اولین کار رسمی من

(MRE)

Well-Known Member
قرار پاره وقت برای شرکت دیدار کارکنم.didarfilm.com

و این کار هم برای تست در یه پروژه ی بازی سازی دولتی است.
منتظر نظرات سازندتون هستم.
لازم به ذکر است کار ها طرح ساده ی اولیه است که سر جمع حدود 30 دقیقه وقت برد.
سر کاراکتر که حدود 1100 تاpoly دارد.

fn73g0.jpg


نحوه طراحی لباس به کمک mudbox و maya که 934 poly دارد.

28r02vo.jpg


1zgryfk.jpg


واین هم شلوار که هنوز ناقصه واحتمال بها 1500 تا poly نیاز دارد.

bg6x49.jpg


zvcz7s.jpg
 

linkin_park

Member
فک میکنم سر رو از ارگانیک مادلینگ رفتین .. که منم این روزا دارم از همین روش سر میسازم ... خیلی خوبه
ولی لباس ها جالب نشده .
در ضمن تا اونجایی که من اطلاع دارم تو بازی ها لبسا رو عادی میسازن بدون چروک و از طریق خود بازی بهش بامپ میدن .
 

einollahia

Well-Known Member
organic modeling دیگه چیه

سر خودش organic هست و مدلسازیش organic modeling میشه

روش هاش برای Poly

Poly BY Poly
Box Modeling

هست که این از روش دوم یعنی Box modeling استفاده شده.
 

irlogo

Active Member
من به عنوان یه مبتدی می گم خوب بود
ولی خوب یه کم چرک ها زیاد بود
 

linkin_park

Member
شرمنده آخه من تو یه آموزش که دیدم اسمش organic modeling بود فک کردم لابد همینه اسمش ...
 

(MRE)

Well-Known Member
ه

در ضمن تا اونجایی که من اطلاع دارم تو بازی ها لبسا رو عادی میسازن بدون چروک و از طریق خود بازی بهش بامپ میدن .

سر را با box modeling رفتم.

در بازی سازی از bump استفاده نمی کنند بلکه از normal map که در کاراکتر high poly بهتر به دست استفاده می کنند.
به سایت ianjoyner.com یه نگاهی بکنید.
 

hosienmax100

3D Artist
این کاراکتر که باید وقتی راه میره با یه دستش شلوارو بگیره وگر نه سه میشه ........:wink:

واسه بازی ایرانی خوبه ......................راستی بازیه مثله همون نجات بندر که نیست..........

در مورد ian که گفتی سر بزنین منظورتو نفهمیدم کجاشو باید ببینیم اونجا که همه کاراکترها وحشتناک مدلسازی شدن ian بهترین

انیماتور blur استدیو ئه ..........

بهرحال بیشتر روشون کار کن واسه یه پروژه ی مهم 30 دقیقه یکم زیاده ...........

از حرفام ناراحت نشی دوست جان

موفق باشی
 

DIMO

Active Member
این کاراکتر که باید وقتی راه میره با یه دستش شلوارو بگیره وگر نه سه میشه ........

آره منم با این حرفت موافقم.:)

این چینو چروک ها هم خیلی کارتو غیر طبیعی کرده اگه کمتر بشه به نظر من بهتره.:)
موفق باشی
 

(MRE)

Well-Known Member
این کاراکتر که باید وقتی راه میره با یه دستش شلوارو بگیره وگر نه سه میشه ........:wink:

بابا این نوع شلوار که مده.
در مورد پروژه هیچی نمیدونم و این فقط یه تسته.
چند ماه قرار بود برای آموزش modeling به کاردانی ها من و برادرم با صدا وسیما همکاری کنیم که آخر گفتن دانشجویید وسربازی نرفتید.

کدوم چروکها خوب نیست.مثلا من از چروک پشتش خیلی خوشم می یاد.
 

hosienmax100

3D Artist
این کاراکتر که باید وقتی راه میره با یه دستش شلوارو بگیره وگر نه سه میشه ........:wink:

بابا این نوع شلوار که مده.
در مورد پروژه هیچی نمیدونم و این فقط یه تسته.
چند ماه قرار بود برای آموزش modeling به کاردانی ها من و برادرم با صدا وسیما همکاری کنیم که آخر گفتن دانشجویید وسربازی نرفتید.

کدوم چروکها خوب نیست.مثلا من از چروک پشتش خیلی خوشم می یاد.

نه منظور ما اینه چین و چروک لباس اینقدر حجم نداره خرجش یه نگاه کردن به اطرافته............

این صدا و سیما هم گیر الکی میده ها شما دانشجویید سربازی( قابل توجه خانم هایی که هی میگن فمنیسم فمن....) نرفتید

این سربازی شده مخرب کننده تمام کارها ......

خارج نشیم از گرافیک خودمون بیشتر روشون کار کن

موفق باشید
 

alizap

Member
من هم به نوبه خودم میگم خیلی خوبه مخصوصا سر کاراکتر
باور کنید نمیخوام ایراد بنی اسراییلی بگیرم اما اگر این شلوار مال اون سر هستش باید بگم بچه به اون سن و سال همچین شلواری نمیپوشه:wink:
 

einollahia

Well-Known Member
با mudbox درست شده. کاملا معلومه و به صورت Normal map در Maya وارد شده.

Displace دیگه برای پروژه های انیمیشنی هم نسبت به Normal تو پروژه انیمیشنی زیاد استفاده نمیشه چه برسه به بازی؟
 

(MRE)

Well-Known Member
1 برای درست کردن چین و چروک اول طرح را با mudbox و تقریبا مطابق با شکل درست کردم وسپس چروک ها را در maya مدل و به هم متصل کردم.

2 در مورد ضایع بودن چین وچروک ها دلیل اینه که lambert اولیه به طرح نمیخوره من اونو نارنجی کردم و کار قشنگ تر شد بعدا تصویرش را قرار میدم.
 

(MRE)

Well-Known Member
اینم تصویری که گفته بودم.کل مدل ها low poly است و تا اینجا 4500 تا poly دارد.

veb0i9.jpg
 

جدیدترین ارسال ها

بالا