باگهائی از فلشو که تاحالا باهاش مواجه شدین اینجا بگین

++Hadi++

Active Member
کاملا درسته منتها اگه انقدی مسلط باشین ، دیگه واستون کار نشد نداره. ولی نه همه جا...
 

sabersoft

Active Member
من به باگهای زیادی برخوردم
آخرین اینطور بود که یک button ساختم و توی کتابخانه روش راست کلیک می کردم تا duplicate رو می زدم فلش هنگ می کرد و بسته می شد!
 

benyamin_pc

Well-Known Member
آره مشابه اینو من دارم . وقتی که اکشن باز می کنم و از سمت چپ که لیست فریم هائی که روشون اکشن نوشته شده هست اگه یکی رو کلیک کنم که اکشن هاش دیده شه هنگ میکنه فلش
 

++Hadi++

Active Member
در ضمن خیلی وقت ها وقتی یه بازه از فریم ها رو select و هایلای کنین و کپی کنین و تو پروژه دیگه ای که مشابه همون هست(بک آپ) و دقیقا همونجا paste کنین و از شما سوال بشه که می خواهین rename کنین یا replace ، و شما replace رو بزنین ، بعد فلش انقدی هنگ می کنه که وقتی رو یه فریم هستین ، اون فریم رو خالی نشون می ده در صورتیکه پره و اگه شی داخلیشو درگ کنین ، بعد پر نشون می ده تا اینکه نهایتا مجبور می شین یه فایل فلش خالی رو new کنین و همه فریم های تایم لاین اصلی و همه symbol هایی که linkage and export for as شدن رو تو فایل جدید کپی کنین تا بالاخره بعد از کلی تنظیمات publish setting و ....... همون تنظیمات قبلی مطلوب رو با تنظیمات جدید تر داشته باشین...موفق باشید...
 

JavidFlasher

کاربر فعال
یکی دیگه هم اگه از illustratorبیه طرحی رو وارد فلش کنیم تو فلش ادیتش مشکل میشه.موقع ریسایزش خیلی برنامه کند میشه و گیر میکنه.ودر آخر یه قسمت ریسایز میشه یه قسمت نمیشه . . .
بعد از خودش نکته های کوچیک جا میزاره و لبه هاش بریده در میاد.انگار از حالت وکتور خارج شده.
اینو ببینین:
attachment.php
 

پیوست ها

  • Untitlhed.png
    Untitlhed.png
    11.8 کیلوبایت · بازدیدها: 16

arjmand200

Member
:shock: انقد باگهای عجیب غریب از فلش دیدم که گفتم ی جا بگم اگه یکی بهش برخورد کرد وقت اونم تلف نشه الکی تا اونجائیشم که فهمیدم از چیه بگم هرکی دیگم هرچی دیده بگه اگه راه حلشم فهمیده بگه

اول بعضیاشو که خودم دیدمو یادمه میگم
اولیش tlf هست که فکر کنم هرکی با فلش کار کرده چنبار باگهای tlf اذیتش کرده باشه انقد که باگ داره این : حتی ی بار فقط تو ی صفحه چنتا متن نوشته بودم بعد save کردم اومدم بیرون بعده مدتی بازش کردم دیدم نوشته هام بهم ریختسو اصلا نصفشون نیست! مجبور شدم دوباره تایپ کردم باز سیو کردم دوباره باز کردم بازم یکم بهمشون ریختو بعضیاش نبودن! ی پروژه جدید باز کردم دوباره تایپ کردم و سیو کردم و باز کردم درست بودن چون اگه حتی کپیشون میکردم تو پروژه جدید باز درست نمیشد
این یکی باگه دیگه خیلی باحاله: امتحان کنین : یه button بسازین بعد فقط یه افکت مثل glow بهش بدین . دیگه از این به بعد هرچی tlf ایجاد کنین نقطه چین نداره !


هر دوی این دو ایراد رو که فرمودید من تست کردم ولی واسه من اتفاق نیفتاد

دومین باگ مربوط به کامپایله !!! که خوشبختانه قابله حله وگرنه میتونست ی فاجعه محسوب شه چون به هیچ وجه کامپایل نمیشه برنامه
اگه در هنگام کامپایل دیدین چنتا error با نام ناشناخته یا همون unknown بهتون داد خیالتون جمع باشه برنامه نویسیتون مشکلی نداره و الکی ساعتها وقتتونو نگیره فقط پروژتون دیگه کامپایل نمیشه ! البته زیاد جدی نیست . پروژرو ببندین . هرچی پروژه تو فلش بازه ببندین . بعد خوده فلشم ببندین و دوباره باز کنین حله
این ایراد میتونه از Public cache باشه با یه بار پاک کردن Public catch ایراد برطرف میشه و نمیشه گفت یه باگ هست واسه نرم افزار

بعدیش مربوط به IDE میشه : اگه از اینکه هربار که فلشو باز میکنم نه از تایم لاین خبری هست نه tools که باید دوباره از منو ویندو بیاریمشون بگذریم (که احتمالا مربوط به اینه که ویندوزم سون 64bit هست) میرسیم به اینکه وقتی space میگیریمو صفحرو درگ میکنیم باید بشه صفحه را جابجا کرد اما اگه گاهی این کارو نکرد فقط فلشو مینی مایز کنین و دوباره ری استور . درست میشه
ی مشکله دیگه در رابطه با IDE که اینم احتمال خیلی زیاد مربوط به اینه که ویندوزم سون 64 بیت هست : بعضی وقتها (یعنی 99% اوقات) که فلشو باز می کنم cpu ی کورش هی میره رو 100 هی میاد رو 0 مثله ی موجه سینوسی و تا فلش بازه این ادامه داره و علاج نداره
در مورد ایراد اول در ویندوز 64 بیتی اتفاق نیفتاده واسه من
ایراد دوم در مورد cpu احتمال داره به خاطر باز کردن یک پروژه سنگین اتفاق بیفته


بعدی مربوط به کامپوننته
اگه از دکمه یا کمبوهای خود فلش هم استفاده می کنین مواظب باشین
چون اگه فقط یک tlf تو صفحه داشته باشین میتونه کارو به یک فاجعه که ساعتها و حتی روزهام وقت روش بذارین درست نشه تبدیل کنه
کافیه اول روی tlf کلیک کنین . حالا دیگه کامپوننتهاتون به حالت بعده کامپایل دراومدن و اگه روشون برین و کلیکی روشون کنین که مثلا انتخابشون کنین و پروپرتیزشونو عوض کنین اونا عمل میکنن و اگه به حالت اول برشون نگردونین و tlf رو ندونینو از حالت انتخاب خارج کنین تا ابد کامپوننتها تو صفحتون به شکل فعال می مونن . مثلا کمبوها باز شده و دکمه ها فعال و ...... غیره از اینکه همه چیز تو صفحتون بهم میریزه امکان داره در هنگام کامپایل چنتا error شیک که متنشونو یادم نیست بهتون بده و هرچی باهاش ور برین راهی جز اینکه اونو پاک کنین و از اول ایجادش کنین بهتون نده و اگه تعدادشون زیاد باشه .....
این ایراد هم مثل موارد قبلی تست شد و همچین اتفاقی نیفتاد اگه نمونه دارین بذارین

مرسی بحث جالبیه
مخصوصا در مورد فلش که مملو از باگه .
یکی از باگهای فلش cs4 تو این بود که وقتی یه تکست فیلد تو صحنه داشتین و بعد می خواستین از فیلد فونت ، لیست فونتها رو باز کنین و فونتی رو اختصاص بدین...در این حالت فلش رو می بست.
یه وقتایی کارای معمولی رو که می خوهین انجام بدین ، فلش می بنده.
اما خیلی هم بد بین نشین چون مثلا من با انجین های دیگه که کار می کردم ، پناه می آوردم به فلش چون اونا واقعا باگشون بیشتر از فلش بود.
باز اگه باگی رو ببینم بهتون گزارش می دم.(تو همینجا - همین پست ویرایش ی شه انشاءال...)
flash cs4 یادم نمیاد اما تو flash cs5 و flash cs5.5 همچین مورد هنگام ایجاد یه tlf به وجود میاد چند دفعه واسه خودم اتفاق افتاده .

درود

البته این را هم مد نظر داشته باشیم که نسخه هایی که دست ماست همگی قفل شکسته هستن و ....خودتون میدونید دیگه...

مهرداد
این مورد احتمالش خیلی زیاده و امکان داره همه این باگها از همین مود باشه (گفتم امکان داره)

یه باگ هم من بگم که تو cs3 , cs4 , cs5 هست و تو cs.5.5 هنوز تست نکردم. که بعید میدونم نباشه.

اگه تو پروژتون از Document Class استفاده کنین و حجم پروژتون زیاد بشه، با زدن کلید های Ctrl+Enter فلش هیچ اروری نمیده اما خروجیی که به شما نشون میده همه ی فریم ها داره پلی میشه و کلا هیچی قابل فهمیدن توش نیست. و اگه سعی کنین با Ctrl + Shift + Enter پروژه رو دیباگ کنین این ارور رو میده: Cannot Debug Swf With no Source code ! که شاید لغت به لغت این نباشه.

البته یک جا خوندم که این واسه کسایی که از یک IDE جدا گانه استفاده میکنن پیش میاد. واسه من که خیلی آزار دهنده بود و بیچارم کرد.


راه حل در CS5:
SWC ساخته شده کنار فایل فلشتون رو پاک کنید.
حجم پروژه از چه نظر مد نظرتون هست از نظر کد یا asset ؟؟
من چندتا پروژه سنگین داشتم به قول شما همچین موردی هم یش نیومد



بعضی وقتا فلش کلاس های درون fl.transitions رو نمیشناسه.
راه حلی هم که من انجام دادم چون میخواستم از tween استفاده کنم رفتم و از کلاس های TweenMax و Tweensy استفاده کردم.
این مورد اتفاق اقتاده اما اگه پروژه رو ببندی و باز کنی ایراد برطزف میشه (احتمالا) این مورد تو ورژنهای قبلی فلش نبود فکر کنم به خاطر تغییراتی که جدیدا از ورژن cs5 به این ور روی ادیتور ایجاد شده بوجود میاد

یه اشکالی هم که توی تایپ هست اینه که وقتی که زبانو عوض می کنید باید حتما تو محلی که می خواین تایپ کنین کلیک کنین . یعنی اگه موقع تایپ که چیزی نوشتین زبانو عوض کنین تا تو اون محل کلیک نکنین نمیشه نوشت . از دست فلش دیگه عادتم شده تو گوگلم که داره سرچ می کنم زبانو که عوض میکنم ی کلیکم می کنم!!
منظورتون از تایپ اگه tlf هست همچین موردی بوجود نمیاد



یکی از باگای دیگش اینه که تو اکشن 3اگه فایل swfفلش پیپر لود کنین بیشتر از 2تا بشه دیگه فایل لود شده قاطی میکنه.وصفحات سیاه نشون میده.
چه دوتا لودر بسازین چه دو بار تو یه لودر لود کنین.
اگه منظورتون اینه که با یه instance از کلاس Loader 2 تا فایل فلش تحت as3 لود کنی این ایراد پیش میاد من چند دفعه تست کردم ولی چیزی ندیدم نمونه دارین بذارین

اینو فردا میخاستم سره فرصت بگم چون باگ زشتیه اما امشب خوابم نرفت اومدم
همیشه باگ فقط اونی نیست که کارشو درست انجام نمیده و باید بده . بعضی وقتا باگ اونه که نباید کارشو درست انجام بده اما میده!!!!!
چنتا از این باگهای زشت تو فلش بهش برخوردم که یکیش اینه . موقعی که مشکلی تو کد نویسی یا ایجاد اپ هست توی ide های هوشمندو پیشرفته باید با اروری مواجه شیم و اخطار بده . در بدترین حالت اینه که ارور نده اما درستم اجرا نشه اما بهم ثابت شد از این بدترم خیلی هست و اون موقعیه که نه ارور میده نه برنامه مشکل پیدا میکنه . بهش میگم مشکله پنهان . چون الان خودشو نشون نمیده و برنامه مثل ساعت کار میکنه اما جلو که بری کم کم گندش در میادو حالا بینه هزارتا تغیرو کد نویسیه جدید مرد میخواد که پیدا کنی از چی پیش اومده
اول برنامه کامپایل میشه و خیلی شیک و شیرین برنامه اجرا میشه و تغییرات جدیدم توش هست بعد میری باز مینویسی و خروجی و اوکی و بعد باز ادامه میدی تا یهو میبینی ای بابا چرا درست کار نمیکنه . میگی خوب بذار آخرین تغییرو بررسی کنم تا قبلش که مشکلی نبود . میری و کلی وقت میذاری میبینی نه مشکلی نیست و هی درگیر میشی با هزارتا چیزی که از قبل بودو از بعدش شد و .....
مشکل از اونجائی شرو میشه که خروجی میگیری میبینی یهو ی دکمه کار نمیکنه انقد باهاش ور میری درست نمیشه که اصلا امکان داره اون قسمتو فاکتور بگیری و بدون اون رانش کنی و دکمرم اصلا حذف کنی . بعد میبینی خوبه اما یهو میبینی دددد ی دکمه اصلا نیست!!
اونم حذف می کنی میبینی ی دکمه اندفه چسبیده به سقف!!
ی دکمه کمونه کرده گوشه پنجره . اونارم که حذف کنی ازکد اون بخش درست میشه اما ی مشکله جدید یا شایدم تکراری پاس داده میشه به ی چیز دیگه
همه اینا شاید بتونه از مشکلات دیگه ای هم باشه اما بخاطر خط زیری هم پیش میاد و راهه حلشم زیرشه :
فرض کنین ی برنامه ساختین و اینترفیس جالبی همراه با ترنزیشن براش ایجاد کردین
مثلا دکمه ها و منو ها با یک افکت ظاهر میشن و موشن هم دارن که بیان تو صفحه و ... خلاصه اینترفیس همراه با ترنزیشن
حالا دکمه ها و منو ها و کامپوننت ها از قبیل color picker و combo و radio و .... بعده کلی فر خوردن میرسن ی جا و وایمیستن! و حالا اینجا تو این فریم براشون کد نوشتیم. بعد ی دکمه گذاشتیم که کاربر بزنه ی ترنزیشن دیگه میدیم که همه چی باز ی فر بخوره و ی فرم دیگه چیده شه که تو اون فریم هم کد نوشتیم و شاید چندتا وضعیت اینجوری داشته باشیم
اینجا فرقی که با C# و برنامه های دیگه داره اینه که اونجا همه چیز رو یک فریمه !
از این به بعد اون روند مشکل ساز بالارو خواهید داشت و کم کم گندش در میاد و علت اینه که اون کنترل های مشترکی که توی چند فریم دارین و کار مشترکی انجام میدن . مثل دکمه close یا minimize یا ... و کد ثابتی هم دارن اولا فلش میگه ی تابع دوپلیک نمیتونه باشه چون تو چند فریم ی تابع با ی اسم هست که مجبور میشین اسمه توابعو تو هر فریم منحصر به فرد بدین تا کد درست اجرا شه اما دقیقا مشکل از همین جا شروع میشه چون فلش اون اخطار و داده و شما این کارو انجام دادین و برنامه هم درست ران میشه ی مشکله پنهان داره به شکل بالا آروم آروم نمایان میشه که مسخرس یکم . مشکل از اونجاس که اصلا نباید تو چند فریم کنترلهائی با یک نام داشته باشین هرچند الان سریع ی کد بنویسینو درست هم اجرا میشه !!!!!
حله قضیه : کنترلهای مشترکی که تو فریم های مختلف هستند نریم فقط اسم توابعه هر فریمو براشون عوض کنیم تا اجرا شه این داره گول میزنه و بعدا صداش در میاد بریم اسمه هر کنترل که تو چند فریم داریمشو عوض کنیم و تابعشم اسمه متفاوت بدیم تمام
این مورد به فلش ربطی نداره و منظور شما خطاهای زمان اجراست که کاملا به برنامه نویس ربط داره


من می گم بهتره به جای اینکه از ادوبی کمک بگیریم ، از علم خودمون کمک بگیریم.
من خودم می گم چرا چیزی که 1 بار نوشته شده رو باز بنویسیم. ولی از طرفی به چیزی که از پایه می نویسیم علم و اشراف کامل داریم و البته اگه باگی از اون باشه ، می تونیم راحت تر رفعش کنیم.و در این حالت بهترین فرد برا رفع باگ خود خودمونیم. رو این حساب تا اونجاییکه بتونم ، کلاسامو خودم می نویسم. مگر ... وقتی می تونیم کامپوننت بنویسیم که به همه چیش اشراف داشته باشیم چرا از کامپوننتای آماده استفاده کنیم. البته به شرطی که زمانش رو داشته باشیم. من خودم به شخصه سعی می کنم روال پایه ای برنامه هامو خودم بنویسم و البته OOP باعث می شه که از کلاسام در پروژه های دیگه استفاده مجدد کنم و حتی ارتقاشون بدم یا سازگاریشونو در شرایط مختلف بالاتر ببرم. و البته چه خوبه که از اول روال برنامه تو به درستی بدونی و کار رو از پایه درست انجام بدی نه اینکه بعدا اندر خم یک کوچه گرفتار شی... و اینم بگم استفاده از کلاس و document class خوبه ، چرا که خود سیستم فریم های مووی کلیپ ادوب مشکل پرفرمنس و .... داره و رو این حسابه که تا حد امکان ، برنامه نویسای قدر دنیا ، از sprite به جای مووی کلیپ استفاده می کنن و سیستم فریمی برنامه رو خودشون می نویسن و به فکر همه مسایل مورد نیاز مثل gc و بوجود اومدن و از بین رفتن اشیا و رویدادها می افتن.مثلا تیم آلترنیتیوا از Moviematerial استفاده نمی کنه ولی خودشون یه کلاس Sprite واسه قرار دادن بین مپ های انیمیشن و نمایش پشت سر هم اونا نوشتن چرا چون تنها چیزی که خیلی بهش فک می کنن پرفرمنس هست.
من تا به حال ترجیح دادم برنامه هامو تا حد امکان خودم بنویسم و روند مسایل رو تا حد امکان از پایه ، درست پیش ببرم و البته از نظر پرفرمنس و اشغال رم و سرعت اجرا و ... خیلی خوب پیش بردم.موفق باشید...
این مورد که گفتی هادی جان درسته اما همیشه نمیشه هر کاری رو خودت انجام بدی امکانات Native فلش رو نمیشه دسته کم گرفت ، حالا مثلا این Sprite که خود اونا ساخت از چی ساختن مطمئنا باید از کلاسهای parent اسفاده شده باشه مثل DisplayObject یا DisplayObjectContiner یا باز parent های اینا در غیر اینصورت واسه من تصورش سخته اونا بتونن وراثت رو تو AS3 تغییر بدن

یکی دیگه هم اینه که وقتی پروژه FullScreenهست اگه به هر نحوی با FileReferenceپنجره Browseرو باز کنین از حالت فول خارج میشه.
اگه منظورتون کلاس File تو Air هست این مورد رو تست کردم اصلا پیش نیومد

آخرین اینطور بود که یک button ساختم و توی کتابخانه روش راست کلیک می کردم تا duplicate رو می زدم فلش هنگ می کرد و بسته می شد!
این مورد تو cs5 و cs5.5 تست شد و موردی پیش نیومد

در ضمن خیلی وقت ها وقتی یه بازه از فریم ها رو select و هایلای کنین و کپی کنین و تو پروژه دیگه ای که مشابه همون هست(بک آپ) و دقیقا همونجا paste کنین و از شما سوال بشه که می خواهین rename کنین یا replace ، و شما replace رو بزنین ، بعد فلش انقدی هنگ می کنه که وقتی رو یه فریم هستین ، اون فریم رو خالی نشون می ده در صورتیکه پره و اگه شی داخلیشو درگ کنین ، بعد پر نشون می ده تا اینکه نهایتا مجبور می شین یه فایل فلش خالی رو new کنین و همه فریم های تایم لاین اصلی و همه symbol هایی که linkage and export for as شدن رو تو فایل جدید کپی کنین تا بالاخره بعد از کلی تنظیمات publish setting و ....... همون تنظیمات قبلی مطلوب رو با تنظیمات جدید تر داشته باشین...موفق باشید...
اره این مورد زیاد اتفاق میفته که فکر میکنم مشکل از محاسبات مجددی هست که اجرا میشه این مورد و موارد مشابه تو نرم افزارهای دیگه ای هم مثل AfterEffect اتفاق افتاده و مختص فلش نیستش

یکی دیگه هم اگه از illustratorبیه طرحی رو وارد فلش کنیم تو فلش ادیتش مشکل میشه.موقع ریسایزش خیلی برنامه کند میشه و گیر میکنه.ودر آخر یه قسمت ریسایز میشه یه قسمت نمیشه . . .
بعد از خودش نکته های کوچیک جا میزاره و لبه هاش بریده در میاد.انگار از حالت وکتور خارج شده
شما هنگام وارد کردن فایل وکتور اون ایین تو فلش تیک BITMAP رو برمیدارین تا فایل به صورت BITMPA نیاد؟؟
 
آخرین ویرایش:

benyamin_pc

Well-Known Member
جناب ارجمند عزیز ببینین باگ یعنی چیزی که میتونه در شرایط خاص رخ بده و در شرایط خاص رخ نده . من و بچه هائیم که اینجا باگی رو مطرح کریدم به شما و دوستان دیگه دروغ نگفتیم و مطمئن باشین همشون رخ دادن که گفتیم . اگرم هرکس بخواد دونه دونه از پستهارو بگه برا من رخ داد این یکی رخ نداد که زود این تاپیک میره بالای 100 صفحه . اینجا لطف کنین فقط اگه باگی یا مشکلی تو فلش بهش برخوردین همراه با ورژن و ورژن اشکن اسکریپتش بگین . اون موردم که فرمودین به برنامه نویس ربط داره مطلقا این طور نیست و اگه از روندی که به صورت راه حل توصیه شد پیروی نکنین توی cs5 و اکشن 3 احتمال داره به مشکل برخورد کنین
اون مورد 64 بیت هم در مورد پروژه سنگین نیست و زیاد برام رخ میده که توی پست هم اشاره شده بود احتمال داره مشکل از ویندوز یا کرک یا مشکل رجیستری توی regedit ویندوز باشه
این ایراد میتونه از Public cache باشه با یه بار پاک کردن Public catch ایراد برطرف میشه و نمیشه گفت یه باگ هست واسه نرم افزار : توی این مورد هم وقتی در هنگام کامپایل شما با ایرادهای الکی برخورد کنین . به هر دلیل که باشه دقیقا یک باگ محسوب میشه که توسعه دهنده فلش بهش فکر نکرده و داره در شرایط خاص مشکل پیش میاره و همونی که شما به عنوان راه حل توصیه میکنین تازه اگه همیشه کار کنه همون چیزیه که توسعه دهنده فلش بهش فکر نکرده بوده که الان باهاش مشکل پیش میاره
 

benyamin_pc

Well-Known Member
ی چیزم در نظر بگیرین . اونم اینکه حالا اینجا نمیخوایم این مشکلاتو دقیقا از لحاظ فنی و علوم مرتبط که میتونه یکیش طراحی کامپایلر باشه و یکیش pl و یا ساختمان داده و یا خیلی چیزهای دیگه و بعضا حتی بسیار پیشرفته تر و حتی از لحاظ بعضی استانداردها بیایم ریشه یابی کنیم و بگیم دقیقا به کدوم باید بگیم باگ
اینجا فقط اگه موردی به اشتباه های منطقیه خودمان مربوط بود مثله اینکه تو برنامه نوشتیم A=2+Z و Z نام یک کلاس بوده و به مشکل خوردیم مشکله منطقیه و از خود ماست و مطرح نکنیم ولی در غیر اینصورت مطرح کنیم حالا باگ یا هر اسمی که شما روش میذارین چون اگه زمانی کسی باهاش درگیر شه میتونه کلی جلوی وقت تلف شدنشو بگیره
 

armanbm

کاربر VIP
یه باگ هم من بگم که تو cs3 , cs4 , cs5 هست و تو cs.5.5 هنوز تست نکردم. که بعید میدونم نباشه.

اگه تو پروژتون از Document Class استفاده کنین و حجم پروژتون زیاد بشه، با زدن کلید های Ctrl+Enter فلش هیچ اروری نمیده اما خروجیی که به شما نشون میده همه ی فریم ها داره پلی میشه و کلا هیچی قابل فهمیدن توش نیست. و اگه سعی کنین با Ctrl + Shift + Enter پروژه رو دیباگ کنین این ارور رو میده: Cannot Debug Swf With no Source code ! که شاید لغت به لغت این نباشه.

البته یک جا خوندم که این واسه کسایی که از یک IDE جدا گانه استفاده میکنن پیش میاد. واسه من که خیلی آزار دهنده بود و بیچارم کرد.


راه حل در CS5:
SWC ساخته شده کنار فایل فلشتون رو پاک کنید.


----------------------------------------------------------------------
حجم پروژه از چه نظر مد نظرتون هست از نظر کد یا asset ؟؟
من چندتا پروژه سنگین داشتم به قول شما همچین موردی هم پیش نیومد

فکر کردم از طرز نوشتنم معلومه منظورم معلومه.
منظور من تعداد زیاد کلاس هست. تا الان بالای 300 تا فایل .as تو پروژه هست. که بخاطر استفاده از موتور های مختفله. به زودی بیشتر هم میشه.
دوست گلم. یک باگ قرار نیست تو تمام سیستم ها رخ بده. مکنه مثلا تو بعضی ریلیز های یک ورژن باشه.
در مورد باگی که بنه گزارش دادم هم میتونی به این آدرس مراجعه کنی و ببینی چند ساله داره روش بحث میشه! برو اونجا یک پست بده بگو من تست کردم این باگ نبود:
http://www.actionscript.org/forums/showthread.php3?t=161118

الان فکر کنم شما تسلط خوبی روی فلش داری. پست بعدی من رو شما لطف کن ببین این 28 تا باگ رو که بعضی هاشون تو انجمن خود انجمن ادوبی هست ببیبن.
 

armanbm

کاربر VIP
خوب حالا یک پست در مورد باگ های لود!
تو لینک زیر تعداد زیادی باگ معرفی شده که میتونین ببینن.:
http://www.greensock.com/loadermax

خوب حدود 30 تا اشکال رو معرفی کرده که خیلی هاشون باگ های خفنی در cs5 هستند! و راه حل هم سادست! استفاده از کلاس خود LoaderMax که من برای بازیم استفاده کردم تاحالا که راضی بودم.

دوستانی که میگن فلش باگ نداره. این 30 تا فقط مربوط به لودر هست!!!
 

JavidFlasher

کاربر فعال
اگه منظورتون اینه که با یه instance از کلاس Loader 2 تا فایل فلش تحت as3 لود کنی این ایراد پیش میاد من چند دفعه تست کردم ولی چیزی ندیدم نمونه دارین بذارین

شما به هر نحو چندتا فایل فلش پیپری تو فلش لود کنین مشکل پیش میاد.

اگه منظورتون کلاس File تو Air هست این مورد رو تست کردم اصلا پیش نیومد
منظورم همینه که گفتم کلاس FileReferenceتو فلش نه ایر.

شما هنگام وارد کردن فایل وکتور اون ایین تو فلش تیک BITMAP رو برمیدارین تا فایل به صورت BITMPA نیاد؟؟
بله !اصلا بحث روی وکتوره.گفتم که نقطه به جا میزاری و بریده در میاد . . .

بعد همینطور که آرمان جان گفتن ممکنه همه باگ ها تو همه شرایط و همه سیستم ها اتفاق نیفته.
پس دلیل نمیشه برای شما اتفاق نمیفته یعنی بچه های اینجا دروغ گفتن.
حالا اسمشو باگ نزاریم بلاخره مشکل غیر عادی هستش دیگه.
که با مطرح شدنش ممکنه خیلی رو کمک کنه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا