Lifer
Active Member
ابتدا material editor را باز کنید.
بر روی Standard کلیک کنید و Raytrace رو انتخاب کنید. کادر shading را باز کنید و Metal را انتخاب کنید.
تیک جلوی ambient رو بر دارید. رنگ Diffuse را سفید کنید.
برای Luminosity و Transparency روی مربع خالی کلیک کرده و برای هر دو Falloff را انتخاب کنید.
Index of Refr را به 1.3 تغییر دهید.
Glossiness را 95 کنید.
تیک Environment را بردارید و تیک Bump را بزنید.
برای Environment بر روی None کلیک کنید و Raytrace را انتخاب کنید و دوباره به جای اول بر گردید.
برای Bump آنرا 75 کرده و بر روی None کلیک کنید و Mix را انتخاب کنید.
در قسمت Mix Parameterers برای color #1 که باید سیاه باشه بر روی None کلیک کنید و Smoke را انتخاب کنید.
دوباره به Mix Parameterers بر گردید و برای color #2 که باید سفید باشه بروی None کلیک کنید و Dent را انتخاب کنید.
حال دوباره به Mix Parameterers برگردید و روی map (Smoke) کلیک کنید.
به Smoke Parameteres رفته و Size را به 100 تغییر دهید و در قسمت Color #2 که خاکستری روشن هست رفته و بر روی خود رنگ کلیک کنید و Value اون رو به 185 تغییر دهید.
دوباره به Mix Parameterers باز گردید و اینبار روی map (Dent) کلیک کنید.
به قسمت Dent Parameteres رفته و 100:Size و 5: Strength و Iterations را به 10 تغییر دهید.
و بر روی رنگ color #2 که سفید هست کلیک کنید و Value آن را به 129 تغییر دهید.
بر روی Standard کلیک کنید و Raytrace رو انتخاب کنید. کادر shading را باز کنید و Metal را انتخاب کنید.
تیک جلوی ambient رو بر دارید. رنگ Diffuse را سفید کنید.
برای Luminosity و Transparency روی مربع خالی کلیک کرده و برای هر دو Falloff را انتخاب کنید.
Index of Refr را به 1.3 تغییر دهید.
Glossiness را 95 کنید.
تیک Environment را بردارید و تیک Bump را بزنید.
برای Environment بر روی None کلیک کنید و Raytrace را انتخاب کنید و دوباره به جای اول بر گردید.
برای Bump آنرا 75 کرده و بر روی None کلیک کنید و Mix را انتخاب کنید.
در قسمت Mix Parameterers برای color #1 که باید سیاه باشه بر روی None کلیک کنید و Smoke را انتخاب کنید.
دوباره به Mix Parameterers بر گردید و برای color #2 که باید سفید باشه بروی None کلیک کنید و Dent را انتخاب کنید.
حال دوباره به Mix Parameterers برگردید و روی map (Smoke) کلیک کنید.
به Smoke Parameteres رفته و Size را به 100 تغییر دهید و در قسمت Color #2 که خاکستری روشن هست رفته و بر روی خود رنگ کلیک کنید و Value اون رو به 185 تغییر دهید.
دوباره به Mix Parameterers باز گردید و اینبار روی map (Dent) کلیک کنید.
به قسمت Dent Parameteres رفته و 100:Size و 5: Strength و Iterations را به 10 تغییر دهید.
و بر روی رنگ color #2 که سفید هست کلیک کنید و Value آن را به 129 تغییر دهید.