uv maping

nima3ds

Member
سلام خدمت دوستان
دوستان من یه مدلی رو با مکس کار کردم و uv هم بهش دادم. الان می خوام این مدل رو به زی براش اکسپورت کنم و اون جا جزئیات بدم بهش و بعد برگردونم دوباره به مکس. حالا سوالم اینه که بعد از برگردوندن مدل به مکس باز هم باید uv برای مدل بسازم؟؟؟ خیلی دردسر میشه!!!! راهی نداره که uv حفظ بشه؟ والله من از یکی پرسیدم گفت uv رو یه بار ساختی دیگه تمومه!!! نمی خواد دوباره بسازیش!!! اما مکس میگه uv نداری. چی کار کنم؟ آخه با رزولوشن کم نمیشه وارد کرد که بشه راحت pelt کرد!!!

منتظر جواب شما دوستان هستم :rose::rose:
 

Gryphon

Member
خیر، نیازی به ساختن دوباره uv نیست.
شما فایل مکس رو با فرمت obj اکسپورت کنید تو زبراش هر بلایی که دلتون میخواد سرش بیارید بعد دوباره با فرمت obj ایمپورت کنید تو مکس.
برای اینکه مطمین بشید uv تو زبراش حفظ شده میتونید تو قسمت texture map گزینه new from uv map رو بزنید بعد گزینه clone txtr رو انتخاب کنید حالا سمت چپ تو قسمت تکسچر میتونید شکل uv رو ببینید.
 

nima3ds

Member
ممنون. درست بعد از ساختن تاپیک!!! مشکلم حل شد. من گزینه make polymesh رو می زنم به خاطر همون uv از بین می رفت. باید مستقیم اکسپورت می گرفتم!!! مرسی :rose:
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا