خرید انواع دستگاه رادیوگرافی با قیمت مناسب

amir9398

Member
خرید دستگاه رادیوگرافی
تصاویر به دست آمده از دستگاه رادیوگرافی بخش مهمی از فرآیند تشخیص و درمان مشکلات دندانی مدرن است. در هر مطب وجود این دستگاه که جزئی از دستگاه های تصویربرداری دندان است برای تسریع در روند تشخیص و درمان بیمار و انجام آن با دقت بالا ضروری است. دستگاه رادیوگرافی دندان به دو نوع دیجیتال و فیلم تقسیم می شود. برای خرید انواع دستگاه رادیوگرافی به صورت اقساطی به فروشگاه مدیکالا مراجعه کنید.

فناوری های عکاسی دیجیتال مزایای زیادی نسبت به عکاسی فیلم ایجاد کرده اند. دستگاه های دیجیتال رادیوگرافی به دندانپزشکان و بیماران این امکان را می دهند که بلافاصله پس از عکس برداری، تصاویر با وضوح بالا را روی صفحه کامپیوتر مشاهده کنند. فایل های دیجیتال را می توان به راحتی با شرکت های بیمه یا همکاران به اشتراک گذاشت و به دلیل ذخیره سازی آنها، مدیریت و یافتن آنها آسان تر است.

علاوه بر این مزایا، دستگاه های دیجیتال رادیوگرافی تشعشع کمتری نسبت به همتایان مبتنی بر فیلم خود ساطع می کنند. آنها همچنین خطر کمتری برای بیماران و تکنسین های رادیوگرافی دارند. لازم به ذکر است که به دلیل حذف استفاده از فرآیندهای شیمیایی برای تهیه عکس، آسیب کمتری به محیط زیست وارد می شود.

اگر به دنبال خرید دستگاه اپکس روتاری با کیفیت بالا و به صورت اقساطی از فروشگاه معتبر مدیکالا هستید روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت دستگاه اپکس و روتاری ⭐اقساطی با گارانتی⭐

https://medickala.com/product-category/تجهیزات-دندانپزشکی/تجهیزات-اندو/اپکس-روتاری/


انواع دستگاه های رادیوگرافی دیجیتال
دستگاه های رادیوگرافی دیجیتال به دو دسته کلی رادیوگرافی داخل دهانی و رادیوگرافی خارج دهانی طبقه بندی می شوند.

1- دستگاه های رادیوگرافی داخل دهانی
تصاویر به دست آمده از این دستگاه ها جزئیات خوبی از وضعیت دندان های در حال رشد و سلامت دندان ها و استخوان ها را نشان می دهد. انواع دستگاه های رادیوگرافی داخل دهانی عبارتند از:

تصویربرداری با رادیوگرافی بایت وینگ: برای تشخیص تغییرات در تراکم استخوان ناشی از بیماری لثه، پوسیدگی دندان و ترمیم و یکنواخت کردن لبه‌های دندان‌های پر شده استفاده می‌شود.

تصویربرداری پری اپیکال با رادیوگرافی: تصاویر به دست آمده از این دستگاه تحلیل استخوان اطراف هر دندان را نشان می دهد و برای تشخیص ساختار ریشه و ناهنجاری های ساختاری استخوان های اطراف آن استفاده می شود.

تصویربرداری با رادیوگرافی اکلوزال: این تصویربرداری قوس دندانی را نشان می دهد و همچنین رشد و محل آن را مشخص می کند.

2- دستگاه های رادیوگرافی خارج دهانی
از این دستگاه ها برای تشخیص دندان های تحت فشار و وضعیت رشد فک و ... استفاده می شود. انواع دستگاه های رادیوگرافی خارج دهانی عبارتند از:

تصویربرداری پانورامیک رادیوگرافی: این تصاویر می توانند کل دهان را در یک تصویر نشان دهند.
توموگرام: قسمتی از دهان را که می خواهید نشان دهید در حالی که لایه های دیگر را تار کنید.
تصویربرداری سفالومتری: تصویری که با این روش تولید می شود در رابطه با فک و نیمرخ کل سر عکسبرداری می شود.

خرید دستگاه رادیوگرافی دندان
اگر هنوز از فیلم های قدیمی رادیوگرافی برای انجام کارهای مختلف در کلینیک دندانپزشکی خود استفاده می کنید، بهتر است از دستگاه های رادیوگرافی دیجیتال استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که دستگاهی که قصد خرید آن را دارید موثرتر از دستگاهی است که در حال حاضر استفاده می کنید و روند تشخیص، توضیح بیمار و برنامه ریزی درمان را تسهیل می کند.

با توجه به قیمت بالای دستگاه اشعه ایکس بهتر است بدانید که با چندین بار استفاده از این دستگاه قادر خواهید بود هزینه های اولیه خود را بازپرداخت کنید تا با مشکل مالی مواجه نشوید. مطمئن شوید فروشگاهی که از آن خرید می کنید دارای آموزش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش است.

بهترین رادیوگرافی دندان
مدیکالا به عنوان اولین فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی در ایران آماده ارائه خدمات به شما دندانپزشکان عزیز می باشد. شما می توانید انواع دستگاه های رادیوگرافی را در برندها و مدل های مختلف خریداری کنید. یکی دیگر از مزایای خرید از این فروشگاه پشتیبانی آنلاین و گارانتی دستگاه اشعه ایکس است. در این نوع پشتیبانی می توانید هر زمان که سوالی داشتید با شماره های داده شده در سایت تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را مطرح کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا