آخر نمونه کار ( از هر لحاظ )

r_min361

New Member
کار جدیدمون که معرفی کردم ...خوب دوست دارم بدونم ما هنور شاگردای آموزشگاه های فنی حرفه ای هستیم یا نه... ( از آموزشگاه های فنی حرفه ای نهایت تشکر رو دارم ...که اینجوری یاد دادن:wink: )
 

YTERROR

Active Member
من یکی موندم این بحثها آب میشه یا نون که این قدر علی تو هیزوم می زاری روی آتیش مهمترین مسله هزینه کاره نه این چیزا و رضایت مشتری

لطفا این قدر به بحثهای جانبی نپردازید

موفق و پیروز باشید
 

SADMIM

Member
صحبت از فلش کار حرفه ایه. حیفه اسم حسام راهبر و تیمش رو نیاریم.
http://www.x-creator.com

البته رامین رحیمی و انیمیشنهاش هم حرف نداره
http://www.raminrahimi.com

لیمو سافت هم هم قیمتهاش خوبه هم کارای خیلی خوبی داره

کارای سیمیا هم خیلی خوبه ولی اگه من بخوام برم تو یه شرکت و بخوام برای طراحی وب سایت اون شرکت نمونه کارهای سیمیا رو نشون بدم حتما جواب نمیگیرم. طراحی های سیمیا بیشتر مخاطبین فردی رو داره اما تابحال یه نمونه کار بیزینسی از دوستان سیمیا ندیدیم.

سلامت باشید.
 
آخرین ویرایش:

SADMIM

Member
بد نیست اینو بدونید که اگه منطقی به این مسئله نگاه کنیم.(یه مثال: Microsoft ویندوز ویستا رو نباید میداد تو بازار ...چون سرعت ویستا پایینه...چرا سرعت ویستا پایینه؟ چون سیستم های ما سرعتش پایینه...پس اگر جواب رو این دوستمون بده حتما میگه این چه سیستم عاملیه که انقد دیر میاد...این Microsoft چه شرکتیه که بلد نیست برنامه بنویسه و...... ولی به نظر من ماییم که اگر می خواییم از برنامه های خوب استفاده کنیم باید امکانات خوبی داشته باشیم.!!!)

متاسفانه ماکروسافت با ویندوز ویستا ضعیف عمل کرد. امیدوارم ورژن بعدی ویندوز سیستم عامل مناسبتری باشه.
 

Avang2005

مدیر انجمن
سلام دوست من

ما كه آخر اين نمونه كار آخر شما رو نديدم

موفق باشيد
 

awt

Member
اگه کار خاصی با فلش نکردیم و همون چیزایی هست که همه کار میکنن.....پس چرا همچین نمونه هایی نیست...
از کارای ایرانی معرفی کنید...شاید من ندیدم...:neutral:
در ضمن هفته های بعدی سری به اینجا بزنید...چون می خوام کاریو معرفی کنم که ...(بدونن که هیچ تیمی بالاتر از تیم سیمیا نیست) چه از لحاظ برنامه نویسی وچه امکانات و ایده و........ :eek:

غرور چيز خوبي نيست ... نمونه كارهايي كه معرفي كرديد نمونه كارهاي خوبي هست تو سايت بهرام رادان براي گالري عكس از افكت هاي فلش هاي templatemonster استفاده شده ... ولي مطمئن باش دوستان عزيزي هم كه فلش كار مي كنند بخوان وقت بيشتر صرف كار كنند و پول خوبي بگيرن مطمئن باش تو كارشون تك هستند .
 

mohsensemsarpour

کاربر فعال
سلام ، روز همگی بخیر
بحث سنگین و جالبتون رو مطالعه کردم ...
اما یه نکته :
دوستان تمام مراحلی که یک گروه برای انجام یک پروژه طراحی و برنامه ریزی می کنند کاملا سلیقه ای و بسته به شناخت خود و مشتریانشان می باشد.
لذا نظر در مورد خوب یا بد بود کار به این سادگی نخواهد بود و به موارد زیادی باید توجه کرد.
برخی اوقات یه کار از لحاظ تکنیکی در سطح اول قرار می گیرید و برخی اوقات از لحاظ گرافیکی و طراحی ، که همه این موارد بستگی به گروه ، توانایی آنها ، شناخت بازار و مشتری و درخواست آن و ... دارد.
به همین جهت به نظر من بهتر است در مورد موارد تکنیکی و گرافیکی نمونه کارها نظر تخصصی داده شود تا اینکه با کل کل و کار من بهتره یا قوی تره مسائل رو پیچیده کنیم.

امیدوارم از این پس محیط فنی تری را در وب ببینیم ...
موفق باشید ...
 

arjmand200

Member
نمیدونم بابت این کارهاتون چند از مشتریهاتون گرفتید ولی من به جای شما بودم اونو تو این انجمن مطرح نمی کردم چون اینجا هر کسی واسه خودش یه ادعایی داره که البته قابل احترام کارهای شما هم خوب بود ولی فکر کنم شما بیشتر خواستین تو گرافیکش و این سریع سایت بالا بیاد کار کردین و صد البته برای این مشتری هم این مهمه که گرافیک سایت بالا باشه و بیچاره یوسر نیم سایت یه مستطیل رو نبینه که داره دراز می شه(لودینگ منظورمه و به همین خاطر فکر کنم شما باید کارهاتو به مشتریهایی که میاد ازتون نمونه کار می خواد نشون بدی نه اینجا که خدارو شکر هممون خدای فلش هستیم
البته یه راهنمایی برو تو انجمن فتوشاب و گرافیک!

 

Dr.Ezraeel

Member
!!

چندتا سایت ارزش این همه بحث رو نداشت و نداره...
5page با یک محتوای ثابت...!

اگر منطقی باشید بحث به نتیجه میرسه.
سایت های معرفی شده(simia) به دلیل اینکه روش وقت گذاشته شده و کار شده، کار قشنگیست و از لحاظ طراحی خوب کار شده ولی از لحاظ کار flash زیاد روش کار نشده(نه اینکه کم کار شده باشه)
به هر حال سایتهای معرفی شده دارای طراحی و ایده هستند تا کار flash .
کار حرفه ای فلش محدود به چند تا menu قشنگ نیست!

موفق باشید!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا