سلام
مشکلی که فایل شما داره اینه که شما تنها از روی موی کلیپ هایt1 تا t7 نمونه سازی کردید و هنوز هیچ کدوم درون استیج اد نشده در حالی که توابعی که نوشتید اون ها رو بی مقدمه از استیج حذف می کنند در حالی که هنوز درون استیج اد نشدند پیشنهاد می کنم ابتدا یک آرایه مانند آرایه زیر بسازید و t1 تا...
Wait… Isn’t Flash Dead?
سلام به همه دوستان بالاخره Adobe به همه بحث ها در این رابطه پایان داد
در آخرین نسخه بروز شده از Flash cc ورژن 13.1 فلش به طور مستقیم این امکان رو ایجاد کرد که کاربران خروجی Html5 Canvas رو بگیرند
در قسمت پروژه ها در کنار Action Script 3.0 و Air و ... از این پس شما می...
با سلام
بیشتر انجین های معروف دارن از Scaleform استفاده می کنند و در فلش هم می شه با Externalinterface در فلش به طور مستقیم با توابع آنریل ارتباط برقرارکرد
در آخرین نسخه انجین Udk بعد از نصب انجین بازی udk game در مسیر نصب انجین نصب می شود که interface کاربری اون کاملا فلشه و حتی بخش هایی...
شاید براتون جالب باشه در انجین های بزرگی مثل udk و CryEngine و Unreal و ... برای افزایش سرعت پروژه ها و ایجاد جلوه های بصری و افکت ها
با کمترین هزینه در خیلی قسمت ها به طور مستقیم از فلش استفاده می شه هم در قسمت UI و هم GUI . :wink:
با کمک کلاسهای TweensyFX قادر به اعمال افکتهای جذابی بر روی DisplayObject ها خواهیم بود. کلاس TweensyFX را از گوگل کد دانلود نمایید و یک پروژه جدید در فلش ایجاد نموده و فایل SWC را در سند فلش خود امبد نمایید . در ابتدا با مقدماتی برای کار آشنا میشویم.برای استفاده از افکتهای TweensyFX باید...
4) استفاده از Pentool در تولید Line و Curves
با یاد صاحب مطلق همه ثروت های عالم , قسمت آشنایی با ابزار رو با معرفی Pen tool ادامه می دهیم.
این ابزار برای ترسیم دقیق خطوط مستقیم و منحنی و خمیده به کار می رود . کلید میانبر این ابزار حرف P روی صفحه کلید می باشد. با انتخاب این ابزار و مرحله
به...
3) تنظیمات و حالت های ابزار Brush و Eraser
با یاد و نام هستی بخش همه زندگی ها.
Brush tool : ابزار Brush شامل تنظیمات و خصوصیاتی از قبیل Brush mode که پنج حالت مختلف را شامل می شود وsize و Shape برای رنگ آمیزی با خصوصیت
Fill به کار می رود.کلید میانبر ابزار Brush حرف B روی صفحه کلید می باشد...
2) استفاده از Drowing Tool و Permitive tools
با یاد و نام نیرو بخش همه عالم آموزش هارو پیگیری می کنیم.
آموزش رو با شرح Oval Tool از مجموعه Permitive tools ادامه می دهیم .
برای استفاده از این ابزار شما می توانید از کلید میانبر O در صفحه کلید استفاده کنید. با انتخاب Oval tool و کلیک بر روی...
آشنایی با برخی از ابزار طراحی
در ابتدا وظیفه خودم می دونماز دوستانی که بحث ها رو دنبال می کنند و در کامنت ها ابراز محبت کردند تشکر ویژه کنم
امیدوارم علاقمندان بهره کافی و وافی رو از مطالب ببرند وکمبودها رو به لطف خودشون بر من ببخشند.
به نام راهنمای و ره نمای همه مخلوقات بحث را با معرفی ابزار...
آشنایی با TimeLine قسمت دوم
با یاد حضرت دوست قسمت دوم از بحث آشنایی با TimeLine را آغاز می کنیم .در این قسمت به شرح مختصری از نام ها و انواع لایه ها و کاربرد هایشان و همچنین به
معرفی حالت نمایشی انواع انیمیت در تایملاین می پردازیم. با توجه به تصویر زیر و به ترتیب شماره گذاری هر بخش را معرفی...
آشنایی با TimeLine
به نام آنکه مدار زندگیمان گرد او می چرخد . در ادامه بحث به معرفی خصوصیات و مشخصات نوار زمانی یا همان TimeLine
می پردازیم در این بخش مطالب را به دو قسمت تقسیم می کنیم قسمت اول پنجره TimeLine و خصوصیات و گزینه های
کنترلی مربوط به آن و در قسمت دوم به شرح مختصری از نام ها و...
کار چندان خاصی نکرده می تونید یه لایه بک گراند ایجاد کنید پایین تر از همه لایه ها و یک MovieClip در اون لایه قرار بدید درون MovieClip انیمت مورد نظرتون رو ایجاد کنید می تونید برای بک گراند چند لایه و چند MovieClip متفاوت داشته باشید در آینده سعی می کنم در پایان این مبحث نمونه ای رو قرار بدم.
طراحی بنر و تنظیمات اولیه
با یاد و نام خدا کار رو با ایجاد یک سند جدید در فلش آغاز می کنیم از اونجایی که در این آموزش کدها رو در اکشن 3 می نویسیم از قسمت Create New یک سند ActionScript 3 ایجاد می کنیم ،
همونطور که در تصویر پایین می بینید شما می تونید تنظیمات اولیه شامل طول و عرض بنر رو در قسمت...