قیمت برد یخچال جنرال الکتریک

برد یخچال جنرال الکتریک این قطعه ای که تمام عملکرد یخچال شما را انجام می دهد ممکن است نیاز به تعویض و یا تعمیر داشته باشد.

قیمت برد یخچال جنرال بسته به نوع و مدل یخچال متفاوت است. اگر قصد خرید برد یخچال جنرال الکتریک را دارید میتوانید با مشاوران ما با شماره 09214104100 در تماس باشید تاشما را برای خرید راهنمایی کنند.

در بعضی اوقات خراب شدن برد و آسیب دیدن برد با تشخیص تکنسین تعمیر کردن آن به صرفه نیست و هزینه زیادی باید پرداخت شود پس بهتر است برد اصلی و نو را جایگزین کنید.


برای درخواست مشاوره و راهنمایی میتوانید با مشاوران سامی تکنیک در ارتباط باشید




قیمت برد یخچال جنرال الکتریک.jpg
برای اینکه طول عمر برد یخچال آمریکایی خو را افزایش دهید بهتر است :
  • از محافظ برق مناسب و خوب استفاده کنید.
  • یخچال را هر 6ماه سرویس دوره ای یخچال انجام دهید.
  • یخچال را در کنار گاز و مکانی که در معرض گرما و رطوبت است را قرار ندهید.
اگر نیاز به خرید برد یخچال جنرال الکتریک دارید و یا خارج از شهر تهران هستید کافیست با مشاوران ما در ارتباط باشید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند و برد یخچال جنرال الکتریک را برای شما ارسال کنند یا به محل و منزل شما تکنسین اعزام شود.
قیمت برد یخچال جنرال الکتریک جز سوالاتی است که شما دوستان عزیز از مشاوران ما می پرسید در اینجا باید گفت برد یخچال یکی از بخش‌های اصلی در تمامی یخچال‌ها محسوب می‌شود که می‌توان آن را قلب تپنده این دستگاه در نظر گرفت. یخچال جنرال الکتریک (GE) یکی از یخچال‌های آمریکایی محسوب می‌شود که از بهترین قطعات که کیفیت مناسبی دارند، شکل گرفته اند و با توجه به این موضوع طول عمر بالایی دارند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا