پیشنهادات ملی شاپ برای استایل با شلوار جین آبی

استایل کژوال و راحت با شلوار جین آبی روشن

برای ست کردن شلوار جین آبی روشن در استایل کژوال، انتخاب یک مانتو کوتاه مانند تونیک که دارای گل های ریز رنگی باشد به همراه شالی که رنگ گل ها را داشته باشد برای خانم ها و انتخاب یک تیشرت سفید ساده برای آقایان مناسب می باشد.

استایل رسمی و شک با شلوار جین آبی روشن

برای ست کردن شلوار جین آبی روشن در استایل رسمی، انتخاب یک مانتو کتی به رنگ مشکی یا خاکستری به همراه شال طوسی تک رنگ یا طرح دار برای خانم ها و انتخاب یک پیراهن مردانه به رنگ سفید برای آقایان مناسب می باشد.

استایل خیابانی و جسورانه با شلوار جین آبی روشن

برای ست کردن شلوار جین آبی روشن در چنین استایلی، انتخاب یک پیراهن مردانه اورسایز قرمز چهارخانه به همراه شال سفید و یک تیشرت سفید برای خانم ها و انتخاب یک تیشرت قرمز یا پیراهن چهارخانه قرمز با تیشرت سفید برای آقایان مناسب می باشد.

شلوار جین آبی روشن با چه رنگی ست می شه؟

برای ست کردن شلوار جین آبی روشن با رنگ های مختلف، باید با رنگ ها آشنا باشید و مکمل آن ها را بشناسید. برای این کار می توانید چرخه ی رنگ های مکمل را بشناسید و بدانید که کدام رنگ با دیگری مکمل هستند. چرخه ی رنگ به دایره ای گفته می شود که رنگ های مکمل به صورت دو سر قطر دایره روبروی هم قرار دارند. طیف های گسترده ای در این چرخه ی رنگ وجود دارند و شما باید طیف یا تنالیته ی درست را برای ست کردن شلوار جین آبی روشن خود انتخاب کنید. ما در این بخش از مقاله تعدادی از رنگ هایی که قابلیت ست با شلوار لی روشن زنانه و مردانه را دارند، آورده ایم. آن ها را به دو دسته ی روشن و تیره تقسیم بندی کردیم که عبارتند از:

◘رنگ های روشن

• سفید

رنگ سفید همیشه جذاب که در هر فصلی و در هر موقعیتی ایده آل است و به شیک به نظر رسیدن شما بسیار کمک می کند. ترکیب رنگ سفید و آبی روشن از پرطرفدارترین ترکیب هاست. چرا که حس سبکی و خنکی دو چندان را به شما منتقل خواهد کرد. شما می توانید برای ست کردن شلوار جین آبی روشن با رنگ سفید از هر لباسی که دلتان می خواهد استفاده نمایید. می توانید از تی شرت، کت، مانتو، پیراهن مردانه و در کنار همه ی این ها کفش کتانی یا پاشنه دار سفید استفاده نمایید. شال سفید و آبی روشن نیز پایان این استایل جذاب است.

• کرم

رنگ کرم که یک رنگ گرم است در کنار رنگ آبی روشن می تواند ترکیبی فوق العاده بسازد. شما می توانید این دو رنگ را هم در فصول گرم و هم در فصول سرد سال استفاده نمایید. ست کردن شلوار جین آبی روشن به همراه یک کت کرم یا یک پیراهن به رنگ کرم یک ست عالی برای هر موقعیتی می باشد.

• طوسی

رنگ طوسی جزو طیف های خنثی می باشد. بنابراین شما می توانید با خیال راحت هر لباسی را که رنگ طوسی دارد با رنگ آبی روشن ست کنید. اما به خاطر خنثی و سرد بودن این رنگ بهتر است یک یا نهایتاً دو تکه از لباس های خود را به رنگ طوسی انتخاب کنید. مابقی را از رنگ های دیگر که با رنگ آبی روشن قابلیت ست شدن را دارند، انتخاب نمایید. برای ست کردن شلوار جین آبی روشن با رنگ طوسی می توانید از یک مانتو یا کت طوسی و تیشرت سفید به همراه یک شال طرحدار استفاده نمایید.

• یاسی

رنگ یاسی یکی از رنگ های روح نواز و دلنشین می باشد. ترکیب رنگ آبی و یاسی خصوصاً در فصل بهار، یادآور شکوفه های بهاریست. بنابراین شما می توانید ست شلوار لی آبی روشن مردانه یا زنانه را با یک پولیور بسیار ظریف بهاری استفاده کنید تا عطر بهار در مشام شما بپیچد.

• لیمویی

رنگ لیمویی یکی از رنگ های روشن و خاص تابستان است. ترکیب آبی روشن و لیمویی می تواند یک استایل جذاب و بسیار خنک تابستانی را برای شما خلق نماید. برای ست کردن شلوار جین آبی روشن با رنگ لیمویی می توانید از یک تیشرت لیمویی یا یک پیراهن مردانه هم برای خانم ها و هم برای آقایان استفاده نمایید.

• هلویی

رنگ هلویی یک رنگ شاد و در عین حال ملایم است که برای روزهای پاییزی بسیار دلگرم کننده است. ترکیب آبی روشن و هلویی می تواند شروع یک غروب پاییزی را یادآور شود. شما می توانید ست شلوار لی آبی روشن دخترانه و یک هودی پاییزی هلویی را در فصل پاییز بپوشید و از استایل خود لذت ببرید.

• صورتی ملایم

رنگ صورتی ملایم یکی از دخترانه ترین رنگ هاست. شما می توانید برای ست کردن شلوار جین آبی روشن با رنگ صورتی ملایم آن را با یک پیراهن مردانه برای آقایان و یک مانتو کتی برای خانم ها در روزهای گرم تابستانی انتخاب کنید.

• سبز روشن

رنگ سبز به دلیل این که از ترکیب دو رنگ زرد و آبی به دست می آید، جزو رنگ های مکمل آبی می باشد. این رنگ یادآور روزهای بهار و سرسبزی و طراوت است. بنابراین برای ست کردن با شلوار جین آبی روشن زنانه به همراه رنگ سبز، می توانید از یک مانتو یا پیراهن چهارخانه که ترکیبی از رنگ سبز و آبی و سایر رنگ ها دارد استفاده نمایید.

همه چیز درباره ی ست کردن شلوار جین آبی روشن 1


◘رنگ های تیره

• مشکی

رنگ مشکی تیره ترین رنگیست که می توانید با رنگ آبی روشن ست کنید. این رنگ جزو رنگ های خنثی محسوب می شود ولی اگر در جای درست استفاده نشود می تواند ظاهری نه چندان مطلوب به شما بدهد. اما در خصوص ست با شلوار لی روشن زنانه شما می توانید از یک شومیز مانتویی مشکی استفاده کنید. حتی انواع تیشرت ها و مانتو های تابستانی نیز برای این ترکیب مناسب می باشند.

• سورمه ای

رنگ سورمه ای جزو رنگ های شیک و همیشه مد محسوب می شود. این رنگ را در هر فصلی می توانید بپوشید. ترکیب رنگ آبی روشن و سورمه ای یک استایل کلاسیک و شیک برای شما خواهد ساخت. بنابراین برای ست شلوار لی آبی روشن مردانه با رنگ سورمه ای می توانید از یک پیراهن مردانه سورمه ای با جنس کتان در فصل پاییز یا بهار استفاده نمایید و از استایل خاص و شیک خود لذت ببرید.

• قهوه ای تیره

رنگ قهوه ای جزو رنگ های گرم محسوب می شود. بنابراین ترکیب این رنگ به همراه آبی روشن علاوه بر خاص بودن همیشگی آن ها، می تواند برای روزهای سرد سال انتخاب بسیار مناسبی باشد، چرا که ظاهری گرم و دلنشین به شما می بخشد. برای ست کردن شلوار جین آبی روشن با رنگ قهوه ای حتماً لازم نیست که اجزای لباستان به این رنگ باشد. می توانید کیف و کفش و کمربند و ساعت خود را به رنگ قهوه ای انتخاب نمایید. اما برای لباس نیز انتخاب یک پالتو کتی به رنگ قهوه ای برای زمستان بسیار مناسب است.

• بنفش

رنگ بنفش نیز دارای طیف گسترده ایست. اگر از رنگ بنفش تیره می خواهید برای ست کردن با شلوار جین آبی روشن زنانه ی خود استفاده نمایید، می توانید یک پولیور به رنگ بادمجانی انتخاب کنید که با ترکیب دو رنگ روشن و تیره تضادی زیبا در استایل خود خلق نمایید.

• آبی کاربنی

رنگ آبی کاربنی یکی از رنگ های خاص و چشم نواز است. خصوصاً در فصل تابستان خنکی رنگ های آبی کاربنی به همراه آبی روشن می تواند بر روح و جسم شما نسیمی خنک بنوازد. تیشرت آبی کاربنی و ست با شلوار لی روشن زنانه علاوه بر این که جذابیت خاصی به استایل شما می بخشد، سن شما را تا حد زیادی کمتر نشان خواهد داد.

• یشمی

رنگ یشمی از خانواده ی رنگ سبز است. رنگ سبز نیز مانند سایر رنگ ها دارای طیف های گسترده ای می باشد. ولی هرکدام از این طیف ها قابلیت ست شدن با رنگ آبی روشن را دارند. اما بهتر است رنگ های روشن آن در فصل تابستان و رنگ های تیره تر را در روزهای خنک و سرد سال استفاده نمایید تا جلوه ی بهتری داشته باشد. به عنوان مثال برای ست کردن شلوار جین آبی روشن و رنگ یشمی می توانید از یک هودی یشمی برای هوای سرد استفاده نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا