آموزش 3D Max

  • شروع کننده موضوع Violet89
  • تاریخ شروع

selam

Member
یکیییییییییییییییییییییییی به من کمک کنه
تو تری دی مکس چجوری استخوانا رو تنظیم کنمممممممممممممممم
 

selam

Member
کمکککککککککککککککککک کنید چجوری باید تو تری دی مکس استخوان ها رو تنظیم کرد با یک کارکتر انسا
 
V

Violet89

کاربر مهمان
پاسخ به سوال

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد

یکیییییییییییییییییییییییی به من کمک کنه
تو تری دی مکس چجوری استخوانا رو تنظیم کنمممممممممممممممم

کمکککککککککککککککککک کنید چجوری باید تو تری دی مکس استخوان ها رو تنظیم کرد با یک کارکتر انسا


سلام

لطفا سوالاتتونو در مکان درستش مطرح کنید :rose:
حالا که اینجا مطرح کردید, سایت خود مکس رو بهتون معرفی میکنم, امیدوارم براتون مفید باشه :rose:
موفق باشید :rose:

صلوات هم يادتون نره

اللهم صل علی محمد و آل محمد
 

ali0110

New Member
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد

سلام بر هنرجویان, از اینکه جسارت كردم و در محضر شما اساتيد مکس این مطالب رو میزارم, شرمندم.
این مطالب تنها برای اين هست كه علاقمندان به 3D Max بتونند بهتر مطالب رو درك كنند و همچنين برای هنرجویانی كه كاملا از صفر ميخوان مکس رو شروع كنند, فكر مي كنم فرصت مناسبي باشه, تا به آنچه كه علاقه دارند برسند و با صرف هزينه ي تنها يك صلوات جهت تعجیل در فرج آقا صاحب زمان.


رایانه کار نرم افزار 3D Max کسی است که علاوه برداشتن مهارت کارور عمومی رایانه شخصی از عهده توانایی شروع به کار با 3D Max, شناخت و به کارگیری و مدیریت نمایش در 3D Max, ساخت آبجکت, انتخاب آبجکت ها, Trnsform کردن آبجکت ها, انجام انیمیشن, Modify کردن آبجکت ها, Edit کردن آبجکت ها, ایجاد آبجکت های compound, کار با دوربین و نور, کار با Map و Material, رندر کردن و به کارگیری Special Effect اولیه و ذخیره کار نهایی بر روی CD و شناخت انیمیشن سازی در ICT و IT برآید.

فهرست مطالبی که قرار هست در این تاپیک به امید خدا قرار بگیره, از قرار زیر هست:



  • [FONT=&quot]فصل اول: توانایی شناخت فضای کاری [/FONT]3d Max [FONT=&quot] و بهینه سازی آن[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل دوم: توانایی کار کردن با اشیا[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل سوم: توانایی سازمان دهی اشیا[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل چهارم: توانایی ایجاد اشیا در [/FONT]3D Max
  • [FONT=&quot]فصل پنجم: توانایی اصلاح اشیای دو بعدی[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل ششم: توانایی اصلاح اشیای سه بعدی[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل هفتم: توانایی ایجاد اشیای مهندسی, معماری و ساختمانی[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل هشتم: توانایی کنترل انیمیشن با استفاده از فریم های کلیدی[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل نهم: توانایی کار کردن با [/FONT]Track View
  • [FONT=&quot]فصل دهم: توانایی کار با کنترل کننده ها و محدودیت ها[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل یازدهم: توانایی تنظیم انیمیشن با [/FONT]Curve Editor
  • [FONT=&quot]فصل دوازدهم: توانایی کارکردن با [/FONT]Dope Sheet Editor
  • [FONT=&quot]فصل سیزدهم: توانایی کار کردن با سلسله مراتب[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل چهاردهم: توانایی استفاده از [/FONT]Material Editor
  • [FONT=&quot]فصل پانزدهم: توانایی کار با[/FONT] Material/ map Browser
  • [FONT=&quot]فصل شانزدهم: توانایی استفاده از انواع مواد و کانال ها[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل هفدهم: توانایی استفاده از نورهای [/FONT]Standard
  • [FONT=&quot]فصل هجدهم: توانایی استفاده از نوردهی پیشرفته[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل نوزدهم: توانایی کاربرد دوربین ها[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل بیستم: توانایی کاربرد ابزارهای رندر[/FONT]
  • [FONT=&quot]فصل بیست و یکم: توانایی کاربرد کادر محاوره ای [/FONT]Render Scene
  • [FONT=&quot]فصل بیست و دوم: توانایی اعمال جلوه های رندر[/FONT]


منبع: کتاب کارور 3D Max
ناشر: انتشارات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

صلوات هم يادتون نره

اللهم صل علی محمد و آل محمد

موفق باشید
حاجی ممنون ما که از شفع دل راضی هستیم از شما انشاا.. که خدا و آقا امام زمان هم راضی باشن

لطفا آیدی یاهو رو هم به ما بدهید

خوشحال میشیم که با اساتیدی مثل شما در ارتباط باشیم

این آی دی منه : ali_khani2010

فقط حاجی ادامه این آموزشهارو بگینا فراموش نکنید خواهشن

با تشکر فراوان
 

souzan

New Member
سلام به همه من میخواستم اگه برای کسی امکان داره این قسمت convert to editable ploy قسمت هاش رو برای من توضیح بده.یعنی اون ایکون های ک توش هست .آخه کاملا یادم رفته.ممنون میشم آگه کمکم کنید.
 

madmaster_3d

Well-Known Member
سوزان خانم شما آموزش های lynda 3d max 2010 از steve neil رو دانلود کن یا بخر . بهترین آموزش جامع 3 دی مکسه
 

Violet89

Active Member
با سلام٬ ان شاء الله در آینده نزدیک آموزشها رو ادامه میدم٬ از مدیران محترم تقاضای پاک کردن پست های اضافه رو دارم٬ البته درصورت امکان٬ پیشاپیش از لطفتون کمال تشکر را دارم...
 
آخرین ویرایش:
برای وارد کردن import فایل به تری دی مکس چند راه هست:

1-آن را به صورت صفحه بندی شده بیارید یا به صورت حجم 3d

2-
پلان اتوکد رو به تری دی مکس import کنید (به صورت boundary شده )و اسنپ Snap را فعال و روی آن خط بکشید.

3- کلا در 3ds max بکشید یعنی با دستور Wall دیوار ها را ترسیم. و در و پنجره 3dmax رو روی آن بکشید و با دستور Link پنجره ها و درب ها را به دیوار لینک کنید.

با اینکار به صورت اتوماتیک حجم درب و پنجره از دیوار کم میشه و جاش رو خالی میکنه.حتی اگر آنها را جابه جا کنید، دیوار هم با آن آپدیت میشه.

تنها ایراد روش سوم؛ متنوع بودن مدل های در و پنجره 3ds max هست.

به شما توصیه میشه اگر حجم تان قوطی کبریتی بود، حتما توی اتوکد بکشید.اما اگر قوص داشت(در اکثر موارد)بهتر هست که در محیط مکس بکشبد.

2u58gaq.jpg


تماشا از Youtube
دانلود فیلم آموزش
20مگابایت







 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا