فروش اقساطی تجهیزات آزمایشگاهی تهران با گارانتی 5 ساله

sadegh2170

New Member
تجهیزات آزمایشگاهی مجموعه ای از ابزار و دستگاه های آزمایشگاهی است که برای دانشجویان علوم پایه، محققین و دانشمندان آزمایشگاهی ضروری است. خرید تجهیزات آزمایشگاهی باید از تامین کنندگان معتبر انجام شود تا از کیفیت آن مطمئن شوید. تجهیزات آزمایشگاهی بسته به نوع هر آزمایشگاه متفاوت است. شرکت حکیم آزما تجهیز با ارائه لیست کامل تجهیزات آزمایشگاهی تهران در این مقاله اطلاعات شما را در این زمینه به روز می کند..

شرکت حکیم آزما تجهیز با ارائه‌ طیف گسترده ای از معتبرترین تجهیزات آزمایشگاهی در تلاش است تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری های مختلف آنان را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر فراهم سازد. از این رو پیشنهاد می شود پس از بررسی مشخصات فنی و مقایسه با کالاهای مشابه با کارشناسان حکیم آزما تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شماره تماس: ۰۲۱۶۶۵۹۲۲۶۵_۰۹۱۹۲۷۲۷۰۵۴

ارتباط با کارشناسان از طریق واتساپ:

09192727054

تقسیم بندی کلی تجهیزات آزمایشگاهی

به طور کلی تمامی آزمایشگاه ها به سکو، هود آزمایشگاهی، دستگاه های آزمایشگاهی، تجهیزات آزمایشگاهی، سینک و شیرآلات، دوش و چشم شویی نیاز دارند.

سکوبندی آزمایشگاهی

سکوبندی اولین نیاز مهم هر تجهیزات آزمایشگاهی است که متاسفانه چندان به آن توجه نمی شود. به میز آزمایشگاهی، کابینت آزمایشگاهی و سینک آزمایشگاهی تقسیم می شود. سکوبندی های آزمایشگاهی یک طرفه و دو طرفه، قفسه دیواری، قفسه میانی و قفسه جانبی هستند.



در سکوبندی های یک طرفه و دو طرفه ابعاد ساخت بستگی به کارفرما دارد ولی اکثر آنها در عمق 60 تا 80 سانتی متری ساخته می شوند. اسکلت کابینت ها عموما از پروفیل استیل ساخته شده است. بدنه و درب کابین های آزمایشگاه از ام دی اف می باشد. در این قسمت بنا به سفارش مشتری متریال بدنه سفارش داده می شود که می تواند فلزی یا استیل باشد. رویه ها معمولا از گرانیت، سرامیک ضد اسید، فولاد، HPL و غیره ساخته می شوند.

ابعاد سکوی دو طرفه 120-160 سانتی متر عرض و 85-90 سانتی متر ارتفاع دارد. در مورد قفسه دیواری، ابعاد آن به طور کلی 60 سانتی متر ارتفاع، 90 سانتی متر طول و 30 سانتی متر عمق است. به علاوه بدنه آن از ام دی اف با روکش ملامینه ساخته شده است. درب های آن شیشه ای یا ام دی اف یا ترکیبی از هر دو است.



قفسه های مرکزی و کناری بنا به سفارش مشتری ساخته می شوند که از پروفیل سبک 20×20 میلی متر با پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است. بدنه آن از ام دی اف با ملامینه یا فرمیکا و روکش های فلزی مانند قبلی است.

کابینت آزمایشگاهی

یکی از تجهیزات ضروری آزمایشگاهی برای محیط های صنعتی و پزشکی، کابینت آزمایشگاهی است که به روش چیدمان سکوبندی نیز بستگی دارد. نوع چیدمان و طراحی آن می تواند در آزمایش کاربر تاثیر بگذارد. کابینت آزمایشگاه دارای 2 مدل دیواری و کفی (از ام دی اف) می باشد. به طور کلی کاربرد دیواری به دلیل فضای بزرگتر مناسب تر است. گاهی برای استحکام بیشتر به ویژه در محیط های صنعتی و پزشکی، مواد سکوبندی فلزی است. این فلز به طور کلی ضد اسید است تا در صورت تصادف کمترین آسیب را وارد کند. از دیگر کاربردهای کابینت آزمایشگاه می توان به نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی اشاره کرد و مصالح سنگی به کار رفته در سنگفرش باید مقاومت خوبی در برابر اجسام و مواد شیمیایی داشته باشد. بنابراین با توجه به نوع آزمایشگاه، ماده رویه می تواند گرانیت، فولاد، سرامیک و ... باشد. در برخی از کابینت های آزمایشگاهی درب ها شیشه ای بوده و حتی برای افزایش کارایی دید کاربران از لامپ فلورانس از دیگر ویژگی های کابینت آزمایشگاه استفاده می شود. تاسیسات آب، برق و گاز در خروجی آنها قرار دارد. کابینت ها همچنین مکان مناسبی برای نگهداری وسایل شخصی و لباس کارکنان هستند.

هود آزمایشگاهی

هود مورد استفاده برای کارهایی مانند کشت باکتری و قارچ با هود طراحی شده برای کار با مواد شیمیایی خطرناک متفاوت است. دستگاه بخور آزمایشگاهی از یک کانال و یک فن تشکیل شده است و فن در خارج از سیستم قرار دارد و گازهای سمی را به بیرون منتقل می کند. در برخی از آزمایشگاه ها برای حذف کامل گازهای خطرناک باید از فن سانتریفیوژ استفاده شود.

هودهای آزمایشگاهی صنعتی با هودهای طبی متفاوت هستند، این مدل از هودها ضد زنگ و ضد انفجار بوده و حداکثر ایمنی را ارائه می دهد. دستگاه بخور آزمایشگاهی علاوه بر محافظت از پرسنل آزمایشگاه، از نمونه های آزمایشگاهی و فضای آزمایشگاهی نیز محافظت می کند.

برای مشاهده و خرید قیمت هود شیمیایی با کیفیت بالا و شرایط اقساطی به وبسایت حکیم آزما مراجعه کنید.

دستگاه آزمایشگاهی

دستگاه آزمایشگاهی به تجهیزات آزمایشگاهی گفته می شود که برای انواع آزمایشات، تجزیه و تحلیل، آزمایش و اندازه گیری لازم است. دستگاه های آزمایشگاهی به 2 دسته عمومی و تخصصی تقسیم می شوند. لوازم عمومی آزمایشگاهی عبارتند از: اجاق، دستگاه جوجه کشی، PH متر، صفحه داغ مغناطیسی، اتوکلاو و .... این دستگاه ها در تمامی آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

سینک آزمایشگاهی

یک تجهیزات ضروری آزمایشگاهی است که دارای مواد مقاوم در برابر اسید و قلیایی است. به طور کلی 3 مدل سینک وجود دارد: سرامیکی، اپوکسی و پروپیلن. سینک آزمایشگاهی با متریال مناسب و مناسب با محل کار، کارایی را در انجام آزمایش ها افزایش می دهد. نکاتی که برای سینک آزمایشگاهی باید رعایت شود مانند کابینت آزمایشگاه می باشد. سینک آزمایشگاهی باید در برابر وزن اجسام و مواد شیمیایی مقاوم باشد.



گارانتی و خدمات

این محصولات کاملا معتبر و استاندارد بوده و دارای مجوز های مختلف می باشد. با خرید از شرکت حکیم آزما تجهیز ازپنج سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

برای ثبت سفارش، مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات آزمایشگاهی تهران و تمامی دستگاه های موجود در سایت حکیم آزما با شماره های ۰۲۱۶۶۵۹۲۲۶۵_۰۹۱۹۲۷۲۷۰۵۴ تماس بگیرید، یا از طریق واتساپ با شماره 09192727054 ارتباط برقرار کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا