این چیه؟؟؟San Andreas

شروع موضوع توسط alizap ‏13 مارس 2008 در انجمن برنامه 3DStudio MAX

  1. alizap

    alizap Member

    ارسال‌ها:
    342
    تشکر شده:
    185
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام دوستان بنده هرزگاهی یه سیخی به GTA:SA میکنم... توی یکی از سایتهای خارجی دیدم نوشته پلاگین ورود فایل های DFF به مکس و خروجی آنها... دانلود کردم اما هیچی نفهمیدم همش سه تا فایل داره نمیدونم ماله چیه حالا شما از Readme این چیزی میفهمید؟؟؟
    یکی از فایلهاش با فرمت مکس اسکریپت هست و دوتای دیگه mse

    README:

    Every step I move forward, I found that it shouldn't be me to do
    this job! Anyway, it's now at a usable stage!


    First public SA IO Beta release:
    - 2nd UV Map are skipped both in importer/exporter.
    - Collision Quick Hack only
    - GeometryFlags are the same all over the DFF for exporter.
    - Reflection/Specular may be worng, since it just by guessing
    (I didn't have SA to check, base on all you feekback)
    - Tristrip is not supported, since I hate it. You will have a
    bigger file size export.


    **PLEASE DO NOT USE MY saDFFin/saDFFout FUNCTION IN YOUR SCRIPT AT
    THIS STAGE, IT CHANGES FROM TIME TO TIME.**


    To use this beta you should have this in mind:
    For all SA vehicle DFF(others I don't know). You need to have
    collision file(COL3/COLL) ready before use my exporter script!

    - It could be COL3 form original SA DFF. Or
    - Single COLL file from GTA3/VC/your own. But the shadows didn't
    look right! What I mean a 'Single COLL file' is a *.col contains
    only 1 COLL inside. You can you my 'COL IO' import the COL to MAX
    ^^^^^^^^^^^^^
    and SaveAs to a 'Single COLL file'.


    Now fire up you Max and import/create your vehicles. Be aware that
    the SA vehicles have different dummies from GTA3/VC. so you might
    need to delete/add new dummies. BE CAREFUL about the HIERARCHY link
    are DIFFERENT as well.

    Ready to export? Run my SA_DFF_IO_beta script. In the export rollout
    check the SA(green) button and press 'COL3 Model' to select collision
    file. You can either choose DFF or COL, see above! Press 'Export DFF'

    If every thing OK. You are ready to crash in SA!!! :)


    Kam 30Jun05
     
    نوشته شده توسط alizap در ‏13 مارس 2008
    amir_3dsmax از این پست تشکر کرده است.
  2. amir_3dsmax

    amir_3dsmax New Member

    ارسال‌ها:
    7
    تشکر شده:
    19
    امتیاز دستاورد:
    1
    دوست عزیز لینک دانلودش رو بزار ببینم چیه
     
    نوشته شده توسط amir_3dsmax در ‏13 مارس 2008
  3. alizap

    alizap Member

    ارسال‌ها:
    342
    تشکر شده:
    185
    امتیاز دستاورد:
    16
    آخرین ویرایش: ‏13 مارس 2008
    نوشته شده توسط alizap در ‏13 مارس 2008
  4. DIMO

    DIMO Active Member

    ارسال‌ها:
    1,033
    تشکر شده:
    1,626
    امتیاز دستاورد:
    36
    فکر میکنم را جع به تکسچرینگ شخصیت های Gta باشه،تغییر لباس و غیره.مفق باشی:)
     
    نوشته شده توسط DIMO در ‏15 مارس 2008
    alizap از این پست تشکر کرده است.
  5. alizap

    alizap Member

    ارسال‌ها:
    342
    تشکر شده:
    185
    امتیاز دستاورد:
    16
    ممنون DIMO جان اما نه این یک پلاگین هست که به صورت مکس اسکریپت هست...
    برای وارد کردن DFF نه TXD شما رو به خدا راهنمایی کنید دوستان...
    شما نمیدونید فایلهای mse. رو کجای مکس میریزن؟؟؟
     
    نوشته شده توسط alizap در ‏15 مارس 2008
  6. DIMO

    DIMO Active Member

    ارسال‌ها:
    1,033
    تشکر شده:
    1,626
    امتیاز دستاورد:
    36
    عزیز من خودم هم میدنم که پلاگینه،این فایلها رو هم باید تو شاخه Script\Sturtup در پوشه 3dmax بذاری به صورت اتوماتیک بعد از اجرای مکس فعال میشن.یه راه دیگه هم هست میتونی تو منوی کرکره ای Script فرمان Run Script رو بزنی و فعالشون کنی.موفق باشی:)
     
    نوشته شده توسط DIMO در ‏16 مارس 2008
    alizap از این پست تشکر کرده است.
  7. alizap

    alizap Member

    ارسال‌ها:
    342
    تشکر شده:
    185
    امتیاز دستاورد:
    16
    ممنون-ممنون-ممنون گل کاشتی درسته:D:lol::oops:
     
    نوشته شده توسط alizap در ‏16 مارس 2008

به اشتراک بگذارید