[برنامه] تقویم و سالنامه 89 ورژن 1.2

telesate

Member
با سلام خدمت دوستان عزیز در این ورژن سعی شد تغییراتی در این برنامه اضافه شود برنامه شامل دو قسمت میباشد قسمت اول تقویم رومیزی و قسمت دوم سالنامه . در قسمت تقویم رومیزی سعی شده است فقط تاریخ جاری بدون بکگراند خاصی در دسکتاپ با سه رنگ و با سه سطح شفافیت نمایان شود و در قسمت سالنامه چهار بکگراند.
در کل قابلیت های نرم افزار به اینصورت میباشد:
قسمت سالنامه:
نمایش تعطیلات رسمی
نمایش مناسبت های روزانه
نشان دادن روز جاری با رنگ متفاوت
نمایش کل مناسبت های مربوط به هرماه
جابه جایی بین ماه ها و بازگشت سریع به ماه جاری
قابلیت مینیمایز داخل System Tray و نشان دادن تاریخ جاری با حرکت موس روی آیکون برنامه
تنظیم چهار نوع بکگراند
تصویری از این قسمت:

89_2.jpg


قسمت تقویم رومیزی:
نمایش تاریخ جاری بدون بکگراند
تنظیم شفافیت در سه سطح
تنظیم سه نوع رنگ
قابلیت مینیمایز داخل System Tray و نشان دادن تاریخ جاری با حرکت موس روی آیکون برنامه
تنظیم اجرای خودکار برنامه هنگام شروع ویندوز
تصویری از این قسمت:

89_1.jpg


دانلود
 

پیوست ها

  • Setup Salnameh 1.2.zip
    1.6 مگایابت · بازدیدها: 312

peyman136

کاربر متخصص مولتی مدیا بیلدر
سلام و خسته نباشید کار جالبیه اما باید به چند نکته توجه بشه یکی اینه که کاربرایی که از سالنامه استفاده میکنند دوست دارن تا بتونند برنامه ریزی خودشون رو به سیستم بدن تا در زمان مناسب بهشون اعلام بشه
گرافیک کار هم خیلی مهمه الان سالنامه هایی هستند که امکاناتش خیلی از مال شما کمترع اما بخاطر گرافیکش کاربرای زیادی دارن
و نکته آخری که الان به ذهنم میرسه
سالنامه های یک ساله زیاد جالب به نظر نمیاد چون بعد از یک سال کاراییشون رو از دست میدن اگه مایل باشی میتونیم در این مورد توی پیام خصوصی بیشتر بحث کنیم و با همکاری هم یه سالنامه کامل طراحی کنیم

موفق باشی
 

evil_gates

اين نيز بگذرد ...
دوست عزيز
منم تا حدود زيادي با جناب peyman136 در مورد گرافيك و سيستم يادآوري و برنامه ريزي موافقم.

اما در مورد:

سالنامه های یک ساله زیاد جالب به نظر نمیاد چون بعد از یک سال کاراییشون رو از دست میدن

به نظرم اگه نگاه تجاري به محصول داريد محدوديت استفاده از برنامه اونم به مدت يكسال ميتونه يك استراتژي مناسب براي جذب بازارهاي آينده باشه.

شما محصولي رو توليد ميكنيد كه ميتونه مخاطب مناسبي رو براي امسال پيدا كنه. شما ميتونيد براي سال بعدي محصول ديگه اي رو ارائه كنيد كه علاوه بر ارتقا نسخه قبلي برنامتون بانك اطلاعاتي سالنامه قبلي رو حفظ كنه و به كاربر اجازه بده سال جديد هم با سالنامه شما كار كنه.

در صورتي كه بتونيد فاكتورهاي جذب مشتري رو در سالنامه اولتون رعايت كرده باشيد مطمئنا مشتري در سال بعد به دنبال نسخه جديد سالنامه شما خواهد بود.

اما اگه شما سالنامه اي توليد كنيد كه براي سالها روي سيستم نصب و كار كنه قطعا بازار خودتون رو براي سال بعد به طور جدي از دست ميديد.

موفق باشيد.
 

peyman136

کاربر متخصص مولتی مدیا بیلدر
به نظرم اگه نگاه تجاري به محصول داريد محدوديت استفاده از برنامه اونم به مدت يكسال ميتونه يك استراتژي مناسب براي جذب بازارهاي آينده باشه.
کاملا با نظر شما موافقم اما ما در مورد جنبه تجاری بحث نکردیم چون تا به حال رسم بر این بوده که تمام برنامه های ساخیه شده با بیلدر در تالار رایگان ارائه شده به علاوه کاربر وقتی با سالنامه های رایگان که برای مدت زیاد روی سیستم نصبه هیچ وقت سراغ سالنامه یک ساله و اون هم نسخه پولی نمیره در این زمینه نرم افزار رایگان زیاد هستش
در ضمن اگه یکم به جنبه تبلیغات توجه کنیم میبینیم ما میتونیم با استفاده از همین برنامه رایگان و ایجاد یک سیستم خبری برای اون و آپدیت خبرنامه از یک سرور میتونیم تبلیغات بقیه محصولات رو به صورت رایگان و بدون هیچ زحمت و واسطه ای به دست کاربرای استفاده کننده برسونیم

موفق باشید
 
آخرین ویرایش:

evil_gates

اين نيز بگذرد ...
دوست من

در حالت عادي شايد به قول شما وقتي اينهمه سالنامه رايگان هست كسي پول نده براي سالنامه تجاري. همونطور كه ممكنه در حالت عادي كسي تو قطب جنوب براي خريد يخچال پول نده.

ولي روشي تو علم اقتصاد وجود داره كه ميتونه يخچال رو به ساكنان قطب جنوب بفروشه و محصول شما با وجود اشباع بودن، بازارش رو ايجاد كنه و بفروشه.

اگه نگاه تجاري به سالنامه داريد ميشه با بازارسازي محصول شما رو بي رقيب كرد و فروخت.
 
منم با evil جان موافقم بودن نسخه هاي رايگان توي بازار دليل بر به فروش نرسيدن محصول جديد نميشه در موفقيت در بازار نرم افزار چيزي كه از همه مهمتره و در صدر قرار ميگيره ايده هاي نو و بديع هست كه حتي بالاتر از برنامه نويسي قرار ميگيره چون ممكنه كه يه نرم افزار از لحاظ برنامه نويسي ضعيف باشه ولي چون از ايده اي نو دراون استفاده شده باشه مخاطب زيادي پيدا كنه و برعكس ممكنه يه نرم افزاري داراي برنامه نويسي قدرتمندي باشه ولي به دليل نسخه هاي مشابهي كه در بازار داره با شكست مواجه بشه متاسفانه مثل خيلي از بازيهاي رايانه اي كه توي ايران ساخته ميشه و كاربران زيادي نداره.
حقيقتش من يه پيشنهاد هم داشتم و اونم اينه كه اگه جناب telesate قبول كنن امتحانش ضرري نداره و اونم اينه كه محيط سالنامه رو توي فتوشاپ كار كنن و اعداد و بقيه اجزا رو در فتوشاپ كار كنن و بعد در بيلدر استفاده كنن اينطوري به نظر من زيبايي كارشون هم با قابليتهاي سالنامه برابري ميكنه و يه كار كاملا حرفه از آب درمياد.
 

telesate

Member
با سلام خدمت دوستان از نظرات شما متشکرم همانطور که میدانید هر برنامه دارای ضعف و محاسنی میباشد و بطور کلی برنامه کاملی وجود ندارد که همه نیاز ها را برطرف کند من سالنامه های زیادی دیدم ولی هر کدام نواقصی داشتند مثلایک برنامه رویدادها را نشان نمی داد که حتما باید روی روز جاری کلید می کردی تا وقایع را نشان بدهد یک برنامه دیگر روز جاری را نشان نمیداد و غیره ... به هرحال سلیقه ها متفاوت میباشد و برنامه نویس هر کاری بکند نمیتواند جوابگوی عموم باشد در کل انتخاب نرم افزار همواره بر اساس نیاز کاربر میباشد که بر اساس نوع کاربری که دارد نرم افزار دلخواه را انتخاب میکند از نظر تجاری هم همان طور میدانید درمقابل سایر زبان های برنامه نویسی قدرتمند نمیباشد و ارزش عرضه کردن را ندارد در مورد سیستم یادآوری هم سعی میکنم در ورژن های بعدی اضافه بکنم در مورد طراحی در فتوشاپ بیشتر قسمت ها جز اعداد در فتوشاپ طراحی شده در قسمت تقویم کلا اعداد و حروف در فتوشاپ طراحی شده است که اگر مورد پسند نمیباشد که باید به بزرگی خودتون ببخشید به هر حال یک برنامه نویس نسبت به موقیت برنامه و کارایی برنامه و حجم برنامه محیط طراحی خود را انتخاب میکند باز از شما دوستان که با نظرات خود مرا راهنمایی فرمودید کمال تشکر را دارم .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا