اصول ساخت چشم و دهان!

ED\/IN

New Member
سلام.

مردم تا شبیه آموزشش در بیارم :|

حالا این آموزشه چشم و دهن رو توضیح نداده! ...

می شه بگید کلا برای چشم و دهن یک کاراکتر چه اصولی باید رعایت بشه تا بعد ک بخواد انیمت بشه با مشکل رو به رو نشه! چقدر مجازیم سگمنت اضافه کنیم؟ با توجه به اینکه بعدش می خوایم اسموس بشه و سگمن ها چند برابر می شه اصلا باید اضافه کنیم یا نه؟

این فایل خام کله است.
http://www.upload4files.tk/download.php?file=492fbe378fc1ba6d9cfc98ef32d865d5

اینم فایلی که خودم چشم و دهن رو خیلی تجربی و چشمی از روی عکس و بدون آموزش درست کردم. (گفتم ک یه وقت نخندید)

http://www.upload4files.tk/download.php?file=c6b9ebe4476e62154423d38e8af050b9
 

ED\/IN

New Member
اها ی چیز دیگه ی جاهایی ک سگمنت اضافه می کنم مثل اون فایل دومی ک فرستادم بعضی از فیس ها سه تایی و بعضیاشون 5تایی می شن! از اون جایی ک باید حتما فیس ها 4تایی باشن ... شما بگید من چیکار کنم این وسط !


خیلی ممنون
 

ED\/IN

New Member
سخت بود !؟ یا بد توضیح دادم :|
-----
ok

فقط اگه لطف کنید لینک دوم رو دانلود کنید اشکالاتمو بهم بگید ممنون می شم.
زیاد وقتتونو نمی گیرم.
 

h.khafan

Active Member
سلام:

مدل با مزه ای شده :) ولی توپولوژی درستی نداره دور پشم و دهان...ممکنه همین یه جوری راه بندازه کارتو البته بعیده ...

برای درست بودن مدلینگ چشم و دهان باید دور چشم و تا قسمتی روی صورت edge loop داشته باشی یعنی مدل حلقه حلقه به سمت دریچه ی چشم جم بشه و کوچکتر شه .... چون اینجوری میتونی هر نوع حرکتی رو برای دهان و چشم بدون ایجاد مشکل شبیه سازی کنی چون حالت دوار داره دور تا دور موضوع (چشم یا دهن) ووووووو مشکل دیگه ای هم ک مدل داشت این بود ک پلی های چندین وجهی داشتی ک البته شاید به دلیل کامل نبودن کار باشه..اما بهترین حالت اینه ک همیشه مدلت از 4 وجهی ها درست شده باشد تماما...بعضی جاها 3 وجهی هم مجازه اما بیشتر از 4 نه!

برای دیدن توپولوژی درست صورت face topology رو سرچ کن تو گوگول! قسمت عکس هاشو ببین...
به دور چشم و دهان عکس پیوست دقت کن متوجه دوار بودن edge ها میشی..


موفق باشی
 

پیوست ها

  • meshstarsgv9.jpg
    meshstarsgv9.jpg
    67.1 کیلوبایت · بازدیدها: 5

جدیدترین ارسال ها

بالا