[phpNuke] امنیت در PHP-Nuke

وضعیت
موضوع بسته شده است.

R3KTOR

Banned
كنم وقتي يه سوالي پرسيده ميشه مثل سگ و گربه ميوفتيد به جون هم و هم ديگر رو ول نميكنيد!!! فقط مي خوايد بگيد من برتر از ديگري هستم!!

ای بابا ! چرا این قدر شلوغش می کنید ! یک سری مسائل هست که همین الان رفع بشه ! چون آخرش این نا آرامی ها به فروم های ما و بقیه کشیده میشه !

همین جا باید مشکلات و کدورت ها حل بشه ! در آخر هم در مورد امکانات صحبت خواهیم کرد !

این قدر شلوغش نکنید ! من نمی دونم چرا داریم مثله آدم صحبت می کنیم از آفاق میان اینجا می گن بحث رو تموم کنید ! :mad:
 

Amir_Reza

Member
ای بابا ! چرا این قدر شلوغش می کنید ! یک سری مسائل هست که همین الان رفع بشه ! چون آخرش این نا آرامی ها به فروم های ما و بقیه کشیده میشه !

همین جا باید مشکلات و کدورت ها حل بشه ! در آخر هم در مورد امکانات صحبت خواهیم کرد !

این قدر شلوغش نکنید ! من نمی دونم چرا داریم مثله آدم صحبت می کنیم از آفاق میان اینجا می گن بحث رو تموم کنید ! :mad:

ببين داداش ادرس بده بيام اونجا تا دلت ميخواد بزن منو خوب مثل اينكه شما از هر چي گروه فارسي سازي هست نفرت خواسي داريد؟؟؟ :cry:

خوب مثل اينكه اين تاپيك ارزش دوباره اومدن رو نداره و شما دوست عزيز هر چقدر دلت ميخواد بد و بيراه فوش چه ميدونم هر چي دلت ميخواد بگو شما خيلي بچه به نظر مياي چون اين كار هايي كه ميكني كار نيني كوچو لو هاست كه به خاطر يه ادمس اين كار رو ميكنن نه كسي كه خير سرش مدير يه پرتالي Im So Sorry :cry::cry:


:nokte:
اين و مطمئن باش با خراب كردن ما و امثال ما ها هيچي درست نميشه چون اصلا برامون مهم نسيت كه خراب شيم يا نه چون كسي كه بالا سر ماست از نظر اون هنوز خراب نشديم!!!!! :D:cool:
 
پاکش کردم چون تو هم وجود نداشتی بزاری نوشته ها بمونه
 
آخرین ویرایش:

J4vad

Member
اين و مطمئن باش با خراب كردن ما و امثال ما ها هيچي درست نميشه چون اصلا برامون مهم نسيت كه خراب شيم يا نه چون كسي كه بالا سر ماست از نظر اون هنوز خراب نشديم!!!!!
Alireza جان شما ديگه چرا ! بابا حرمت ها داره كم كم شكسته ميشه لطف كنيد در مقابل هم كوتاه بيايد

R3KTOR FUCKER واقعا جاي تاسف داره !!! من فكر مي كنم ديگه از حد خودتون گذشته ايد ! اين برخورد شايسته يك ايراني نيست ! مدير انجمن ! لطفا آن گونه كه شايسته اين كاربر است با او بر خورد كنيد


دوستان تو رو به خدا بسه ! خواهش كردم مثل اينكه به هيچ عنوان اهميت نداره !؟:cry:

يا حق .
 
چی شده
مودب شدی. تو که تا دو تا پست قبلی برای همه خط و نشون می کشیدی ؟
ببین بی احترامی شنیدن خوبه. حالا حالشو ببر

زبون نفهم از اولین پست بچه ها دارن جو رو آروم میکنن تو هی باز میام جو رو خراب میکنی. ببین یه کاری میکنم تو مجید نتونی دیگه فعالیت کنی. هر بار هم که آیدی بسته بشه یه جدید میسازم هر جا تو مجید پست بدی میام فحاشی می کنم تا گورتو گم کنی بری پی کارت.

این همه بهت گفتن برو یه جدول بکش و قابلیت های نیوک خودت رو با بقیه مقایسه کن بعد مثل آدم بیا بحث کن
شعور که نداری. فقط بلدی سر و صدا کنی.

از مدیران گرامی تقاضا دارم آی پی ایشون رو برای من ارسال کنند !

مثلا چه گهی می خوای بخوری
این آی پی آدرس من

69.93.250.74

اذیتت میکنم چون تو سایت ایوو اذیتم کردی
یه کاری میکنم دمتو بزاری رو کولت از مجیدآنلاین گم شی بری
 
چی شد
چرا نوشته هات رو پاک کردی
ترسیدی کسی ببینه.
تو اینقدر احمقی که نمیدونی کسی که از پروکسی استفاده میکنه آی پیش عوض میشه
در ضمن اینجا همه دایال آپ دارند. با هر بار کانکت شدن آی پی عوض میشه. تو هم هیچ غلطی نمی تونستی بکنی
مظلوم نمایی هم نکنه

میخوای مشکل حل بشه
برو تو همین بخش نیوک یه پست جدید بزن و تمامی قابلیت های این ایوو رو بنویس. هر چی که فکر میکنی داره ، چه اونهایی که در نیوک های دیگه هست و چه اونهایی که در نیوک شما هست
بعد بچه ها روی اون بحث میکنن و در آخر یه جدول کشیده میشه که نیوک های مختلف با هم مقایسه میشه
اگر کسی خواست میره ایوو استفاده میکنه هر کس هم نخواست میره از اونهای دیگه استفاده میکنه

این کار رو نکنی من نمی زارم اینجا فعالیت کنی
هر جا پست بزنی میام حالتو میگیرم
در ضمن وجود داشت باش پستت رو پاک نکن بزار اون دری وری هایی که برای من نوشتی همه ببین
ترسیدی ببین که تو هم فحاشی بلدی ؟
 

izone

Active Member
مثل اینکه همه خودشان را خالی کردند ! بذارید ما هم خالی کنیم !

بحث از شمسی سازی آوردید گفتم گله ای از استاد عزیز فرهاد جان بکنم که در دورانی که من هیچی از شمسی سازی بارم نبود از ایشون درخواست کردم که فقط به من بگویند چه جوری اینکار صورت میگیرد ! حتی فقط من را راهنمایی کنند !

ولی ایشون به بنده پشت کردند و حتی یکبار دیگر بعد از اون قضیه جواب سلام من را هم ندادند

به خداوندی خدا این رسم حداقل یک جوانمرد نیست !

خیلی وقت بود که این در دلم مانده بود و الان وقت مناسبی بود که به ایشون بگم این را !

بعد از اینکه دیدم هیچ کس من را کمک نمی کند مانند صادق جان تمامی خط های مشهد تیم و ایران نیوک را خواندم ! واقعا می توانم بگم دیگر نفسی برایم نمانده بود تا بالاخره فهمیدم قضیه چیست و من کیم ! ؟

البته این شمسی سازی برای سایت Persian-Nuke بود که میخواستم بر روی ایوو پیاده کنم ! خوب اگر در ایوو بدردم نخورد در آجا بدردم خورد توانستم بهتر از آن را پیاده کنم


میلاد جان

ابتدا اینکه امیدوار بودم که دلیل اینکار را از خودم قبلا بپرسید تا رک و راست به شما بگم نه اینکه در اینجا بخواهید مطرح کنید تا دیگران نشان بر "ناجوانمردی" :D من بدانند.

دوم اینکه شما از من و یکی دیگر از مدیران ایران نیوک و ایران یاد اینکار را خواستید و من به شما کمک نکردم چون که از پیش شما نیوک اوو را کپی کرده بودید و بنام خودتان میخواستید دوباره بیرون دهید و اینبار هم برای همین نیوک اوو از من کمک میخواستید و من چون جنگ بین شما و گروه اوو پرشین (امیدوارم نام گروه اصلی اوو را درست نوشته باشم وگرنه پوزش) را میدیدم نمیخواستم خودم را هم در این جنگ شرکت دهم. پس قرار نیست به کسانی که کار دیگران را کپی میکنند من کمک کنم. گمان کنم اگر اینکار را میکردم دور از جوانمردی بود. شما چه فکر میکنید؟

سوم اینکه در آنزمان من آنقدر مشغله داشتم که حتی به کارهای فردی خودم هم نمیرسیدم و اگر هم میخواستم نمیتوانستم به شما کمک کنم. امروزه هم خیلی ها به من ایمیل میزنند و درخواست کمک میکنند ولی زمانی که نمیرسم شرمنده ایشان میشوم. برای همین هم خودم را از ایران نیوک کنار کشیدم چون مشغله کاریم و زندگیم اجازه اینکه بگونه بایسته و درخور کاربران به کاربران گرامی کمک کنم را به من نمیدهد.

شما هميشه خدا از اول متاسف بوديد .. خسته نميشي اينقدر متاسف ميشي ؟

نه صادق جان

با دیدن افرادی چون شما تاسف همه دنیا را هم داشتن خستگی برایم نمی آورد. :D

البته این سخن شما را بعنوان مزاح میگیرم چون میدانم درخور شما این جمله نیست. برای همین هم با مزاح پاسخ دادم.

آيا از خودتون تابحال سوال كرديد كه به درستي پاسخ هاي من رو خونديد يا خير .... گرچه مطمئن هستم خونديد ولي ذره اي درك نكرده ايد كه اين پاسخ شما نشون دهنده درك نكردن شما از صحبت هاي بنده بوده و نياز نميبينم چيزي در اين رابطه بگم چون كسي كه درك درستي نداره ارزش توجيه كردن رو هم نداره !

بله گمان میکنم چون درست خواندم و درک مطلب داشتم از شما خواستم که دیدتان نسبت به اینکارها را تغییر دهید. از اینکه مرا یک انسان کودن خطاب میکنید سپاسگزارم.

و پيشنهاد ميكنم طبق گفته خودتون كه از ايران نيوك جدا شده ايد داخل اين بحث ديگر شركت نكنيد ... !

چرا؟ مگر اینجا نمیشود بعنوان یک کاربر ساده بدون اینکه یک کیلو عنوان و پست داشت از مدیری انتقاد کرد؟

چون هدف شما خراب كردن من هست و هميشه از زمان تاسيس آفاق اينطور بوده و هميشه هم شكست خوردي چون مسائل بيخود و بي محتوايي كه از طرف شما مطرح ميشه هيچ وقت باعث نشده ذره اي ختشه به من وارد بشه

نه دوست گرامی. من هدفی چون بالابردن شما نداشته و ندارم. اگر منظورم را بد رساندم پوزش میخوام. ولی همیشه گفتند انتقاد سازنده است. پاسخ انتقاد هم توهین و یا برچسب چسباندن به منتقد نیست بلکه پاسخ دادن درست و صحیح و روشن است.

من بارها گفتم و دوباره اینجا هم میگویم که پیشرفت آفاق و گروه های دیگر برای من یک افتخار است و اینکه بگویم در تالاری که مدیر آفاق و دوستان دیگر از آفاق و گروه های دیگر پیشرفته فارسی در آن شرکت میکنند عضو هستم برایم افتخار بزرگی است. پس اگر انتقاد میکنم دلیل بر اینکه توهین بوده یا میخواهم شما را کوچک کنم نگیرید.

و يك حقيقت هست وقتي مشهديتم دچار يكسري مسائل شد و ايران نيوك قدرت گرفت .. تنها كسي كه سد راه شما بود آفاق بود كه چون از نظر قدرت نيوك نميتونستي مقابله كني .... شروع به خراب كردن جو هاي انجمن و شخص بنده كردي ... كه واقعا برات متاسفم ....

این "حقیقت" شاید در اندیشه شما شکل گرفته باشد ولی اصلا وجود خارجی ندارد. چرا از مشهد تیم که شما هم میگویید پیشکسوت است یاد نمیگیرید؟ مگر پیدایش و پیشرفت ایران نیوک برای آنان یک "سد راه" تلقی شده که پیشرفت شما برای ما اینچنین تلقی شود؟ من گمان میکنم شما در اندیشه خودتان برای خودتان دشمن سازی میکنید. یادتان است که یکباره با وحید جان ( که احترام بسیار والایی برایش قائل هستم) به یک تاپیکی در ایران نیوک حمله شدید و هر چه خواستید نوشتید و گفتید؟ من به شما چه گفتم؟ گفتم تاریخ تاپیک را نگاه کنید برای یکسال و نیم یا بیشتر پیش است! این نشان دهنده این است که شما همیشه گمان میکنید که ما بر ضد شما هستیم. در صورتیکه اینجا دوباره میگویم که من و بهزاد هیچ زمانی نخواستیم گروه دیگری را کوچک کنیم تا خود را بالا ببریم زیرا همانگونه که در پست نخستم در این تاپیک گفتم اینکار کوچک کردن شخصیت و کار خودمان خواهد بود.

در ضمن اگر برایم این مسئله که شما را کوچک کنم مهم بود پس بایستی آدم جاه طلب و قدرت طلبی باشم. و اگر چنین بود خودم را از ایران نیوک کنار نمیکشیدم مگر اینکه در جای دیگر پست یا مقام بهتری بدست می آوردم.

هميشه گفتم .. بالارفتن سن دليل بر ترك عادات ناپسند و ناشايست نيست ... بلكه ممكنه باعث بدتر شدن اون بشه !

با شما موافقم. دلیل نمیشه ولی امیدوارم با بالاتر رفتن سن شما فراگیری اینکه انسان باید انتقاد پذیر باشد و انسان باید درک والایی نیز داشته باشد را هم فراگیرید.

باز طرز فكر بچگانه ديگر ....
همه كسايي كه با من بودن ميدونن از صفر شروع كردم اونم از html و وبلاگ نويسي .....
همين كه ميگم اصلا درك درستي از صحبت هاي من نداري .... قبول نميكني. اگر درك داشتي همچين حرفي نميزدي ... منظور من از اون صحبت ها اين بود كه اگر بمشكلي بر ميخوردم نميرفتم سوال پپرسم در فروم هاي خارجي تا بجواب برسم ... خودم راه حلش رو پيدا ميكردم كما اينكه سره ارسال نشدن نظرسنجي در سيستم اخبار .... هيچ كسي و حتي سايت فيوچرم نتونست مشكلش رو پيدا كنه ولي با كمك يكي از دوستان تونستيم حلش كنيم ....
ببينم مگه كسي كه كدنويسي php بلد هست نميتونه روي نيوك كاري انجام بده يا تغييراتي انجام بده ...
باز هم برات متاسفم ....

شما در آن پست به من و دیگران طعنه میزنید که "شما همه چیزتان را از فروم های خارجی یاد میگیرید و من نه". آیا فراگیری از دیگران کار اشتباهی است؟ آیا با وجود چرخ ما دوباره باید تلاش کنیم چرخ را خودمان از نو اختراغ کنیم؟ یا اینکه عاقلانه تر است که از تجربه دیگران بهره گیری کنیم؟ حال اگر شما اینکار را نمیخواهید یا نمیتوانید انجام دهید دلیل به اشتباه کار مااست؟

گویا هم اکنون من و شما به شمار برابر متاسف شده ایم :D پس از متاسف بودن من زیاد هم خرده نگیرید!

بله ميلاد جان حرفت رو باور ميكنم چون خود من هم سره يك مسئله اين رو تست كردم و همين فرهاد عزيز كه دم از جوانمردي ميزنه خيلي راحت مسئله رو پيچوند !
هنوز پستش رو در پيغام خصوصي دارم نوع پيچوندنش رو !!!

پاسخ میلاد جان را دادم که چرا اینکار را کردم. ولی اگر ممکن است خواهشمندم این پیام خصوصی را که میفرمایید را اینجا بگذارید تا بدانم درباره کدام زمان و چه سخن میگویید.

من تلاش کردم که انتقاد از شما و پاسخ به شما را با کمال احترام به شما انجام دهم. ولی در نوشته های شما بیشتر بوی توهین و پرخاش احساس میکنم که امیدوارم من اشتباه کرده باشم. فراموش نکنیم که اینجا مکان توهین نیست. اگر انتقاد درست نیست با درستی و احترام میتوانیم به یکدیگر پاسخ دهیم و دلیلی بر طعنه زدن و توهین نیست. اگر جایی از سخنانم هم به شما توهین کرده ام بفرمایید تا از مدیران کل بخواهیم داوری کنند. اگر چنین باشد (توهینی کرده باشم) و مدیران کل تایید کنند از شما پوزش خواهم خواست و حاضرم به جزای خود برسم.

در پایان هم دوباره خواهش میکنم که انتقاد را درست و شفاف پاسخ دهید.

شاد و پیروز باشید.
 

LordEfazati

Member
...
این کار رو نکنی من نمی زارم اینجا فعالیت کنی
هر جا پست بزنی میام حالتو میگیرم
....

هر کس به اندازه شعورش حرف می زنه !

از مدیران خواش مندم رسیدگی کنن چون با حرکات داره به سایت توهین میشه !
شما هم اگه خیلی مشکل دارین نیازی نیست تو انجمن مطرح کنین ، می تونین تو چت روم هم این حرفها رو بزنید !


با تشکر از مدیران !
 
هر کس به اندازه شعورش حرف می زنه !

شما نمی خواد شعورت رو به رخ من بکشی
شما اصلا می دونی قضیه چیه.
این پست عنوانش چیه ؟
همین آدمی که داری ازش حمایت میکنی باعث این همه جر و بحث و اختلاف بین بچه ها شده

شما هم اگه خیلی مشکل دارین نیازی نیست تو انجمن مطرح کنین ، می تونین تو چت روم هم این حرفها رو بزنید !

وقتی اون به خودش اجازه میده تو پست هاش به تمامی گروه ها و تک تک بچه ها بی احترامی کنه باید همینطوری باهاش برخورد بشه. به قول خودش باید مشکل همینجا حل بشه و همه چیز تموم بشه

جرا وقتی ازش می خوای بیاد نیوک ها رو با هم مقایسه کنه از زیرش در میره ؟
به خاطر اینکه فقط می خواد جنجال درست کنه. من هم مثل خودش رفتار میکنم تا حالش گرفته بشه

چرا پست هاش رو پاک کرد ؟
حتما بی احترامی کرده بود و می ترسید مدیران ببین و بنش کنن یا اخطار بگیره. خودش هم میدونه اینجا کسی دل خوشی ازش نداره

در ضمن آدم زنده وکیل وصی نمی خواد. بزار خودش جواب بده.
نمی دونم چرا لال شده
 

J4vad

Member
جرا وقتی ازش می خوای بیاد نیوک ها رو با هم مقایسه کنه از زیرش در میره ؟
به خاطر اینکه فقط می خواد جنجال درست کنه. من هم مثل خودش رفتار میکنم تا حالش گرفته بشه

چرا پست هاش رو پاک کرد ؟
حتما بی احترامی کرده بود و می ترسید مدیران ببین و بنش کنن یا اخطار بگیره. خودش هم میدونه اینجا کسی دل خوشی ازش نداره

در ضمن آدم زنده وکیل وصی نمی خواد. بزار خودش جواب بده.
نمی دونم چرا لال شده
R3ktor Fucker دوست گرامي ! شما اگر واقعا به دنبال اين مسائل هستيد با يوزر خودتون ميومديد و دفاع مي كرديد ! ما هم گوش مي كرديم اما اينگونه با فحاشي ؟! آيا درست است كسي كه براي ايرانيان زحمت كشيده و سيستمي رو فارسي كرده تا در اختيار شما قرار دهد اينگونه با فحاشي ازش تشكر بشه ؟ حالا هر كي كه مي خواد باشه ! بيايد با احترام به زحمات يكديگر احترام گذاريم و با اين احترام براي خود شخصيت طلب كنيم !

شايد من يا بقه دوستان با ايشون بحث كنيم ! اما فحاشي دور از شخصيت يك ايراني است حالا هم از شما دوست گرامي كه كمي عصباني شديد خواهش دارم بريد و با يوز خودتون بيايد !

شايد اگر اين دوستمون پست ها رو پاك كرده دليل بر هم نخوردن جو بوده ! نه كم آوردن نه ... اصلا نبايد هم يك چنين چيزهايي باشد

لطفا تمام كنيد
با سپاس يا حق .
 

irlogo

Active Member
امنيت در نيوك

دوست من irlogo لطفا دنبال شر نگردید و حرف مفت نزنید خواهشا !


اصـــــــــــــــــــــــــــــلا نبـــــــــــــــــــــــــــــــــاید این بحــــــــــــــــــــــــــــــث تـــــــــــــــــــــموم بشه !!

به دلیل اینکه صادق خان حرفی زد :


که بدترین توهین ممکنه بود ! باید صبر کنید که جناب xtreme امشب جوابشون رو بده ! و تکلیف زیر دست بزرگ شدن مشخص بشه !

يعني ميخواهي هك بشي؟:neutral:
 
گل بی خار خدا است !!!!
امنیت هیچ جا 100 % نیست . ناسا و گوگل و یاهو و ماکروسافت هم هک شدند . گوگل رو یک پسر 13 ساله هک کرده !!!
پس گیر به سن سینا ندید . مگه ما اومدی تو نت بیل بزنیم و کارگری کنیم که گیر دادید به سن .!! یا اومدیم فیلم ببینیم که سن رو می پرسید . از شما ها که خیلی ادعا تون میشه بعدیه !!!
شما هر وقت کم می آرید یا قفل می کنید یا پاک یا بن !!
صادق جان این دعوا ها همش تقصیر شما است . چرا ؟؟ دوستمون پرسید امن ترین چیه سینا گفت ایوو به فلان دلیل بهترین.
سینا نگفت که ایوو بهترینه چون آفاق و مشهد و .. این طوریه یا اون طوریه . از نیوک خودش گفته .
اما شما در جواب با زیر سوال بردن ایوو نیوک خودتون رو جا زدید .
گفتید ایوو هک شده اون یکی این طوریه و .... همه رو دیگه کوبیدید .
شما دعوا رو شورع کردید . بعد می گید سینا بچه است و حرف بد می زنه و دعوا رو سینا راه انداخته و آخر هم ایوو رو محکوم می کنید .
اون دفعه هم بهرام اومد نیوک خودشون و امکاناتشو توضیح داد ، شما اول همه و حق به جانب اومدید گیر دادید و گفتید اینا هی ورژن می دن بیرون و الکی الکی بحث رو راه انداختید و به بیراه کشیدید . تا من از شما انتقاد کردم همه رو بن کردید و تاپیک رو قفل و ....
شم نباید فکر کنید که مدیر آفاق هستید و بی طرف مدیر مجید آنلاین باشید . اما این کار های بچگانه شما که چون ادمین شدید دارید حال گیری می کنید و گیر میدید که ایوو داره پول در میاره و از این حرفا . شما خودت داری پکیج های سی دی و اسکریپت می فروشید و می گید پولش تو جیب شما نمی ره . راست می گی . شاید هم می ریزید حساب 3333 بانک ملی ایران واسه بیماران!!
پس حق به جانب نباشید و شما وضعیتتان با بقیه فرق می کنه و باید بی طرف باشید .
سعی کن انتقاد پذیر باشید . شما و دوستاتون هم باید انتقاد پذیر باشند !!
 
R3ktor Fucker این حرف ها که زدی درخور شخصیت خودت هست !! و این گونه فحاشی ها از شخصیت تو بر می اید و نباید این حرف ها رو بزنید .!!!
شما بحث رو به بیراه کشیدید و جای بحث کردن اومدی فحش می دی و ...
من به عنوان یکی از مدیران سایت ایوو شما رو محکوم می کنم و مسئولیت این حرف ها هم به عهده خودت هست و گروه ایوو هیچ مسئولیتی بر عهده ندارد !!
 

mehdib

Member
آقایون باحالا دیگه بسه . شورش رو در آوردین . خجالت هم چیز خوبیه شما ها مثل چندتا بچه مهدکودکی دارید با هم رفتار میکنید .
اصلا هر کی بره کار خودش رو بکنه و به کار دیگران هم کار نداشته باشه . من قبول دارم که رقابت کردن چیز خوبیه ولی باید از راه درستش باشه شما هم اینقدر سر هیچ و پوچ بهم دیگه توهین نکنید . آخرش که چی جز اعصاب خورد شدن نتیجه دیگه ای نداره و من هم از بروبچ پلاتینیوم و ایران نیوک و هم بروبچ ایوو خواهش میکنم دیگه ادامه ندید و سعی کنید با هم دوست باشید و دوستانه رقابت کنید . کسی میتونه موفق باشه که بدون حاشیه به کارش ادامه بده


پس همینجا دارم میگم بعد پست من اگه کسی پست بزنه و چیز بی ربطی بگه شعور خانوادگی نداره و لایق همون فحشها هست .
 

mehdib

Member
نه داش سینا من مهدی یکی از مدیران سایت ایوو پرشین و شاگرد شما هستم و خواستم به این مسئله خاتمه بدم
 

mehdib

Member
جناب irlogo-com شما هم اگه هکری برای خودت باش و الکی اینقدر کل راه نینداز . اگه واقعا معنی هکر بودن رو بدونی میفهمی که هکر به کسی میگن که اول هک میکنه بعد میاد ادعا میکنه بعدشم اگه بخواد معروف بشه وگرنه معمولا 95 درصد هکرها از خودشون ردی نمیزارن . شما هم دست از بچه بازی بکش و برو خجالت بکش . همین سایتی که داری توش مطلب میدی و میگن وی بولتین از نظر امنیت حرف نداره بارها هک شده و اگه خواستی هم میتونم ثابت کنم و هم آدرس هک شده کامل قالب این سایت رو که به نام majid online هست بهت بدم بری ببینی پس مواظب حرف زدنت باش و سعی کن سنجیده حرف بزنی و جو نگیردت :D
 
چی شده
این پسره رفته از سایت خودش آدم آورده اینجا ازش دفاع کنن

من به عنوان یکی از مدیران سایت ایوو شما رو محکوم می کنم و مسئولیت این حرف ها هم به عهده خودت هست و گروه ایوو هیچ مسئولیتی بر عهده ندارد !!

از اون چیزی که تو امضاته مشخصه که بی طرف نیستی.

کسانی که این پست رو می خونن خودشون قضاوت کنن که این ها بی احترامی به بقیه هست یا نه

خوب !

الان که کار روی ورژن 2.0.5 نیوک ایو به پایان رسیده تصمیم گرفتیم چند پروژه ی جانبی انجام بدیم که یکیش PE ! WEBLABS بود

یکی دیگر از پیشنهاداتی که در جلسه ی مدیران ایو پرشین مطرح شد ایجاد آپگرید برای platinum هست

البته اگر دیتابیس ما با ایو اینگلیسی یکی بود کاره سختی نبود چون آپگریدش موجود است ! ولی چون دیتابیس ورژن فارسی یا اینگلیسی طی چندین ورژن ما تفاوت بسیاری کرده است کار دشواری خواهد بود

این پیشنهاد مورد مخالفت من قرار گرفت چون INP نیست که هزاران سایت ایرانی از آن استفاده کنند ! سر جمع تعدادی انگشت شمار از این نیوک استفاده می کنند ! ارزش نداره شب بیداری بکشیم برای مطابقت دادن بانک های اطلاعاتی

حال می خوام افراد این سایت ( غیر از مدیران انجمن این سایت ) نظر خودشان در قالب یک رای مطرح کنید

لطفا گروه ها و افراد دیگر خودشان را جای دیگری بندازند نه در یک تاپیک نظر سنجی بی طرف !

تاپیک نه برای دعواست نه برای بحث های بی نتیجه

فقط vote !
ممنون !

خوب این اولیش بود
به نظر شما این کوچیک کردن یک گروه دیگه نیست ؟
این تاپیک تو همین بخش یه چند تا تاپیک پایین تره و قفل هم شده.

می بینی اقا صادق ! ! چطوری خودشون رو میندازن وسط !
آخه یکی نیست به اینا بگه یک language فارسی کردن که نشد کار ! همین نیوکی که داری روش کار می کنی هم که مدیر ایو بهت یاد داده که ! ! عزیز خودتو ننداز وسط پست ملت !
اولا که کوچکتر از اونی که جوابتو بدم کلاه بردار ! نکنه می خوای دوباره دستت رو رو کنم که چه دزدی هایی کردی از همین بچه های ایو پرشین ! ............
دعوا رو شروع نکن چون اخرین مرحله ی دعوا تو آسیب میبینی نه من !

تقصیر بهرام شد ! وگر نه ادمی که html بلد نیست نباید بتا تستر می شد چه برسه مدیر انجمن !

ما 4pc ! استاد php ! کسی که 4image رو داشت برای ایو سازگار می کرد رو ادمین نکردیم هنوز ! اونوقت تو رو ادمین کنیم ؟!!!

این رو در خطاب به J4vad-Ki||er تو پست های مختلف. این بین به خیلی های دیگه هم بی احترامی کرد
حالا مثل موش داره مظلوم نمایی میکنه. خوب بیا باز هارت و پورت کن. تو که بلدی. بیاد خط و نشون بکش
این ها که نقل قول کردم لابد عمه من گفته

تو داری جور اینجا رو خراب میکنی
من هم جلوتو میگیرم
 

J4vad

Member
R3ktor Fucker دوست عزيز ! از شما خواهش كردم تمام كنيد ! بله خطاب به بنده بوده ! اما بعضي اوقات با گذشت از هيچ انساني چيزي كم نميشه ! بزاريد موضوع فيسره پيدا كنه ! و اگر هم بنا به رقابت سالم هست تاپيكي در همين مورد باز شه

سپاس و تشكر

يا حق .
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا