تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت زنانه چیه

hana joon

Member
یه مطلبی خوندم درباره تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل که خیلی جالب بود برای منی که این دوتارو یکی میدونستم شاید برای شمام جالب باشه

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت زنانه

از جمله تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت زنانه می توان به نحوه استایل کردن این دو اشاره کرد. درادامه به جزئیات بیشتری از نحوه استایل شلوار مام فیت و مام استایل را می پردازیم.

• انواع مانتو مناسب شلوار مام استایل

مانتو جلو باز، مانتو اسپرت، مانتو اورسایز از گزینه هایی هستند که می توان به همراه شلوار مام استایل زنانه پوشید. مانتو جلوباز و مانتو اور سایز، راحتی و آزادی مناسبی برای انجام فعالیت های روزمره را ایجاد می کند. افرادی که علاقه مندند استایل خنک و تابستانه داشته باشند می توانند از ترکیب این مانتو ها به همراه شلوار مام استایل بهره ببرند.

• انواع مانتو مناسب شلوار مام فیت

شلوار مام فیت زنانه برعکس شلوار مام استایل به دلیل مدل طراحی جذب و کوتاه آن بیشتر نظر جوانان و نوجوانان را به خود جلب کرده است. به همین دلیل برای ایجاد تناسب بهتر بین مانتو و شلوار، مانتو هایی باید انتخاب شوند که فرم کوتاه و تنگی داشته باشند. مانتو کوتاه، مانتو جلو بسته، مانتو کتی، دورس، مانتو بافت از مدل مانتو های مناسب با شلوار مام فیت می باشند. سعی کنید هنگام انتخاب مانتو، به تناسب رنگ و مدل شلوار مام فیت و مام استایل دقت کنید. برخی از مانتو های کوتاه، به عنوان مانتو مجلسی شناخته می شود و بهتر است به همراه شلوار مام فیت زنانه مازراتی یا مام فیت جین مشکی پوشیده شود.

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت 1


تفاوت طراحی شلوار مام استایل و مام فیت زنانه

یکی از بارز ترین تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت زنانه در نوع طراحی این دو شلوار است. در این ادامه به جزئیات زیادی از طراحی شلوار مام استایل و مام فیت اشاره می کنیم.

◘طراحی شلوار مام استایل

شلوار مام استایل دارای فاق بلند تری نسبت به شلوار مام فیت بوده و می تواند باعث تحرک راحت پاها و باسن شود. پارچه های انتخابی برای شلوار مام استایل زنانه اغلب کشسانی ندارند. شلوار مام استایل به پا نمی چسبد به همین دلیل افرادی که پوست حساسی دارند یا در هنگام راه رفتن به آزادی بیشتری احتیاج دارند، مام استایل یک انتخاب مناسب می باشد. شلوار مام استایل در ظاهر افراد تغیراتی زیادی ایجاد می کند. کوتاه قد نشان دادن افراد، تپل تر دیده شدن افراد لاغر و چاق، زیبا تر نشان دادن فرم باسن، از جمله تغیراتی است که پوشیدن شلوار مام استایل زنانه به همراه دارد.

◘طراحی شلوار مام فیت

از جمله ویژگی های شلوار مام فیت زنانه، فاق بلند این شلوار و جنس پارچه نازک می باشد. شلوار مام فیت تاحدودی به پا می چسبد اما تنگ نیست. اصطلا شلوار مام فیت زنانه کاملا فیت پا طراحی شده است. شلوار مام فیت حالتی مخروطی شکل بسیار کمی به فرم پا ها می دهد و برای افرادی مناسب است که علاقه مندند فرم پاهای خود را کوچک تر نشان دهند. شلوار مام فیت قد 90 در بین جوانان و نوجوانان طرفدار بسیاری دارد.

تفاوت قد شلوار مام استایل و مام فیت زنانه

◘قد شلوار مام استایل

شلوار مام استایل معمولاً قد بلندی دارد و در اندازه های 90، 95 و 100 تولید می شوند. این نوع شلوارها طراحی شلوار مام استایل زنانه عموماً برای استایل رسمی و شیک مناسب است.

◘قد شلوار مام فیت

بر خلاف شلوار مام استایل، شلوار مام فیت زنانه با قد 90 طرفدار زیادی در بین جوانان دارد. این نوع شلوارها معمولاً با ساق کوتاه‌تر طراحی می‌شوند و برای استایل کژوال مناسب هستند. شلوار مام فیت معمولاً برای استفاده روزمره و فعالیت‌های روزانه مناسب است.

شلوار مام استایل مناسب چه اندامی می باشد؟

شلوار مام استایل واقعاً یک گزینه مناسب برای افراد لاغر می ‌باشد. این شلوارهای فیت برای اکثر اندام‌ها و سایزها مناسب هستند و می‌توانند در هر شرایطی استفاده شوند. شلوار مام استایل اغلب به دلیل طراحی و قدرت پوشیدن آسان، یک انتخاب عالی برای استایل مینیمال می‌باشد. افراد دارای قد کوتاه و وزن بالا بهتر است از پوشیدن شلوار مام استایل خود داری نمایند. شلوار مام استایل به دلیل آنکه کمی آزاد تر بوده و فرد را چاق تر نشان می دهند برای این افراد مناسب نمی باشند.

شلوار مام فیت مناسب چه اندامی باشد؟

شلوار مام فیت زنانه برای همه اندام مناسب می باشد. برای افراد با اندام و سایز بالا، شلوارهای مام فیت می‌ تواند باعث بهبود فرم باسن و استایل شما شود و جذابیت بیشتری به ظاهر شما ببخشد. افراد لاغر با پوشیدن این شلوار می توانند لاغر بودن ران و ساق پاها را پوشانده و باسن را پر تر نشان دهند. شلوار مام فیت به دلیل ظاهر قیفی شکل خود می تواند بهترین گزینه برای افراد چاق و توپر باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا