ادمین اینستاگرام : چطوری از اینستاگرام پول در بیاریم؟! (آموزشی)

dedicated

New Member

این روزا توی اینستاگرام هم میتونین دورکاری کنین و به عنوان یه ادمین اینستاگرام درآمد داشته باشین. کارفرماهای شما ممکنه چیزای مختلفی بخوان ازتون. تو این پست خیلی سریع و خلاصه میخوام این موارد رو توضیح بدم. اصلا ادمینی اینستاگرام چیه؟ چطوری شروع کنیم؟ چه مهارت هایی لازمه و .. . هر سوالی هم داشتین زیر پست بپرسین. با کمال میل پاسخگو هستم. امیدوارم مفید باشه.
اول توضیح بدم اصلا ادمین اینستاگرام یعنی چی؟
خب ادمین هر جایی (مثلا سایت ) یعنی مدیر اون . یعنی کسی که نظارت داره. کارها رو انجام میده و ... . در مورد اینستاگرام هم واقعا همینه .

این موارد رو یه ادمین اینستا باید انجام بده:

1- مشاوره و راهنمای کارفرما به جهت توسعه کسب و کار (مشاوره در تهیه ویس ، ویدئو و نحوه ی تبلیغات)
2- آپلود و انتشار محتوا شامل عکس و ویدیو به صورت منظم3- انتشار ویدئو در بخش IGTV اینستاگرام
4- نوشتن کپشن یا متن متناسب با محتوای آپلود شده
5- درج هشتگ های مناسب و مرتبط با هر پست ( در نمایش پیج شما بسیار سودمند است)
6- پاسخ به دایرکت هایی که توسط فالوور های یک پیج یا حتی افرادی که پیج را دنبال نمی کنند، ارسال شده است.7- پاسخ به کامنت های پست ها (پاسخ ها بیشتر می تواند به صورت عمومی باشد و برای اخذ قیمت و… می توان کاربران را راهنمایی کرد تا با بخش فروش شرکت شما تماس بگیرند)
8- حذف کامنت های توهین آمیز و دور از ادب (این کار می تواند با تنظیم کلیدواژه های مربوطه در بخش تنظیمات اینستاگرام انجام شود و بدین ترتیب بخشی از کار به صورت اتوماتیک انجام می گیرد.)
حدود 15 مورد دیگه هم هست که در بخش وبلاگ سایت درج کردیم. ( در مطلب

ادمین اینستاگرام )

برای این که بتونین یه ادمین خوب باشین باید چه توانایی هایی داشته باشین؟

1- به قوانین اینستاگرام آشنا باشین (چطوری؟ به روز باشین. مطالعه داشته باشین.) تحلیل صفحه بلد باشین. نتایج پست ها رو با هم مقایسه کنین و ...
2- با نرم افزارهای ادیت متن و عکس و ویدئو مثل فتوشاپ و AVS ادیتور مسلط باشین. نیاز نیست که خیلی زیاد هم در حد یک طراح و گرافیست خیلی حرفه این موارد رو بلد باشین. اما به هر حال باید بتونین ویرایشات و. موارد لازم رو انجام بدین.
3- باید خلاقیت داشته باشین. بتونین پست های جدید و باحال بسازین. بتونین مردم رو با اون صفحه درگیر کنین. از پست های شما باید فالوئر جذب پیج بشه. وقتی صاحب پیج از اون صفحه اینستاگرامش درآمد داشته باشه و شما کارتون رو درست انجام بدین، قطعا تمایل به کار کردن طولانی مدت با شما خواهد داشت و شما هم امنیت شغلی دارین.
ادمین شدن کار خیلی باحال و خوبیه. اگر سوال داشتین حتما بپرسین.



راستی یه پادکست کامل + قرارداد پشتیبانی اینستاگرام + شرح کامل وظایف رو در وبلاگ درج کردیم. اگر نیاز به این اطلاعات به صورت تکمیلی داشتین حتما سر بزنین به مطلب ادمین اینستاگرام . ارادتمند
 

mzahra11

New Member

ادمین پیج اینستاگرام چه کاری برای پیج شما انجام می‌دهد؟​

بسته به نوع ادمین و هدف پیج، وظایف ادمین می‌تواند متفاوت باشد. اما در حالت کلی ادمین اینستاگرام، فعالیت‌های زیر را برای پیج انجام می‌دهد:
• ایجاد پست‌های جدید
ادمین برای مدیریت پیج، وظیفه تولید محتوای تصویری را بر عهده دارد. انتخاب تصاویر باکیفیت، تدوین ویدیو، کپشن نویسی مناسب و تنظیمات پست از جمله وظایف ادمین هستند.
• پاسخ دادن به نظرات و پیام‌ها
ادمین‌ها باید نظرات و پیام‌هایی که به پیج ارسال می‌شوند را پاسخ دهند. ارائه اطلاعات مفید و رسیدگی به شکایات احتمالی از دیگر وظایف ادمین‌هاست.
• تحلیل عملکرد پیج
ادمین‌ها برای مدیریت پیج اینستاگرام و بررسی وضعیت پیج نسبت به رقبا باید عملکرد هفتگی را بررسی کنند. بررسی می‌تواند شامل تحلیل تعداد دنبال کننده‌ها، تعداد بازدیدها، رفتار کاربران و میزان تعامل آنها با پیج باشد.
• برنامه ریزی تبلیغات
ادمین‌ها می‌توانند در صورت صلاحدید، تبلیغات را برای پیج برنامه ریزی کنند. این امر می‌تواند شامل انتخاب هدف، ایجاد تبلیغات، تنظیم بودجه و… باشد.
• مدیریت تنظیمات
ادمین‌ها وظیفه مدیریت تنظیمات پیج را برعهده دارند تا عملکرد پیج به خوبی دنبال شود. این تنظیمات شامل حریم خصوصی، تنظیمات ارتباط با مشتریان، تنظیمات پرداخت و… هستند.
به طور کلی مدیریت پیج اینستاگرام اگر توسط یک یا چند ادمین حرفه‌ای انجام شود می‌تواند باعث رشد و بهبود وضعیت کسب و کار‌های تجاری شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا