امین تری دی
Active Member
در ضمن Relief Mapping خودش normal mapping میسازه
در قسمت Utilitilte---> more می تونی پیداش کنی دقیقا اسمش یادم نیست
در قسمت Utilitilte---> more می تونی پیداش کنی دقیقا اسمش یادم نیست
سلام
می خواستم در مورد یکی از قسمت های رکتور برام توضیح بدین ... چون من توی همه آموزش ها نگاه کردم ... هیچ کدوم از آموزشها در مورد این قسمت هیچ توضیحی نداده :razz:
اگه می شه شما بهم بگید که اون قسمت که من توی عکس با رنگ صورتی دورش کادر کشیدم برای چی هست ..... لطفا کامل توضیح بدین .
سپاسگذارم
سلام کدوم انیمیشن منظورت ؟ زامبی ؟؟؟؟همشهری آموزشات خیلی عالیه.امین جان من فیلم هایی که تو irananimation هست دانلود کردم ولی اجرا نمیشن.
موفق باشی
من اگه بخوام مثلا یه توپ در هوا هم در جهت محور X بچرخه و هم در جهت محور Y باید چی کار کنم ؟
فرض کنیم من از Motor ( در راکتور ) استفاده کنم اما اون فقط توانایی اینو داره که در یک جهت چرخش انجام بده که اگرم بخوایم دوبار از رکتور استفاده کنیم هم کاری رو که ما بخویم انجام بدیم رو نمی تونه انجام بده ....
حالا به نظر شما کارهایی مثل اینو چطور باید با رکتور انجام داد ؟
یا مثلا یه شی ء ای رو متحرک سازی کردیم و بخوایم در محیط ،حرکاتی که ما بهش دادیم رو هم انجام بده و هم از محیط تاثیر بپذیره ....خوب ما برای این کار باید چی کار کنیم ؟
خوب در این جا می خوام کار با
1.Motor
2.reactor SoftBody
را به شما دوستان علاقه مند یه تری دی مکس آموزش بدم
ممنون امین