جلوه های ویژه Wire Statues

امین تری دی

Active Member
سلام مرسی از نظرت
راستش من لایت ویو و سینما فوردی و بلندر رو هیچ وقت کار نکردم :wink:
بیشتر هم به محصولات Autodesk علاقه دارم و با اون ها اکثر کارها مو انجام میدم :green:
 

HR3D

کاربر فعال
چرا کار های شما جوریه که آدم دوست داره 1000 بار تماشاش کنه ؟؟ :green:
مثل همیشه عالیه استاد ، انشاا... کار های بیشتری از شما میبینیم :rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام. چه کار خوبی شده.از الگوریتیم ivy generator تبغیت میکنه؟ هر مشی بهش بدی توی مسیرش حرکت میکنه؟ چون برای معماری خیلی مفید هست.مثلا استراکچر ساختمون کم کم کامل بشه.
 

امین تری دی

Active Member
سلام. چه کار خوبی شده.از الگوریتیم ivy generator تبغیت میکنه؟ هر مشی بهش بدی توی مسیرش حرکت میکنه؟ چون برای معماری خیلی مفید هست.مثلا استراکچر ساختمون کم کم کامل بشه.

سلام ممنون از نظرت
آره دقیقا جوری این رو آماده سازی کردم که میشه اون رو به هر ابجکتی نسبت داد و تعداد polygon ها اصلا مهم نیست همین مجسمه حدودا 200 هزار تا poly داشت
 

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
سلام امین جان رفیق قدیمی
عجب کاری:rose:
با معلومات من و نرم افزار هایی که می شناسم این یه کار خاصه که با هر نرم افزاریی نمی شه زد
یه سوال تخصصی امین جان . به غیر از hodoni و 3dsmax چه نرم افزاری رو برای پارتیکل بازی و جلوه های ویژه پیشنهاد می دی ؟
ممنون
 

امین تری دی

Active Member
سلام امین جان رفیق قدیمی
عجب کاری:rose:
با معلومات من و نرم افزار هایی که می شناسم این یه کار خاصه که با هر نرم افزاریی نمی شه زد
یه سوال تخصصی امین جان . به غیر از hodoni و 3dsmax چه نرم افزاری رو برای پارتیکل بازی و جلوه های ویژه پیشنهاد می دی ؟
ممنون
سلام دوست خوبم
ممنون که نظر دادی
بهرین گزینه Softimage

:wink:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا