تعرفه خدمات چاپ در تيراژ بالا. كي تو كار چاپه ؟

Peyman_MD

Member
دوستان در اين باره بايد راهنمايي بخوام و اينكه لطف كنيد خيلي ساده متوجه م كنيد در مورد سوالام.ممنون ميشم.

1.براي چاپ در تيراژ بالا اصولا" يك طرح رو فقط ميزنن.اما من شنيدم ميشه مثلا" براي تيراژ 1000 تا 10 تا طرح داد كه از هر كدوم 100 تا چاپ شه.اين چجوري امكان پذيره؟
2. من مشخصات كار رو ميدم تا مستقيما" تعرفه رو بگيرم. چاپ پوستر 100×70 روي بنر ضد آب و قابل شستشو.تيراژشم كه همون 1000 تا فعلا.
3. كسي ميتونه لطف كنه جايي رو بهم معرفي كنه كه خيلي ارزون در بياد؟ ( ميشناسين ديگه حتما)

پيشاپيش ممنون.
 

lpi

مدیر انجمن اصول چاپ
دوست من سلام
در حقیقت اونچه که شما از اون صحبت می کنی یکی از ویژگیهای اصلی روش چاپ های دیجیتال هست که به اون می گن چاپ اطلاعات متغیر . چون تنها در این سیستم چاپی هست که ما وابسته به تهیه واسطه های چاپی مثل زینک و ... برای چاپ نیستیم و این روش اجازه می ده ما تا قادر باشیم حتی با تیراژ یک دونه هم کارمون رو چاپ کنیم .
اما در مورد تعرفه باید یه نکته رو خدمت شما بگم :
من فکر می کنم تعرفه هر چی که باشه از سه حالت خارج نیست .
1 . ارزان
2 . معتدل
3 . گران
اونچه که مهمه اینه که هر کدوم از اینها برای ما یک انتخاب هستند و ما با توجه به خواسته ها و محدویت های خودمون یکی از این ها رو انتخاب می کنیم. حالا اگر ما به هر دلیلی مثلا تعرفه ارزون رو انتخاب می کنیم مهم نیست بلکه گزینه های که دست ما رو می گیره مهمه . طوریکه شاید اگر کار در نهایت ارزون در بیاد شاید کیفیت مناسبی نداشته باشه و همینطور اگر گرون در بیاد شاید کیفیت داشته باشه . پس اینجا به یک نکته می رسیم اونهم این که ما باید به دنباله حقیقت باشیم یعنی متوجه بشیم که قیمت چقدر با کیفیت و عوامله اون تناسب داره. به همین خاطر توصیه من به شما دوست عزیز اینه که بجای دلخوش کردن به قیمت های موردی و کلنجار رفتن با فکر خودت به دنباله این بری که چه قیمت هایی عمومیت داره . اونچه که در نهایت از این طریق به دست خواهی آورد در واقع تعرفه های معتدل هست. تعرفه هایی که عموما نه زیاد به بودجه ما ضرر می زنن و نه زیاد به اونچه که آخر سر به دست می یان.
خلاصه این نظر ما بود حالا همون جریانه خسروان ... و الی آخر
همیشه شاد باشی
 

Peyman_MD

Member
آقا بسيار ممنون ازينكه لطف كردي و اين راهنمايي مفصل.
حالا در مورد تعرفه هاي متعادل كه فرمودي ميشه براي همون مشخصاتي كه گفتم قيمت بپرسم؟ اگه لازم باشه در بخش پيغامها خصوصي سوال ميكنم.
 

satar_m

New Member
قیمت : کارت ویزیت همه نوع و ارزانترین و شیک ترین نوع کارت ویزیت ؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا