[phpNuke] تبدیل قالبهای قدیمی نیوک به inp4.0؟

سلام.
دوستان من میخواستم بدونم چطوری قالبهای قدیمی نیوک رو با نیوک 4.0 سازگار کنم؟ خواهشن بگین. مطلبی در این مورد در خود ایران نیوک بود. حالا متاسفانه که ایران نیوک بسته شده دیگه دسترسی ندارم. هرکی بلد هست کمک کنه.
 

webalfa

Member
hesami_elyar جان به جای این کار ها نیوکت رو به به یک نیوک دیگر تبدیل کن که سایتش فعال باشه و پشتیبانیش خوب باشه !
 
دوست عزیزم که در اغلب تاپیک ها کمکم کردی ممنون از راهنمائیت. ولی ایران نیوک دیر یا زود به عرصه باز خواهد گشت. من در جریان مذاکراتشون با موسساتی برای پشتیبانی مالی سایت هستم. چشم. اگه نتونستیم به جایی برسیم باز از راهنمائیتون برای انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای نیوک دیگه یاری میگیرم.
-->>با عرض پوزش ، یک سوال خارج از بحث<<-->>من چطوری امضا رو در اینجا فعال کنم؟ من وقتی به قسمت ویرایش تنضیمات و مشخصات و امضا میرام میگه با مدیر سایت تماس بگیرید چون شما حق دسترسی ندارید. از قسمت تماس با ما هم براشون پیغام زدم ولی فعلا جوابی نرسیده<<--
 
خیلی معذرت میخوام که از بحث خارج شدم. ولی من با چنین اروری که در پایین پیوست کردم روبرو میشم وقتی روی «ویرایش تنظیم ها» و «Edit Your Details» کلیک میکنم. لطفا راهنمایی کنید.
در ضمن بحث اصلی هم از یاد نره. همون تبدیل قالبهای قدیمی نیوک به نسخه 4.0. منتظرم. باتشکر
 

پیوست ها

  • Error.jpg
    Error.jpg
    38.9 کیلوبایت · بازدیدها: 3

S4DEGH

Well-Known Member
نسخه اي كه هميشه خدا پر از مشكل باشه و هر روز خدا بايد نگران اين باشي كه هك نشي و منتظر يه پچ باشي بدرد نميخوره !

من واقعا موندم چرا بعضي از دوستان ميرن دست روي نسخه اي ميزارن كه پر از مشكل هست !!
در صورتي كه تيم هاي قدري مثل پلاتينيوم ، اوو ،‌آجا و امثالهم دارن فعاليت ميكنن و كل دنيا رو ساپورت ميكنن نه مختص يه زبون !

اگر نسخه INP يا مشهدتيم به غير ايراني ها نسخه رو ارائه ميكرد بيشتر از 1 هفته دووم نمي آورد و براحتي كنار ميرفت ! چون اين مشخص هست كه اين دو تيم در مقابل تيم هاي قدر و قدرتمند خارجي كه هر كدوم از مديران آنها جزو برترين هاي برنامه نويسي هستن هيچ هستن !
و استفاده از نسخه ها از نظر من امكانات يا برتري نيست چون نسخه هاي خارجي 100 البته از نظر امكانات و بحث فني قوي تر هستن و اين ها جز چشم و هم چشمي و تعصب بيشتر نيست !
براي نمونه :
زماني كه سايت bia2music از ايران نيوك استفاده ميكرد خيلي از سايت هاي ديگه موزيك ايران نيوك بودن بعد كه رفت روي نسخه مشهد تيم .. خيلي از سايت ها تغيير دادن به نسخه مشهد تيم !!
شما اسم اين رو چي ميزاريد !؟ جز چشم و هم چشمي !؟ كه در جامعه ايراني ريشه تاريخي داره !

بحث مالي ايران نيوك هم بحانه اي بيش نيست ! چون بنظر من هزينه سرور بقدري نيست كه نشه پرداختش كرد و بحث چيز ديگريست كه مديران ايران نيوك خودشون بهتر ميدونن !


پس بهتره سر از زير برف بيرون بياريد و ببيند در دنياي اطرافتون چي ميگذره !

پيروز باشيد .

خیلی معذرت میخوام که از بحث خارج شدم. ولی من با چنین اروری که در پایین پیوست کردم روبرو میشم وقتی روی «ویرایش تنظیم ها» و «Edit Your Details» کلیک میکنم. لطفا راهنمایی کنید.
اگر به جمله دقت كنيد خواهيد ديد كه داره ميگه دسترسي شما نداري به اين مورد !
 
در مورد امضا:
دوست عزیزم قبول دارم. ولی چرا؟ اغلب کاربران امضا دارند. با اینکه اونها تعداد پستشون هم از من کمتره.
در مورد سیستم مدیریت محتوا:
قبول دوست خوب. ولی حالا چاره من چیه؟ با این همه اطلاعاتی که سایتم داره،چطوری به سیستم دیگه تبدیل کنم؟ پیشنهاد شما برای انتخاب سیستم مدیریت محتوای بهتر چیه؟ انتقال اطلاعات رو هم در نظر بگیرین. با تشکر.
 

S4DEGH

Well-Known Member
دوست عزیزم قبول دارم. ولی چرا؟ اغلب کاربران امضا دارند. با اینکه اونها تعداد پستشون هم از من کمتره.
اين رو بايد با مديريت سايت در ميون بزاريد .. احتمالا سطح دسترسي اينگونه تايين شده .

قبول دوست خوب. ولی حالا چاره من چیه؟ با این همه اطلاعاتی که سایتم داره،چطوری به سیستم دیگه تبدیل کنم؟ پیشنهاد شما برای انتخاب سیستم مدیریت محتوای بهتر چیه؟ انتقال اطلاعات رو هم در نظر بگیرین. با تشکر.
ببينيد اين شما هستيد كه بايد بريد و تست كنيد نسخه هاي ديگر رو تا سيستمي كه مورد پسندتون واقع شده رو استفاده كنيد .

در مورد انتقال اطلاعات هم تا جايي كه من ديدم كانورت براي نسخه ها توي سايت هاي فارسي شون موجود هست .. :)
 
سلام و درود.
همونطور که خودتون گفتید سیستمهای زیادی وجود دارند ( پلاتينيوم ، اوو ،‌آجا و امثالهم). من دنبال سیستمی میگردم که همیشه پشتیبانی داشته باشه. و در عین قدر بودن در قالب ها از ظاهری زیبا برخوردار باشه که شاید خود ایران نیوک نداشت. ولی چون اولین سیستمی بود که باهاش آشنا شدم سایت رو با این راه اندازی کردم. شما بیشتر با این نوع سیستم ها سر و کار داشتین. یک سیستم خوب به من معرفی کنید. یک سری به سایت هم بزنید (WWW.Saraco.ir) و با توجه به نوع فعالیت در سایت این سیستم و معرفی کنید. همونطور که خودتون هم اشاره کردین کامورت اطلاعات هم از یاد نره.
در آخر باز از راهنمائی های بسیار خوبتون ممنون.
 

S4DEGH

Well-Known Member
ببينيد همانطور كه گفتم سيستم هاي فعلي هر كدوم داراي امكاناتي هستن و خب با هم متمايز هستن .. !
و طبيعتا اين بيشتر جنبه علاقه پيدا ميكنه تا چيز ديگه ، تا جايي كه من ديدم پشتيباني هاي هر كدوم خوب هستن و خب كما بهتر از ايران نيوك و مشهدتيم . نمونش هم همين انجمن كه سوالاتي كه در باره اين دوسيستم ميپرسن 100 البته بيشتر از نسخه هاي ديگر هست چون پشتيباني ندارن در اصل !

در حال حاضر اگر دقت كنيد نسخه جديد اوو منتشر شده و خب طبيعتا پيشنهاد ميكنم اين نسخه رو دريافت و تست كنيد . و در صورت پسند با مدير در ضمينه كانورت صحبت كنيد .

پيروز باشيد .
 
بسیار ممنون از راهنمائیتون.
دوست عزیزم من از سیستمی که معرفی کردین اصلا اطلاعی ندارم که کجا عرضه میشه. لطف کنید سایتش رو معرفی کنید.
بسیار ممنون.
 
من امروز آجا رو دانلود کردم و دارم باهاش کار میکنم. ولی آجا هم سایتش خیلی ایراد داره. گاهی وارد میشه و گاهی نه. من از وقتی دیروز دانلود کردم دیگه نمیتونم وارد بشم. موردش نمیدونم چیه. خواهشن سیستمی رو که خودتونم معرفی کردین رو جایی رو که ازش دانلود کنم رو بگید. باتشکر
 

Exoid

Member
ممنون صادق جان.

خوب دوست عزیز بزار برات یه مختصر توضیح بدم .
نیوک اوولوشن توسط سایت انگلیسی Http://www.nuke-evolution.com ایجاد شده است.
این نیوک بر پایه نیوک اورجینال میباشد و تغییرات بسیار زیادی در ان اعمال شده است.
اولین فارسی کننده و نماینده اصلی ان در ایران سایت http://www.nuke-evolution.ir & http://www.evo-persian.com میباشد که با مدیریت اینجانب در حال فعالیت میباشد.
فعلا نسخه 2.0.7 اوولوشن فارسی منتشر شده است که جدید ترین نسخه موجود میباشد.
همچنین این نیوک اولین نیوک با فناوری ایجکس هست که کد نویسی شده و میتوانید بخش های ایجکس رو روی اوولوشن فارسی مشاهده کنید.
نسخه 2.0.7 با اخرین اپدیت ها منتشر شده است و میتوان از اوولوشن فارسی استفاده کرد.
برای نسخه 2.0.7 اپگریت های در نظر گرفته شده است و علاقه مندانی که میخواهند از نیوک های دیگر به اوولوشن فارسی تبدیل کنندبه راحتی و بدون ایجاد کوچک ترین مشکل نیوک خود را به اوولوشن تبدیل کنند.

