راهنمایی در ۳d max

بهترین مدل سازی برای بازی(لطفا با دلیل انتخاب کنید)


  • مجموع رای دهندگان
    1

hossyn.koala

New Member
سلام دوستان عزیز من چطوری میتونیمم ضخامت به دیواره ها بدم ب کل اشیاع ک ساخته میشه برای مثال از plane یه مربع بشه ساخت از همه مهم تر همون ضخامت هستت هرکاری میکنم ضخاکت نمییتونم بدم مثلا ی سیلندر در نظر بگیرین فیس بالاشو بردارین بعدا فیس و دیوارشو بخواین ضخامت کنید من قبلا بلندر کار میکردم ما اونجا ی چیزی داشتیم کل شکل توپور میکرد و ضخامت میده ب کاراین از این
مشکل بعدی من سر گرد کردن مودیفای مورد نیاز گرد کردن چی هستت؟ چطوری میشه کل شعی گرد کرد؟؟ بازم تو بلند خیلی راحت میشد گرد کرد کل شی رو

و اینکه ب جز فیس اکسترود چون اون توی شی خالی میکنه بدتر
راهنمایی کنید ممنون دوستان عزیز
من این سوال رو دوبار مطرح کردم خواهش میکنم بزرگان ۳ دی مکس جواب بدن اگه لطف کنن خصوصی برای من نامه بفرستن یا زیر همین پست جواب بدین مممممممننننننووووننننننننننننن
 

Hidden Dragon

کاربر فعال
hossyn.koala عزیز سلام،

1- برای تولید پوسته یا ضخامت دادن به سطح از مدیفایر shell استفاده بفرمایید .

2- برای نرم سازی سطح از مدیفایر turboSmooth یا MeshSmooth استفاده بفرمایید. ( البته اگر منظورتون گرد کردن مثل کره است باید از Spherify استفاده بفرمایید )

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا