Recent content by Hidden Dragon

  1. H

    افزونه 1 درمورد مشکل Gamma/LUT در مکس

    sepide hb عزیز سلام، وقتی شما صحنه ای رو آماده کردی و کارهای نورپردازیشو انجام دادی و بعد بسته به نیاز تعدادی موضوع رو از فایلهای آماده به صحنتون اضافه میکنید بهتره برای اینکه کل صحنه به هم نریزه به سوال بالا پاسخ منفی بدید و اگر در رندر به مشکل برخورد کردید نسبت به اصلاح متریالهای Merge شده...
  2. H

    مشکل با sweep کردن گچبری

    redman1989 عزیز سلام، اگر درست متوجه شده باشم شما قصد دارید مدلهای حجم دار رو روی مسیر قرار بدید ... ( sweep یا Bevel Profile برای حجم دادن به shape ها در طول مسیر مورد استفاده قرار میگیره ... ) 1- اگر گوشه های کار زوایای تیز داره مثل 90 درجه میتونید از مدیفایر Symmetry استفاده کنید 2- اگر...
  3. H

    راهنمایی در ۳d max

    hossyn.koala عزیز سلام، 1- برای تولید پوسته یا ضخامت دادن به سطح از مدیفایر shell استفاده بفرمایید . 2- برای نرم سازی سطح از مدیفایر turboSmooth یا MeshSmooth استفاده بفرمایید. ( البته اگر منظورتون گرد کردن مثل کره است باید از Spherify استفاده بفرمایید ) موفق باشید
  4. H

    قندون

    رستمیانی عزیز سلام. به مدل مورد نظر یک مدیفایر Normal اعمال کن و بعد اونرو رو حالت Flip قرار بده. انشاء ا... مشکل حل میشه. موفق باشید
  5. H

    چگونه لایه Motion Blur را ایجاد کنیم؟

    ebrahimashoori عزیز سلام، در مورد سوال اول باید خدمتتون عرض کنم که Velocity pass مثل کانال Alpha یک تصویر سیاه و سفید نیست چون میبایست علاوه بر سرعت حرکت، جهت حرکت رو هم منتقل کنه که اینکار توسط کانالهای RGB انجام میگیره. در مورد نرم افزار هم فکر میکنم در دسترس ترین اونها افتر افکت باشه که...
  6. H

    حرکت ماشین روی سطح نا هموار خاکی

    rasool_jelve عزیز سلام، بهترین پلاگین موجود برای اینکار در محیط مکس پلاگین Mad Car هست، البته اسکریپت های جالبی هم در سایت Scriptspot برای اینکار وجود داره. و صد البته آموزشهای ویدیویی فراوانی هم برای Rig کردن ماشین و موتور و ... هم در اینترنت وجود داره که اگر علاقه داشته باشید میتونید با یه...
  7. H

    چگونه لایه Motion Blur را ایجاد کنیم؟

    ebrahimashoori عزیز سلام، برای اینکار باید از Velocity pass استفاده کنی و بعد از طریق اون در نرم افزارهایی مثل افتر افکت ( البته با استفاده از پلاگین Reel Smart Motion Blur ) و یا نرم افزار Nuke یا Digital Fusion و ... میتونی افکت Motion Blur رو شبیه سازی کنی. موفق باشید.
  8. H

    کش آومدن صورت و پاره شدن آن در مکس با پارتیکل.

    persiaboy عزیز سلام، ویدیو پاک نشده، تنها کافیه روی سیستم آجیل مشکل گشا داشته باشید تا بتونید ویدیوهای یوتیوب یا ویمئو رو ملاحظه بفرمایید. با این حال اگر بازهم نتونستید ویدیو رو اینجا ببینید کافیه Metal Tear Tutorial - Particle Flow رو در یوتیوب یا ویمئو سرچ بفرمایید تا این ویدیو رو ملاحظه...
  9. H

    سیستم مناسب برای رندر گیری تا سقف 7-8 میلیون تومن

    ali7848 عزیز سلام، شخصا اطلاعات زیادی راجع به سخت افزار ندارم اما میتونم یه بخشی از تجربه خودم رو در مورد خرید سخت افزار خدمتتون تقدیم کنم. اولا من تا حد زیادی با صحبت khatam.0761 موافقم، برای اینکه اگر اطلاعات سخت افزاری کاملی ندارید بهترین روش خرید استفاده از محصولات شرکت های معتبره . ( علی...
  10. H

    کش آومدن صورت و پاره شدن آن در مکس با پارتیکل.

    persiaboy عزیز سلام، اگر برای کارکردن با پارتیکل ها اصرار دارین ساده نرین راه بعد از Cloth استفاده از Particle Flow خود مکسه، اینم یه آموزشه مختصر و مفید: https://vimeo.com/43656173 موفق باشید.
  11. H

    کش آومدن صورت و پاره شدن آن در مکس با پارتیکل.

    persiaboy عزیز سلام، به نظر من انجام اینکار با پارتیکل مثل چرخوندن لقمه دور سره !!! هر چند میشه اینکار رو با پارتیکل انجام داد ( علی الخصوص با Thinking Particle ) اما خیلی ساده تر میتونید اینکار رو با Cloth مکس انجام بدید و خروجی بسیار جذاب تری هم ایجاد کنید. میتونید برای شروع این آموزش رو...
  12. H

    خروجی یا رندر به صورت گرافیکی و نقاشی با 3dmax

    rasool_jelve عزیز سلام، شما میتونید تمامی Style های مورد نظر رو با سرعت خیلی بالا از طریق QuickSilver مکس خروجی بگیرید. موفق باشید.
  13. H

    اسکریپت random uvw offsets

    سلام، برای دسترسی به اسکریپت های مکس میتونی از سایت http://www.scriptspot.com استفاده کنی. فکر میکنم اسکریپت هایی نزدیک به اون چیزی که مد نظر شماست رو بتونید داخل این سایت پیدا کنید. موفق باشید
  14. H

    پخش کردن و چسپاندن یک حجم روی پوسته ی یک حجم دیگه

    m120 عزیز سلام، برای توزیع یک موضوع روی سطح موضوع دیگه روشهای مختلفی وجود داره به عنوان مثال شما میتونید از طریق Scatter در Compound objects و یا برای کنترل بیشتر از طریق Particle flow مکس اینکار رو انجام بدید. برای مثال بالا شما باید مدل پایه رو به نحوی بسازید که هر Vertex اون دقیقا جایی...
  15. H

    پیغام building static raycast accelerator در رندر

    ali7848 عزیز سلام، بطور مختصر باید خدمتتون عرض کنم اصل این مطلب مربوط میشه به میزان رم موجود سیستم و حجم فایل و احجام موجود در اون ... از اونجاییکه برای توضیح این مسئله و نحوه برطرف کردن اون حداقل دو صفحه تایپ کردن لازمه و در حال حاضر حس و حال یه همچین کاری موجود نیست برای همین لینک یکی از...
بالا