبه اما مشکل دیگه ای داره که نوری که روی دیوارها و کف زمین ایجاد میشه از چراغ های جلو خاموش و روشن نمیشه :d
راستی حالا که میخواید رندر با کیفیت بهتر بگیرید بهتره اون دودها دیر تر از بین برن و بیشتر تو صحنه بمونن .
موفق باشید .
 
بابا.......
خیلی خوب شده ...
پارتیکل ها رو خیلی خوب کار کردی ... آفرین ...
رندر خوبی هم گرفتی ....
موفق باشی....
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
آقا يه سوال؟ راكتور ربطي به پلاگين داره؟ يا پلاگين با راكتور فعال ميشه؟ مگه حركت و برخورد ماشين كليد نخورده؟ يا همينطوري رو هواست؟
مشكل از كجاست؟:-?

خوب مثل اينكه بايد يه توضيح درباره اين پلاگين بدم

بيبن دوست جان...

ببين ما اين جا همه اجساممون از نوع اجسام جامد هستن

واسه همين بايد بهشون كلكسيون اجسام جامد بدم يا همون RBCol

عرضم به خدمتت كه ما قرار يه صحنه ي برخورد داشته باشيم
قرار جسمي با سرعت اوليه به اجسامي برخورد كنه و اون اجسام واكنش نشون بدن

خيلي دوست داشتم فقط همين نباشه .. يني دوست داشتم روي ماشين كنش و واكنش يا همون قانون دوم نيوتن رخ بده

يني وقتي ماشين به جسمي ميخورده بسته به اندازه سرعتي كه به جسم مورد نظر ميخوره همون مقدار البته به صورت منطقي به ماشين هم نيرو وارد بشه

يني من اول ميخواستم اين ماشين رو بزنم به ستون و خرابش كنم

البته مراحل خراب شدنش رو ميتونستم درست كنم اما فقط كه نميشد بيام و خرابش كنم...

بزار يه مثال نقض بزنم تا مطلب جا بيوفته...

اگه من ماشين رو باسرعت 80 كيلومتر رو ساعت مستقيم به يه ستون بتني ضخيم بزنم مسلماً ماشين كمي عقب مياد...

خوب من براي اين حركت بايد بدنه ماشين رو جرم بدم تا موقع برخود از خودش واكنش نشون بده

مشكل اين پلاگين اينه...

چون بدنه ماشين رو كاملاً جز مختصات خودش ميكنه توي شبيه سازي راكتور اصلاً راهش نميده...

و فقط ميتونه اون رو آنييلدينگ (سركش) كنه

من هر چقدر كه انيماتور خوبي باشم و تمام منحني هاي تنظيمات Curve Editor رو فوت آب باشم نميتونم واكنش بعد از خوردن ماشين به ستون رو به صورت دستي انيمه كنم...

واسه همين تصميم گرفتم كه فقط ماشين رو به عنوان ضربه زننده به راكتور معرفي كنم...

تازه بدي اين پلاگين اينه كه ماشين بعد از اين كه انيميت ميشه اصلاً كليد نميخوره و اصلاً تنظيماتي توي پنل موشن نداره به جز يه تنظيمات ساده كه از قبل معرفي شدن...


ولي من كوتاه نميام...

يا من مبرم يا اين پلاگين...

آخر يه راهي پيدا ميكنم...

موفق باشي

آهان من بدون صدا گوش دادم .
خب خوبه اما مشکل دیگه ای داره که نوری که روی دیوارها و کف زمین ایجاد میشه از چراغ های جلو خاموش و روشن نمیشه :d
راستی حالا که میخواید رندر با کیفیت بهتر بگیرید بهتره اون دودها دیر تر از بین برن و بیشتر تو صحنه بمونن .
موفق باشید .

والا سروش جان منظورت رو نفهميدم

اما در باره پيشنهادت هم اوكي

موفق باشي

بابا.......
خیلی خوب شده ...
پارتیکل ها رو خیلی خوب کار کردی ... آفرین ...
رندر خوبی هم گرفتی ....
موفق باشی....

به داش هومن

خيلي ممنون

موفق باشي
 
آخرین ویرایش:

Ehsancg

Member
سلام دوست من کار واقعا خوبی شده و واقعا جای تحسین داره می خواستم یکم بیشتر از پلاگین madcar بگین آخه بار اوله اسمشو میدیدم کارش چیه؟
 

Maya Man

Active Member
كار خيلي قشنگي در آوردي خسته نباشي.
اكثر بچه ها سر رندرش گير دادن كه چرا كيفيتش كمه؛ قافل از اينكه شما بحثت بيشتر سر انيميت كاره نه رندرينگ.
البته حق هم دارن چون وقتي زحمت كشيدي و اينقدر با كيفيت مدلينگ و انيميت رو در آوردي ، خوب بايدم انتظار يك رندر خوب رو از اين كار داشته باشن. مثل اين ميمونه كه شما شربت بخوري اما كم شيرين باشه يا مزش رو تشخيص ندي!
من مكس كار نيستم و نمي تونم از نسبت به تواناييهاي نرم افزارت كار رو بررسي كنم اما از اونجا كه اكثر بچه ها بعضي از قسمتهاي كارت رو مثل نور و بافت و ... نقد كرده بودن تو اون وادي نميرم ولي فكر كنم اگه به انيميت چرخاي عقب بيشتر توجه ميكردي بهتر بود. چرخهاي جلو طبيعي تر شده اما چرخهاي عقب گاهي ديده ميشه كه پرش دارن. نه اينكه از سطح زمين بپرن. منظورم پرش تو نحوه چرخيدنشونه. با حركت ماشين مچ نيستن.
ولي در كل كار خيلي خوبيه اميدوارم همه بچه هاي 3d كار ميهن هميشه موفق و رو به جلو پيش برن.
خسته نباشي.
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
كار خيلي قشنگي در آوردي خسته نباشي.
اكثر بچه ها سر رندرش گير دادن كه چرا كيفيتش كمه؛ قافل از اينكه شما بحثت بيشتر سر انيميت كاره نه رندرينگ.
البته حق هم دارن چون وقتي زحمت كشيدي و اينقدر با كيفيت مدلينگ و انيميت رو در آوردي ، خوب بايدم انتظار يك رندر خوب رو از اين كار داشته باشن. مثل اين ميمونه كه شما شربت بخوري اما كم شيرين باشه يا مزش رو تشخيص ندي!
من مكس كار نيستم و نمي تونم از نسبت به تواناييهاي نرم افزارت كار رو بررسي كنم اما از اونجا كه اكثر بچه ها بعضي از قسمتهاي كارت رو مثل نور و بافت و ... نقد كرده بودن تو اون وادي نميرم ولي فكر كنم اگه به انيميت چرخاي عقب بيشتر توجه ميكردي بهتر بود. چرخهاي جلو طبيعي تر شده اما چرخهاي عقب گاهي ديده ميشه كه پرش دارن. نه اينكه از سطح زمين بپرن. منظورم پرش تو نحوه چرخيدنشونه. با حركت ماشين مچ نيستن.
ولي در كل كار خيلي خوبيه اميدوارم همه بچه هاي 3d كار ميهن هميشه موفق و رو به جلو پيش برن.
خسته نباشي.

سلام و ممنون

والا من منظورتون رو درست متوجه نشدم...

نفهمیدم منظور از پرش چرخ ها چیه؟:-?

...
 

www_3d_boy3

Well-Known Member
كار خيلي زيبا بود واقعا جالب شده فقط ببخشيد كه تو اين تايپيك ميگم اما كسي لينك دانلود اين پلاگيني كه دوستمون ازش استفاده كرده رو داره همين madcaro ميگم يا احيانا carft director مرس!!!! ممنون ميشم كسي بذاره
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
آقا ممنون ولي اين 2009 من 2010 ميخوام!:sad:
ُسلام دوست جان

متاسفانه هنوز پلاگین Mad Car برای 2010 نیومده

اما برای پلاگین Craft میتونی از این لینک به همرا کرک از گروه ایکس فورس استفاده کنی

197-1201660917_6eaec2e503eb.jpg
Founded in 2006 and based in Gothenburg, Sweden, Craft Animations is a developer of real-time 3D animations tools, called Craft Director Studio, which streamline production times by nearly 90 procent, saving the user both time and money.Key Benefits
Visual for film and Broadcast – Craft Director Tools provide realistic and accurate vehicle incident and traffic animation, collision visualizations and scene fly-throughs in less time than it takes them to write teleprompter text, allowing more
time for creativity.
Previsualization – Craft Director Tools are interactive, providing better real-time control for precise movements exactly as envisioned by a producer or director.
Game Development – Craft Directors Tools allow game developers to enhance in-game cinematics through a modular, configurable system that replicates a specific rig within the host application. Artists may actually “drive” a vehicle within the creative environment, achieving a more realistic product in less time.
Architectural Visualization – Film walk throughs of architectural designs are easily achieved through Craft Director
Tools’ unique camera angles and views. Cameras quickly and easily navigate exterior to interior layouts of a scene in realtime, saving the time and cost of an outside animation contractor.
Accident Reconstruction and Forensics – Combined with user research and data, Craft Director Tools can provide nearinstant visualizations and simulations of any vehicle accident scene, simulating and recording key-frames in real-time.
* Extremely fast animation simulation software.
* Work directly in 3ds Max, Cinema 4D, or Maya.
* Save time through automatic keyframing.
* Increase quality through the use of real-time physics.
Craft Director Tools works in most versions of 3ds max, Cinema 4d, Maya, Softimage.(for x86 and x64)
rapidshare link:
http://rapidshare.com/files/305221537/CDS931XF.rar

 

www_3d_boy3

Well-Known Member
خيلي ممنون عالي بود و دانلود كردم فقط يه مشكلي هست اين help نداره نمي دونم چرا پس من چطوري يادش بگيرم؟
اصلا توي كدوم منو هست؟

پيدا كردم Video tuterial داره تو سايتش
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا