سلام
این خطای زمان اجراست و بعد از کامپایل برنامه و صحت منطقی بودن کدهای شما پیدا شده (توسط فلش پلیر و در لحظه اجرا و در جایی که یکدفعه ای فلش پلیر دچار خطا شد ) و به این معنی هست که شیی (از نوع مووی کلیپ یا هر چیز دیگه ای) که نام instance name اونو در کد های اکشن اسکریپت 3 نوشتین ،در طی اجرا پیدا نشده (یعنی نیست ) . این می تونه علل مختلفی رو داشته باشه . این خطا در تایم لاین اصلی (روت ) سورستون و در تابعی به نام clickStage() بوجود اومده . به احتمال قوی ، در طی یه تایم لاین (مثلا بیست تا فریم)، یه اکشنی باید اجرا بشه ، ولی در تمام طول این تایم لاین اکشن ، شی مووی کلیپ یا هر چیز دیگه ای که اسمش رو (instance name) در اکشن نوشتین ، قرار نداره ، به عبارتی بهتر اکشن در یک یا چند فریم به جایی می رسه که اون شی رو نمی بینه .پس یا باید اون شی رو در تمامی مسیر اکشن قرار بدین یا ینکه فریم اکشن شده رو در جایی از تایم لاینش و با زدن دکمه F6 محدود کنید .
دقت کنین که آیا اسم نمونه ای تمامی اشیای فراخوانده در اکشن درست هست یا NO ؟
برای اینکه دقیقا شماره خط محل خطا رو پیدا کنید این کار رو انجام بدین :
به publishsetting می رید و از سربرگ flash ، گزینه permit debugging رو انتخاب می کنین .
سپس دکمه ok رو زده و از منوی debug ، گزینه debug movie رو می زنین . بعد کمی طول می کشه و پنجره فلش پلیر به اضافه پنجره دباگ ظاهر می شه و دقیقا موویتون پلی می شه و همونجایی که خطای زماان اجرا فرا می رسه ، اگه محل خطا قابل تشخیص برای debugger باشه ، (معمولا در تایم لاین فلش به راحتی محل خطا پیدا می شه ) یک دفعه ای به محل خطا در کد اکشن زوم می شه و فلش (منظور پیکان - نه برنامه فلش
) کوچکی در کنار کد ظاهر می شه و در سمت چپ ، پنجره ای رو می بینین که تک تک اشیا (متغیر - متد و غیره ) رو می تونین در لحظه خطا ببینین که چه روندی رو دارند (مقدارشون و همینطور null , undefined , NaN ) .
اگه اینطور نشد (روی خط زوم نشد و قابل تشخیص دقیق نبود )، حد اقل در پنجره output دباگر ، شماره خط خطا رو می نویسه که من چند بار با همین پیغام به خطای خودم پی بردم و خیلی به درد می خوره .
بای...