بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد
سلام بر هنرجویان, از اینکه جسارت كردم و در محضر شما اساتيد مکس این مطالب رو میزارم, شرمندم.
این مطالب تنها برای اين هست كه علاقمندان به 3D Max بتونند بهتر مطالب رو درك كنند و همچنين برای هنرجویانی كه كاملا از صفر ميخوان مکس رو شروع كنند, فكر مي كنم فرصت مناسبي باشه, تا به آنچه كه علاقه دارند برسند و با صرف هزينه ي تنها يك صلوات جهت تعجیل در فرج آقا صاحب زمان.
رایانه کار نرم افزار 3D Max کسی است که علاوه برداشتن مهارت کارور عمومی رایانه شخصی از عهده توانایی شروع به کار با 3D Max, شناخت و به کارگیری و مدیریت نمایش در 3D Max, ساخت آبجکت, انتخاب آبجکت ها, Trnsform کردن آبجکت ها, انجام انیمیشن, Modify کردن آبجکت ها, Edit کردن آبجکت ها, ایجاد آبجکت های compound, کار با دوربین و نور, کار با Map و Material, رندر کردن و به کارگیری Special Effect اولیه و ذخیره کار نهایی بر روی CD و شناخت انیمیشن سازی در ICT و IT برآید.
فهرست مطالبی که قرار هست در این تاپیک به امید خدا قرار بگیره, از قرار زیر هست:
- [FONT="]فصل اول: توانایی شناخت فضای کاری [/FONT]3d Max [FONT="] و بهینه سازی آن[/FONT]
- [FONT="]فصل دوم: توانایی کار کردن با اشیا[/FONT]
- [FONT="]فصل سوم: توانایی سازمان دهی اشیا[/FONT]
- [FONT="]فصل چهارم: توانایی ایجاد اشیا در [/FONT]3D Max
- [FONT="]فصل پنجم: توانایی اصلاح اشیای دو بعدی[/FONT]
- [FONT="]فصل ششم: توانایی اصلاح اشیای سه بعدی[/FONT]
- [FONT="]فصل هفتم: توانایی ایجاد اشیای مهندسی, معماری و ساختمانی[/FONT]
- [FONT="]فصل هشتم: توانایی کنترل انیمیشن با استفاده از فریم های کلیدی[/FONT]
- [FONT="]فصل نهم: توانایی کار کردن با [/FONT]Track View
- [FONT="]فصل دهم: توانایی کار با کنترل کننده ها و محدودیت ها[/FONT]
- [FONT="]فصل یازدهم: توانایی تنظیم انیمیشن با [/FONT]Curve Editor
- [FONT="]فصل دوازدهم: توانایی کارکردن با [/FONT]Dope Sheet Editor
- [FONT="]فصل سیزدهم: توانایی کار کردن با سلسله مراتب[/FONT]
- [FONT="]فصل چهاردهم: توانایی استفاده از [/FONT]Material Editor
- [FONT="]فصل پانزدهم: توانایی کار با[/FONT] Material/ map Browser
- [FONT="]فصل شانزدهم: توانایی استفاده از انواع مواد و کانال ها[/FONT]
- [FONT="]فصل هفدهم: توانایی استفاده از نورهای [/FONT]Standard
- [FONT="]فصل هجدهم: توانایی استفاده از نوردهی پیشرفته[/FONT]
- [FONT="]فصل نوزدهم: توانایی کاربرد دوربین ها[/FONT]
- [FONT="]فصل بیستم: توانایی کاربرد ابزارهای رندر[/FONT]
- [FONT="]فصل بیست و یکم: توانایی کاربرد کادر محاوره ای [/FONT]Render Scene
- [FONT="]فصل بیست و دوم: توانایی اعمال جلوه های رندر[/FONT]
منبع: کتاب کارور 3D Max
ناشر: انتشارات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
صلوات هم يادتون نره
اللهم صل علی محمد و آل محمد
موفق باشید
حاجی ممنون ما که از شفع دل راضی هستیم از شما انشاا.. که خدا و آقا امام زمان هم راضی باشن
لطفا آیدی یاهو رو هم به ما بدهید
خوشحال میشیم که با اساتیدی مثل شما در ارتباط باشیم
این آی دی منه : ali_khani2010
فقط حاجی ادامه این آموزشهارو بگینا فراموش نکنید خواهشن
با تشکر فراوان