البته اصلا توصیه نمیشه که کار رو به صورت فیلم رندر بگیری . چون بعدا برای کمپوزیت به مشکل بر میخوارید.
اگه به صورت عکس هم رندر میکنید و به قولی image sequence تشکیل میدین یه برنامه رایگان اوپن سرس فوق العاده قدرتمند هم برای ویرایش فرمتی تصاویر هم وجود داره که با یه خط فرمان میتونید عکساتون رو...
سلام
ویکی فیلمی که این صحنه از اون گرفته شده رو میتونی از این لیک ببینی:
http://darkshadows.wikia.com/wiki/Category:Victoria_Winters_%282012%29
من یه نگاهی میکردم یه سری نمای دیگه از همین صحنه داره که میتونه بهت کمک کنه تصویر واضح تری از چیدمان و دیتیل اشیا بیاد به ذهنت .مثل ...
با عرض سلام و تشکر خدمت دوستان عزیزم به خاطر توجهی که نشون دادید
اقا این مقوا یعنی چی من هرچی زور زدم نفهمیدم :green:
این تجربه اول من با وی ری بود همون طور ازش شندیده بودم واقعا موتر رندر فوق العاده ای ایشالله برای کارای بعدیم بیشتر رو شیدینگم کار میکنم تا بهتر بشه
بله این همون موشک...
سلام دوست من
البته این اموزشی که مخوام معرفی کنم تو یوتیوب نیست ولی من قبلا دیدمش بسیار مفیده میتونه Trax رو خیلی خوب بهت بفهمونه
عنوان محصول اموزشی:
Non-linear Animation with Maya Trax
محصول شرکت didital tutors
یه سرچ کوچیک کنی حتما لینک دانلودش رو پیدا میکنی
اینو من پیدا کردم ببین بدردت...
سلام یه روزی یه ایده ای زد به سرم برای تمرین مچموینگ یه موشک انداز ساده مدل کنم و روی پراید سفید خودم سوار کنم و دوستان رو با این حرکت شادروان کنم ولی هین که کار رو رو مدل شروع کردم به دلم نشت و روش بیشتر کار کردم و نهایت این شد
کل این مدل و متعلاقاتش رو تقدیم میکنم به هرکی که خواست از اون...
درود بر دوستان گرامی خودم
بعد از اینکه یه کاری رو تحت عنوان Little hero توی همین قسمت شروع کردم یه سری ایده از پستای دوستان عزیزم توی همون تاپیک گرفتم و به ذهنم رسید این پروِه رو شروع کنم(یه بچه که نصفش ادمه نصفش هیولا) .تا الان بیس مدل رو توی مایا در اوردم (همین عکس فایل پیوست ) و قصد دارم یه...
سلام
شی تون رو انتخاب کنید
برید توی :
windows >uv texture editor
از چنجره بازشده برین توی :
polygons>Uv snapshot
تنظیمات مطلوب رو وارد کنید و اسنپ شات رو یه جایی ذخیزه کنید و بعد این فایل رو میتونید توی فوتوشاپ یا نرم افزار های دیگه استفاده کنید و تکسچرتون رو روش پینت کنید.
بعد از اینکه کار...
امان از این موجودات بالدار! آقا توی پزوژه Open movie ما هم یه جا یه کلاغه است دهنم رو آسفالت کرده برای ریگش (منظورم بال هاشه).اگه امکانش هست میشه یا فایل ریگ رو برای دانلود بزارین یا راهنمایی بکنید کهبرای جهت گیری پر های روی بال چه کار کردین ؟
یه ایده ای همین الان به ذهنه من رسید گفتنش شاید خالی از لطف نباشه .نظرتون جیه حالا مدلینگ هر جور که مطرح شد ما یه محدودیت فیس بزاریم ؟ این طوری خلاقیت رو توپگرافی هم بیشتر میشه
ترجیحا مسابقه رندرینگ جدا باشه
ببینید دوست من اینجا نه ما ذره ای قرار پول نرم افزار هامون رو میدیم نه پول اموزشی های که از شرکت های مختلف میخریم رو .برای یه نفری که اونر آبه بین مایای 3000 دلاری و بلندر رایگان کلی فرق هست.همین طور اینکه شرکتی میخواین کار کنید و استخدام بشید از چه نرم افزاری استفاده می کنه هم برای همچین ادمی...
سلام.
یه برداری هست که به هر صفحه پلیگان ها عموده و بهش میگند نرمال.این جناب نرمال اصل اساسی پردازش روی پلیگان هاست (مثلا توی رندرکردن یا اکسترود کردند یا حتی فیزیک وهیر و فور ) این بردار یه نیم خطه یعنی از یه طرف به بینهایت میرسه .توی دستور ریورس شما میگید این بردار نرمال جلوی فیس باشه یا...