بی بی کد تمرین سعید Interior 10

.:BehzAd:.

Active Member
سلام به همه این تمرین سعید بود که به بچه ها داده بود منم زدم گفتم بزارم تو گالری همه دوستان و بچه ها ببیند نظر بدن

مکس+وی ری+مقدار کمی هم فتو شاپ

تایم رندر هم 14 دقیقه بود 14 دقیقه دقیق ثانیه مانیه هم نداشت

attachment.php
 

پیوست ها

  • final render watermark.jpg
    final render watermark.jpg
    450.9 کیلوبایت · بازدیدها: 81
آخرین ویرایش:

.:BehzAd:.

Active Member
با اینکه خودم الان دارم میبینمش ولی همین جا هم آپلودش میکنم تا ابدی بشه.
 

hesam_sn

کاربر VIP
تو تکسچر کف تکرار دیده میشه. فرش هم به نظر میرسه موهاش کمه:green:
نور پردازی خوب شده
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.
چندتا نکته رو رعایت نکردی
ببین وقتی از vray ligth برای نور دهی استفاده میکنی درست هست که invisible میشه.اما رفلکت سفید توی اجسام باقی میمونه.
اتفاقی که توی کف زمین و شیشه افتاد.رفکلت سفید افتاده
بک گراند با خود کار تناقص پرسپکتیو دارن
تکسچر کف خیلی تایل شده
از cutmol rom استفاده نکن.زیادی خشن میشه.از vray since بهتر استفاده میشه کرد.
تمرین خوبی بود.من شنبه طراحی معماری 4 رو تحویل بدم میخوام حتما بزنم اتاق رو.امروز یه ده دقیقه وقت گذاشتم پرسکتیو و مبل رو درست کردم.
 

.:BehzAd:.

Active Member
تو تکسچر کف تکرار دیده میشه. فرش هم به نظر میرسه موهاش کمه:green:
نور پردازی خوب شده

به داش حسام گل خودت گلی منم یه گل بهت بدم:rose:
آره چون اون موقعه حوصله نداشتم دنبال تکسچر خوب بگردم به اولین تکسچری که رسدیم اوکی دادم

فرش هم پرزش رو بیشتر میکنم

راستش هدفم از این کار به گفته خود سعید بیشتر نور پردازی بود و متریال کف که الان تو آرشیو یه تکسچر خوب پیدا کردم و رندر رو ادیت کردم و تقریبا به متریالی که میخواستم رسیدم البته بهتر هم میتونستم بزنم با وی ری بند ولی به همون کامپوزیت خوده مکس قناعت کردم و یه متریال دو لایه ساختم.

سلام.
چندتا نکته رو رعایت نکردی
ببین وقتی از vray ligth برای نور دهی استفاده میکنی درست هست که invisible میشه.اما رفلکت سفید توی اجسام باقی میمونه.
اتفاقی که توی کف زمین و شیشه افتاد.رفکلت سفید افتاده
بک گراند با خود کار تناقص پرسپکتیو دارن
تکسچر کف خیلی تایل شده
از cutmol rom استفاده نکن.زیادی خشن میشه.از vray since بهتر استفاده میشه کرد.
تمرین خوبی بود.من شنبه طراحی معماری 4 رو تحویل بدم میخوام حتما بزنم اتاق رو.امروز یه ده دقیقه وقت گذاشتم پرسکتیو و مبل رو درست کردم.


سلام

خوب اون رفلکت رو اینجا لازم داشتم باید تو رندر نشون میدادم که که شدت نور بیرون زیاده و یه هوای آفتابی رو داریم

بگراند رو هم اره خوب مچ نشده.

تکسچر کف رو به حسام توضیح دادم چی به چ شد البته تو رندر جدید درست کردم.

از
cutmol rom هم کم استفاده میکنم من بیشتر area , blackman, mitchel ,sinc filter رو استفاده میکنم بستگی به صحنه داره البته cutmol rom که جزو هیت رئیسه پیکسار هست رو نمیتونم بیخیال بشم و به پاس زحمتاتی که این آقا برای این هنر کشیده بعضی اوقات استفاده میکنم.

ممنون از نقد و نظرت :rose:خودت هم حتما این کار رو بزن ببینم چی از آب در میاری.

 

(Hamid)

Well-Known Member
خوب شده بهزاد جان قشنگ شده

پرسپکتیو بک گراند به قول عارف میلنگه

یه قرنیز چوبی هم پایه دیوارت مینداختی خوشگل میشد
متریال کاناپه و دوست دارم:rose:
رندر عالی
 
سلام بهزاد رندرت قشنگ شده ولی مثل اینکه کف باید تو تنظیمات متریال بلورش کم میشد
نور بیرون هم بیش تر از حد اوراکسپوز شد
ولی واضح و قشنگه مرسی
 

.:BehzAd:.

Active Member
خوب شده بهزاد جان قشنگ شده

پرسپکتیو بک گراند به قول عارف میلنگه

یه قرنیز چوبی هم پایه دیوارت مینداختی خوشگل میشد
متریال کاناپه و دوست دارم:rose:
رندر عالی

مرسی حیمد جان نظره لطفت هست :rose:

پرسپکتیو هم آره خوب مچ نیست

قرنیز هم ایده خوبی هست ولی خوب چون تو رفرنس نداشته منم نذاشتم.

سلام بهزاد رندرت قشنگ شده ولی مثل اینکه کف باید تو تنظیمات متریال بلورش کم میشد
نور بیرون هم بیش تر از حد اوراکسپوز شد
ولی واضح و قشنگه مرسی

سلام سعید مرسی از لطفت:rose:شیدر کف تا حدی که میخواستم بلورش کردم چون رفرنس یه همچین ادازه بلور شده بود.
در رابطه با نور بیرون هم بگم چون صحنه فقط و فقط از اون پنجره نور میگیره و نور دیگه ای داخل فضا نداریم و بیرون هم یه روز آفتابی هست پس شدت رو تا حدی که مد نظرم بود بالا بردم خوده رفرنس و سعید ههم همچین شدتی رو دارن

مرسی از نقد و نظرت سعید جان:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا