اطلاعات كامل از پروژه سيستم عامل جديدايرانيان

maysam.m

Well-Known Member
يا من بلد نيستم درست توضيح بدم و يا شما بلد نيستي خوب بفهمي.
آقا عزيز 1 تربيتتو حفظ كن چون منم دهنم باز شه. بسته نميشه.
دوماً آره من اكسژي را انگول كردم. آخه با فرهنگ من خولم يا شما را خل گير اوردم كه فاري كنم. اگه اين جواباي ژايين را درك كردي بهتر . نشد بايد درك كني.
10 بار ديگه ميگم نه چيزي فارسي شده و نه چيزي كاستومايز شده. ميگيد نرم افزار درست كنم. باشه شما مهندسي . شما .... همين سامانه هوشمند. حرفي براي دراي. دفترچه تلفن هوشمند چيزي براش داري.پك حسابدار موبايل چيزي براش داري. پس كل انداختن كار درستي نيست. در ضمن مايكروسافت از چي شروع كرد. بيلگيتش كي بود. تو كي هستي و من كي.

در ضمن اين اخرين ژاسخ من در اين انجمن خواهد بود كسي سوال داره ايميل بده و من جواب بدم. و در ضمن كدام لوگوي ويندزو و يا كدام الهام.

رونوشت پاسخ:

با سلام خدمت تمامي كاربران سايت irwin.
با تشكر از شكيبايي و نظرات ، پيشنهادات و انتقاداتي كه براي ما ارسال مي نماييد. نظرات شما توسط مديريت سايت خوانده و سپس آنها حذف خواهند شد ، اگر نظر قابل پاسخ بود در اولين فرصت به آن پاسخ داده خواهد شد. در ضمن بايد گفته شود اين سايت جاي بحثهاي سيساسي و مذهبي نمي باشد و با مشاهده هرگونه تخلف و يا سوالات بي مربوط و يا خارج از شئن يك ايراني پاك و در صورت مشاهده بر استمرار اين تخلف اكانت كاربري شما حذف خواهد شد.

حالا پاسخ تعدادي از كاران سايت : البته تعاداي از بخش هاي آنها به دليل ركيك بودن سانسور شده است ،
سوالات:
1) اين سيستم عامل چگونه سيستم عاملي است. 2) چرا اين سيستم عامل از هسته مايكروسافت استفاده مي كند 3) آيا ويندوز مايكروسافت castomise شده و يا قابليت آن تغيير پيدا نموده 4) اين محصول كي به بازار عرضه خواهد شد 5)قيمت اين محصول چقدر خواهد بود.

پاسخ ها:
1) همانطوري كه بنده در مقالهاي متعدد چه در اين سايت و چه در سايتهاي ديگر داده ايم. اين ويندوز براي ارتقاع بخش نرم افزاري توليد گشته و از امكانات و گرافيك بالايي هم برخوردار است، سن كاربران را هم براي استفاه كاهش داده است.(اطلاعات تكميلي در مقاله شرح داده شده).
2) به ديليل پيچيده بودن هسته و يا همان مديريت كننده سخت افزار وپر هزينه و وقت گير بودن آن از بعضي از قسمتهاي هسته ويندوز مايكروسافت استفاده شد ، البته اين را هم نبايد فراموش كرد كه تعداد از هسته و interface هاي اجرايي هم توسط خود ما طراحي شده . مانند هسته بارگذاري و يا به عنوان مثال ساده تر هسته سامانه هوشمند هواشناسي. اين ويندزو به كل و از بيخ با vb نوشته شده است.
3) اين استفاده دليل بر customize شدن ويندوز مايكروسافت نبوده و تمامي حقوق ويندوز مايكروسافت هم حفظ شده چرا كه نه فارسي شده و نه هيچ گونه تغيير در آن ايجاد مي شود. بلكه ويندوز ما پس از نصب و تاييد كاربر براي راه اندازي شدن به عنوان سيستم عامل ، بارگذاري مي گردد ولي به اين دليل كه از تعدادي از هسته هاي سيتم عامل مايكروسافت استفاده مي شود روند بارگذاري آن مانند ويندوز اكسپي مي باشد ، يعني صفحه لودينگ با نشان irwin و سپس صفحه خوش آمد گويي با آرم irwin و سپس محيط كاري ويندوز irwn. . در اين بين چرا از ويندوز اكسپي براي راه اندازي استفاده شده ، چون كه تمامي برنامه هايي كه تحط ويندوز با هر زباني كه نوشته شوند در محيط dos اجرا نمي شوند. براي اين كار بايد برنامه مورد نظر درزبان اسمبلي نوشته شده و ثباتهاي آن با پسوند com تطابق پيدا كنند و حجم آن هم بايد كمتر از 250 كيلوبايت گردد. كه اين عمر براي ما امكان پذير نبود . به همين دليل مرحله لودينگ و بارگذاري در حافظه توسط بوتر ويندوز اكسپي اجرا مي گردد. در ضمن تمامي نرم افزارهاي اين ويندوز هم توسط همين گروه و از صفر نوشته شده اند و از هيچ يك از نرم افزارهاي ويندوز مايكروسافت هم استفاده نمي گردد حتي از explorer و يا shell .و يا template هاي آن.
4) پس از بررسي هاي كارشناسي و تخصصي در سازمان فناوري اطلاعات و سارمان پزوهشهاي صنعتي و دبيرخانه جشواره بين المللي خوارزمي كه حدوداً تا پايان ابان ماه به طول خواهد انجاميد.تا جواب نهايي اعلام گردد..
5) قيمت نهايي اين ويندوز هم به مراتب در همان زمان اعلام مي گردد ولي حدود قيمت آن برابر 4/1قيمت نسخه هاي عرضه شده ويستا مي باشند.

كاربران عزيز لطفاً براي دريافت پاسخ ها حتماً ايميل خود را وارد نمايند.


دوست من چرا این قدر ترش میکنی؟؟!!
تقصیر از خودته که اولش بلد نیستی توضیح بدی پروفسور!!
ببین مثل اینکه خیلی داغ کردی !! من که توهین نکردم میتونی دوباره پست منو بخونی بعد دوبارع فکر کنی و پاسخ بدی!!!
بحث من این نیست مه من کی هستم یا شما کی هستی ! شما هر کسی میخوای باش به من چه !! در ضمن بگم من هم میدونم همه باید از یه جایی شروع کنم خوب شما هم از اینجا شروع کردی امیدوارم در این راه موفق باشید
یه توصیه به عنوان برادر کوچکتر: همیشه این قدر زود عصبی نشو و فکر نکن که همه حتما همه با حرفاشون میخوان اهانت کنند یا غرضی دارند اگه شما موفق بشی انگار من موفق شدم به عنوان یک ایرانی
با آرزوی موفقیت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا