ايا مي دانيد...؟(کولاک 1)

به نظر شما سری اول کولاک مفید بود؟

  • خوب بود...

    رای: 0 0.0%
  • اصلا جالب نبود..فقط برای افزایش پست بود...

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    8

Maxton

Active Member
ایا می دانید Refresh چیست؟

این کلید بر روی مرورگر قرار دارد و برای بارگیری مجدد صفحه وب جاری از آن استفاده میشود. بدین معنا که اخرین تغییرات را در صفحه اعمال میکند.
 

Maxton

Active Member
ایا می دانید Interactive - محاوره اي – سئوالي و جوابي چیست؟

تبادل گفتگوي ورودي و خروجي مانند زماني که کاربر پرسش يا فرماني را وارد ميکند و سيستم فوراً جواب ميدهد. محاوره اي عمل کردن ريز کامپيوتر ها يکي از ويژگيهايي است که استفاده از آنها را آسان ميکند.
 

Maxton

Active Member
اا می دانید Extranet چیست؟

شکل توسعه یافته اینترنت یک شرکت را گویند که با به کارگیری فناوری وب جهانی ، ارتباطات تامین کنندگان مواد اولیه و مشتریان را با شرکت تسهيل مینماید. اکسترانت به مشتریان و تامين کنندگان مواد اولیه اجازه میدهد تا با دسترسی محدودی که به شبکه محلی شرکت دارند سرعت کارایی روابط تجار میان خود را رشد دهند.
 

Maxton

Active Member
ایا می دانید American Online چیست؟

معروفترين سرويس اطلاعاتي بر خط که در Virginia واقع شده است. American Online می باشد،که معمولاً AOL ناميده ميشود هم اکنون بزرگترين ISP ( مرکز ارائه کننده خدمات اينترنت ) در ايالات متحده محسوب ميشود. اين مرکز علاوه بر دستيابي به اينترنت خدمات اطلاعاتي و ارتباطي ديگري همچون پست الکترونيکي که اخبار ، خدمات آموزشي و تفريحي ارائه ميدهد.
 

Maxton

Active Member
ایا می دانید PPTP چیست؟

PPTP مخفف کلمات ( Point –to- Point Tunneling Protocol) میباشد. شکل کلی از پروتکل نظیر به نظیر ( PPP) است که برای ارتباطات مورد استفاده قرار میگیرد. PPTP توسط مايکروسافت طراحی شده است تا از شبکه های خصوصی مجازی (Virtual Private Network) پشتیبانی کند. این شبکه ها (VPN) به اشخاص و سازمانها امکان میدهد تا از اینترنت به عنوان یک روش امن برای ارتباطات استفاده کنند.
 

Maxton

Active Member
ایا می دانید NNTP چیست؟

علامت اختصاري Network News Transfer Protocol قراردادي در اينترنت است که بر انتقال گروههاي خبري نظارت دارد
 

Maxton

Active Member
ایا می دانید News Group -گروه خبري چیست؟

محلي در اينترنت که بخشهاي دنباله دار در محدوده خاصي از موضوعات مربوط ميشود. يک گروه خبري شامل مقالات و اطلاعات ارسالي است. اين مقالات در ارتباط با موضوع خاصي و در جهت موضوع مقالات اصل قرار دارند. هر گروه خبري يک نام دارد که از مجموع کلماتي تشکيل شده و با نقطه از يکديگر جدا شده اند.
 

Maxton

Active Member
ایا می دانید Navigation چیست؟

کلیدهای راهنما در سایت هستند که اگر به خوبی در سایت قرار داده شوند حتی کاربران مبتدی نیز به راحتی میتوانند در سایت گردش کنند و یکی از اساسی ترین ارکان در طراحی وب است
 

Maxton

Active Member
ایا می دانید Security Zone چیست؟

منظور از Security Zone یا ناحیه ایمنی گروهی است که صفحه وب به آن تعلق دارد ولی درجه ایمنی رفتاری است که Browser در برابر صفحه ای که به یک ناحیه خاص تعلق دارد از خود نشان میدهد.
 

Maxton

Active Member
والسلام..

دوستان کار سری اول کولاک به پایان رسید و من چیزی حدود 180 مقاله رو گرداوری و در خدمت شما دوستان خودم قرار دادم...لطفا در نظر سنجی شرکت کنید و من توجه به نتایج بدست امده تصمیم می گیرم سری های بعدی رو اماده کنم یا نه...ادامه ندارد...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا