بله حرف شما درسته منم عرض کردم برای استفاده ی خونگی مشکل آنچنانی نمیبینم چون ، ما توی یک پروژه ی خونگی از تکسچر ها و پروکسی های بیشمار و حجیم و صحنه های عظیم استفاده نمیکنیم که نکنه جوابگوی کارمون نباشه !
من توی تست ، به روش وایرلس و اتصال به اکسس پویینت خانگی اشاره کردم و با مودم وایرلس میشه به سرعت مطلوب رسید ( البته با پهنای باند بالا و همچنین بسیار گرانتر در حد 3 -4 میلیون !
) بیشتر هم توی اتاق های سیستم های رندرینگ بزرگ سیستم ها یا با روتر وایرلس و یا با فیبر نوری تغذیه میشن
من نتیجه ی مطلوب رو با دو سیستم خانگی و یک پروژه ی خانگی گرفتم ====> تایم رندر 52 دقیقه ای شد 28 دقیقه !
اونم با کمک یک سیستم ضعیفتر نه هم رده !
من هم منظورم رو واضح نرسوندم ، منظور من از یک سیستم 6 هسته ای اشاره به رشته های پردازشی سی پی یو بود تا تعداد واحد های پردازشی سی پی یو و یا تعداد فیزیکی خود هر سی پی یو ( که برای زمان قاجاره !! D: ) منظورم از تعداد Bucket ها هم تعداد رشته های پردازشی هست چون رندرینگ یک سیستم نسبت به تعداد هسته های cpu ها انجام نمیشه ، باکت ها نسبت به تعداد رشته های پردازشی تشکیل میشن ، این نهایت استفاده از توانایی سی پی یو هست ، یعنی مثلا دو تا دست داره 4 تا کار انجام میده !
یا یه اتوبان چهار بانده !
سیستم اول یه i5 بود با 4 رشته پردازشی و سیستم دومم هم یه dual core بود با دو هسته ی پردازشی و دو هسته ی واحد سی پی یو ،
سیستم حال حاضر هم دارای 6 هسته واحد سی پی یو و 12 رشته ی پردازشی یعنی هر هسته ی سی پی یو دو رشته ی پردازشی داره که همه ی اینها برروی یه سی پی یو سوار شده !! ( مدل جدید سری E5 زئون با 18 هسته هم اومده ! که 36 واحد پردازشی داره ! :||||||||| بیاد ایران 15 میلیون کم ِکمشه !!! )
دیگه اونقدر ها هم بی اطلاع نیستم که فرق رشته های پردازشی با تعداد هسته های پردازشی رو ندونم
موفق باشید ممنون از ریز بینی