بیشتر از این در اینجا توضیح نمیدم . برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اصلی اوولوشن فارسی مراجعه نمائید.
با تشکر مدیریت سایت اوولوشن فارسی

راستی دیشب سرور رو منتقل کردیم به یه سرور دیگه امکان داره کمی مشکل ایجاد بشه و سایت خوب باز نشه. کمی صبر کنید مشکل برطرف میشه
 
آخرین ویرایش:
سلام و درود.
کاملا درسته. در ورود به سایتتون به مشکل برخوردم. واقعا توضیحاتتون خلاصه و مختصر و مفید بود. اگه اونطوری باشه که خیل فوق العادست. امیدوارم هرچه زود مشکل سرورتون حل شده باشه و به راحتی بتونم وارد بشم. از راهنمائی هاتون بینهایت ممنون.
 

Cyber-DL

Member
امیدوارم هرچه زود مشکل سرورتون حل شده باشه و به راحتی بتونم وارد بشم. از راهنمائی هاتون بینهایت ممنون.
اشکال سرور هم به ست شدن Dns ها مربوط میشه . اگه شما با پ *- ر* - و* - ک* - س* - ی* بری مشکلی نداری دیگه .
یه چند روزی صبر کنی سایت بالا میاد .
در مورد قالب و امکانات و ماژول و.... من فعلا امتحان دارم . یعنی تا 10 تیر امتحان دارم و تا 15 تیر هم یک سری پروژه باید برای ایوو انجام بدم . بعد از اتمام کار ها هفته ای 3 تا 6 قالب روشن و زیبا و همه جوره کلا فارسی می کنم که تعدد باعث بشه که هرکی قالبی که دوست داره رو انتخاب کنه .
برای ماژول و مود هم یک فکر هایی دارم .
 
اگه این طور باشه که فوق العاده هست. من همین الان با موردی که ذکر کردین تونستم فقط به «com.» وارد بشم. که اونجوری که دیدم سایت انگلیسی بود. «ir.» انشاالله که فارسی باسه. در ضمن زبان این سیستم فارسی هست؟ من از ایران نیوک استفاده میکردم. ایا امکان تبدیلش به این سیستم هست؟
امیدوارم بعد دانلود وقتی امتحان کردم مثل اکثر استفاده کنندگانش رضایت داشته باشم. قالب در ضمینه اینترنت و شبکه هم کار کنید. در ضمن سعی کنید در طراحی سربرگ بلوک ها از گوشه های تیز استفاده نکنید. از فایل Psd قالبها هم در صورت امکان چشم پوشی نشه تا همه راحت تر هدر سایتشون رو طراحی کنند.
در کل از زحمتهایی که برای ایوو و در کل اینجا نیز برای راهنمایی کاربران میکشید بینهایت ممنون.
 
آخرین ویرایش:

Exoid

Member
دوست عزیز این نیوک کاملا فارسی هست و امکان اپگریت از نیوک های مشهدتیم و ایران نیوک بدون بروز هیچ مشکلی را دارد.
در پکی که قرار داده ایم تمام نیاز ها کاربران رفع شده در این پک حتی سورس psd قالبها هم موجود هست
خواهش میکنم هدف کامل ما رضایت استفاده کنندگان از سیستم هست.
 

webalfa

Member
قالب در ضمینه اینترنت و شبکه هم کار کنید. در ضمن سعی کنید در طراحی سربرگ بلوک ها از گوشه های تیز استفاده نکنید.

hesami_elyar , ما خیلی ایده های دیگری داشتیم !! اما وقت نشد چون این وررژن مصادف شد با امتحانات آخر سال و کار برای من که خیلی سخت بود ولی در ورژن بعد حتما بهش توجه میشه !
 
بابا این سایت فارسی اوولوشن چشه؟ گاهی میره، گاهی نمیره. من دیروز رفتم تو سایت. ولی امروز دیگه نمیشه رفت. میشه از کارهایی که برای نسخه بعد میخواین ارائه بدین یک توضیح مختصر بدین؟ درضمن یک زمان حدودی هم برای انتشار نسخه جدید بدین در صورت امکان. با تشکر.
 

Exoid

Member
دوست عزیز به دلیل اینکه سرور رو تغییر دادیم یک سری مشکلات از جمله ست شدن dns ها هست.
من دیروز از طریق سایت hosttracker سایت اوولوشن فارسی رو چک کردم برای همه کشور ها باز میشد.
من به خاطر اینکه سایت بیاد کامل دامنه جدید ثبت کر
فعلا سایت با دامنه های زیر بالا میا.
Http://www.nuke-evolution.ir | Http://www.evo-persian.com | Http://www.evolution-cms.ir

انتشار نسخه اوولوشن به سایت اصلی بستگی داره.

ما در هر ورژنی که ارائه میدیم امکانات از طرف خود ما اضافه میشه که اکثر امکاناتمون ساخت خود گروه اوولوشن فارسی هست.
از طرفی الان که نسخه 2.0.7 منتشر کرده ایم در حال کار روی پروژه های خودمون هستیم تا برای نسخه بعد امکانات بهتری قرار دهیم.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا